1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736945 inlägg · 7967 ämnen
« · 2578287 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
SuneMangs: i dont tink så

Svensson_62: Jag tippade 7-2

Zappaholic: jag vet att det bara är omgång 4 osv men alla som har spelat lagidrott vet att när laget spelar knackigt så måste mv steppa upp o rädda laget...ett försvarsspel bygger på en trygg mv...Här har limpan chans på lite revansch om o om igen...O tar de inte...även om det vara är i omg 4 så är han tyvärr vårt svagaste kort just nu...

Kenttäcam: Per Kenttä, snart sportchef i en klubb närmre Haparanda som spelar i högstaligan. Luleå tror jag dom heter.

Tror faktiskt vi tappade poäng idag för att laget inte var varmt. Fanns ju inget flow. Inte så konstigt kanske när de inte spelat på 8 dagar!!!

Honken72: Ogillar detta med en veckas vila i början av säsongen, bli kall och tappa matchglödet.

rafalski: Säsongen är lång, o det här är bara en match i mängden. Men Västervik såg jag möta TAIF (Tranås AIF) för inte så länge sen.
Det känns som ett skämt att tappa poäng.
Får hoppas våra tränare tar en rejäl funderare över vad som gick fel, o att Scott o Larsson får fart på spelet.

Klåparna: Sorry. Blandade ihop er för att ni är så få.

Peja: Eller hur. Det är för mig ett under att Löven har misslyckats med att ta klivet upp från den här blåbärsligan, trots att man haft 23 år och lika många försök på sig.

Kenttäcam: VI ligger 4a i maratontabellen. Vart ligger ni? :) Uppsala > Umeå förresten.

Peja: och ni tog steget ner 🤣

Kenttäcam: Grattis till sm-guldet 1987.

SuneMangs: Nja, jag vill nog påstå att vi har 2 vinster och 2 oavgjorda med övertidsvinst och tappade poäng på 4 matcher. Inte så speciellt imponerande direkt..

Lindbäck tänker på egen hand göra denna säsong spännande iallafall…

{10299}: Finns alltid några Löven-fans som häcklar andra allsvenska lags supportrar medan deras egna klubb aldrig verka lyckas ta steget upp.

Brynäsgubbe: Japp, risken är ju rätt stor. Det pratas ju mycken nu om att det går dåligt för Oskarshamn i SHL, klart som fan att de gör det nu när dom inte kan hämta hem poäng från Brynäs.

Kenttäcam: Tror du att jag är nöjd din jävel? Ni är ju en liten och sämre klubb.. Måste bli ledset att behöva få skit av Skellefteå supportrar hela tiden..

Klåparna: Varför är du här och pratar skit? Vi kommer att ligga förre er i tabellen och ni har 1 sm guld..

Klåparna:👏🙌

Klåparna: Hur många poäng tog ni mot almtuna igår?🫡

Karlskoga på onsdag, de har 0 poäng, 5 raka förluster... Ska vi ge poäng till dom också? Brynäs betedde sig som ett bottenlag ikväll.

Av alla matcher hittills trodde jag det skulle vara den här vi kunde spela ut lite grann.

JonteD: Är vår gode JonteD inne här och ironiserar? Det är givetvis skämmigt att tappa 1 poäng mot Västervik på hemmaplan. Kanske var det Löven som lärde upp VVIK efter 12-1 i målskillnad.

Spela clara i några matcher, så vi kan få höra vad folk här inne tycker om honom sen🤪

Blå grottan: Ok, tack för svaret!

Honken72: Scott bör ta Indrasis plats på onsdag. Domarnivån är allt annat än bra i HA men det måste laget klara av. Dags att lufta Clara på onsdag.

Lindbäck måste väck omedelbart!

Vi har fyra raka vinster, våra toppkonkurrenter torskade alla sina matcher den här omgången. Det går framåt, även om det kanske inte märks eller känns så idag.

Farsang: Konstigt spelschema.

Mannerklass på försvarsspelet. Det måste Gällstedt fixa innan april.

Köp en 1:a målvakt nu annars går vi aldrig upp

Klåparna: en grej de brukar göra med klacken efter match

Guldtigern: lindbäck måste vara väldigt bra kompis med alcen. Bedrövlig målvakt

gwl: Kommer krävas minst 5-6 mål varje kväll för vi ska kunna vinna med en slips i mål.

Klåparna: 8 dagar utan match spel.

Medans ni öst på med matcher.

Ove Myling: Förmodligen även slutspel i shl förra säsongen.

SuneMangs: Bra gjort!!!!🥳🥳

havre: Största gåtan för mig är varför ert lag går ner på knä efter vinsten ikväll? Är det någon grej de brukar göra?

Brynäsgubbe: Första gången jag inte jublar för en seger. Skäms! O varför spelade inte Scott?
Jo för den här matchen kunde man vila honom för det skulle vinnas lätt.

Brynäs vinner trots uselt spel, det är en viktig faktor att ta med sig. Bra lag vinner trots uselt spel!

OveForShow: spelmässigt är Brynäs så mycket bättre

gwl: Nej, det är ju ett gäng 90-talister som förväntar sig att glida på en räkmacka utan att behöva bli svettiga. Fötterna är ta mig fan amputerade när man ser lojheten.

Anders Berg: Kravet är att gå upp igen. Hur kan det bli högre?

Lär dig hantera lite motgångar…

havre: Sånt händer BARA i kompislaget från Gävle.

Ove Myling: Limpan är en väldigt stor faktor. Det går inte blunda för det. Bjuder på mål i alla matcher hittills, utom Mora kanske.

Peja:
April, peja...

Peja: äsch, i längden kommer lag som Brynäs och Löven ta flest poäng.

4 raka!

Nu som stirar blint på scorebord, dags att få fötterna på jorden. Ingen match kommer vara "lätt" i HA, vad ni än tror

Mål, Brynäs förlorar en poäng.

Hoppas de skäms ikväll. Laget bevisar att de inte är redo att tävla.

Hela Lindbäck-grejen är en gåta. Oavsett prestation såhär långt i AS. Har det någonsin hänt att någon spelare gjort en så fruktansvärt dålig säsong, med de effekterna det fick, och sedan få förlängt kontrakt?

Peja: Så sjukt dåligt. Usch.
Ut och handla!

« · 2578287 · »