1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736927 inlägg · 7967 ämnen
« · 2578204 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Anders Berg: om det inte vore för Lindbäck skulle Brynäs haft full pott efter 4 omgångar

gwl: Attityden på isen är det som betyder något, attityden här inne betyder nada för resultaten.

5-4-seger i sudden hemma mot Västervik. Kopacka segerskytt.

Tydligt att den här serien inte blir någon dans på rosor.

Zappaholic: Jag tippade 6-2 - blev inte det

Blå grottan: Gött med två poäng iaf. Även om det är skämmigt att tappa en pinne hemma mot HA:s lägsta lönebudget. Dagens intryck är annars att det, tyvärr, luktar målvaktscirkus igen framåt jul.

{10381}: Jag trodde nåt sånt jag med innan match

Zappaholic: Nej, men kravställningen måste vara MYCKET högre än så här. Å han i målet? Varför får han vara med? Har aldrig varit bra i Brynäs.

Zappaholic: Brynäs är så mycket skickligare, det kommer visa sig när vi summerar tabellen. Gamnackarna kan inte tackla minsta motgång.

Zappaholic: Några tippade 6-2 och så 🎲

Tappa poäng mot Västervik, skoj. 🤢

En förlust. Men tycker inte spelet allmänt är dåligt utan mer orättvist. Dåligt utdelning bara.

Anders Berg: Jo och det kommer komma fler. Jag tror jag skrev det också.

Inget att gnälla sig harmynt över. Med er retorik är serien och avancemang borta för Björklöven, DIF och Brynäs.

Serien är lång. Den avgörs inte nu…

2 dundertavlor av Limpan....och på samma vis som förra året, sidförflyttningar där han inte förflyttar dig... Kommer tyvärr inte klara ett kvalspel med denna osäkerhet för spelarna

Axelsson: Med attityden som en del här inne har, skämms jag ögonen ur mig med.

Låter som ett par bortskämda snorungar.

Förlora eller vinna, vi gör det tillsammans.

Man såg efter 3-4 minuter att vi var loja. Limpan bedrövlig. Sen matchstraff och kassa domare. Dock ska vi kunna slå Västervik med kassa domare om vi gör det vi ska.

En lite pinsam kväll faktiskt..och vi har officiellt ett målvaktsproblem.

I kompisgänget Brynäs är ingen insats för dålig

Axelsson: Västervik hade gjort 9 mål på 5 matcher inför ikväll. De har gjort 4 mål i den här matchen. Brynäs gör många mål framåt men man läcker faktiskt rejält bakåt.

Snart torsk i 3-3, ska vi gissa att 28 snubblar bort sig på blå efter 2 mins tryck i deras zon?
Knappt 1 ggr pengarna på det.

4-4 mot Västervik hemma, ja fyfan vilket jävla skämt! Lindbäck måste väck illa kvikt, bedrövligt okompetent målvakt!

gwl: Skiter fullständigt i bik. Vi ska ha såna här matcher alla dar i veckan.

gwl: konstigt va

Axelsson: Alltså, det är en rakt igenom usel insats av väldigt många idag. Men utvisningen på Kelleher blir i slutändan matchavgörande. Kelleher är puckförare, får en VVIK-back över sig och blir utvisad, vad i hela helvetet? Domarna ska straffas med avstängning.

Domarjävel

gwl: Och ett skitlag i jämförelse.

SaggeBoy: Så länge limpan står är inget säkert . Känns inte bra med tanke på vad som skedde förra säsongen .

SaggeBoy: 12-2 i skott i tredje… Trött insats ändå.

Anders Berg: Skitinsats rakt igenom. Rödin godkänd.

gwl: Inställningen. Skulle jag gå till jobbet en dag med den här inställningen så skulle jag fan skämmas ögonen ur mig och säga upp mig. Så jävla pinsamt att se.

Zappaholic: Gjorde vi inte det mot Västerås tycker du?

Gnälls mer här inne är det gör i Biks Instagram.

De har 5 raka förluster.

Pinsamt. Dom ligger på plats 13... borde vara vinst enkelt men skrev innan 2 p till oss

2:40 kvar kommer 4e linan och virrar. Bänken sover?

Brynäsgubbe: Ja, det var dåligt att släppa in kvitteringen, men var var också en helt bisarr utvisning på Kelleher som gjorde att de fick spela PP.

SuneMangs: Ja och såna här matcher kommer det komma fler av…

Kan vara bra inför fortsättningen att gå på nån käftsmäll

Davey85: Snart kommer oraklet in och berättar att han var skymd på samtliga mål och att det var styrningar som ingen annan såg…

Bytte till Formel 1. Byter tillbaka till 4-4. Herregud vad skämmigt.

Inte bättre heller att de gör mål på samma PP-variant de försökt med hela matchen.

Västervik hemma var inte en match jag trodde naglarna skulle ta slut på. Bedrövlig insats idag.

Lindbäck är en skam till denna förening. Hade inte åkt ur utan han. Jävla idiot.

Inte konstigt vi åkte ur förra säsongen när Lindbäck är helt urkass, med ALLSVENSKA MÅTT

SuneMangs: ja sant när det går dåligt kan vi sällan skylla på målvakten.

SuneMangs: Limpan är ju för fan inte med alls i matchen.. börjar bli svårt att "ge han en chans till".

Forsberg 1978: varför? Vi som ett HA lag spelar spelar 4-4 mot ett annat HA lag? Med 3 raka vinster i ryggen, vad är det vi bör skämmas över?

Förstår mig inte på domarnivån i den här matchen. Sjukt petiga och så släpper de solklara.

Lunkz: Rödin är den gemensamma nämnaren…

Davey85: Brynäs säljer verkligen in sina hemmamatcher ikväll. Ska vi även se till att torska ikväll så är fiaskot fulländat.

Forsberg 1978: nu får vi se om utespelarna kan vinna matchen eller Lindbäck förlora den

Limpan redan incheckad på Noppas……

Orättvist.

Och där kom 4-4 ), ja har man inte skämts förr så gör man defentivt det nu.....

Nåt som jag undrar över.
Varför får inte 2-3 tränare till ett grundspel med det här laget.
Bulan den sista tränaren som fått det att fungera.
Fel på tränare eller spelarna?

« · 2578204 · »