1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742341 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
mok:
Usch.

GävleLasse: Visst kan han tyckas likna en kyckling men resultatet av det gagnade ju Frölunda så han gjorde ju helt rätt den käre Niemi. Han skrattade nog hela vägen till utvisningsbåset.

Det har vart lugnt ja men tempot har ökat lite varje match och imorgon är det vinna eller försvinna för Brynäs så kanske får dom spela hårdare men frågan är om dom kan det och om det lönar sej.

mok: Lika underbart som töntar som dig som kommer in här och leker bror duktig. SköldpaddsNiemi är en feg fjolla som inte vågade stå upp för sitt lag. Punk!

mok: Visst är det "smart" av finnen att göra som han gjorde. Lite synd att inte Widing gav honom mer stryk när han ändå var igång. Ändå tycker jag att det är fegt av Niemi att mucka gräl och sedan inte stå upp när det väl skall fajtas. Det ska bli kul å se fortsättningen på den här matchserien.

Vi får se om inte de Brynäsare som skall dit kan påminna "kycklingen" Niemi att det snart är påsk...;)

Till sist... äntligen lite ordkrig och gnabb för så här långt har det inte varit mycket till slutspel på nåt håll.

Bissett19: Underbart med folk som skall anmärka på småsaker. Du vet precis vem jag menar.

wap.hockeysnack.com
Mok:Widding?

Bissett19: Kan tänka mej du tyckte Widdings fight var rolig men satt själv och tyckte NIemi var grymmast som inget gjorde tillbaks och fick ut Widding på matchstraff och sen avgjorde Frölunda matchen. Rutinerat av Niemi. Han är grym på att reta upp spelare och Widding fick väl nog...

65selander: "Anfallare av rang",ja det är ju det jag skriver,Salomonson kul att han har skrivit på,en norrman och en Hammarbyspelare på gång,okey utvecklingsbara spelare,MEN var finnes målgörarna.Redan nu är man orolig inför nästa säsong,fast en sommar väntar,med allt den för med sig.

51 Roger: Hade vi haft några anfallare utav rang så hade puckarna suttit i går och i söndags.

Ang hatramsorna så är det väl inte så svårt och peka ut vilka det är. Vissa tycker det är bättre att ödsla kraft på motståndarlaget

Som sagt,jag personligen är nöjd med denna säsong(ikväll börjar helvetet som vi kunde ha medverkat i)Vi har ej några målgörare,någon avslutare,med de alla chanser Brynäs hade igår i första perioden,skulle de ha gjort minst 3 mål,om de hade haft en målgörare i klass.Redan nu börjar fjärilar surra runt i magen,är det detta lag vi skall spela med säsongen 06/07,eller tänker Sundlöv värva några spelare av klass,det räcker med spelare som är på väg upp.Värvar de ej några topplirare,kan vi vänta oss en säsong till i kvalrummet.Synd att vi skall sänka oss till MoDos publiknivå,och börjar skrika hatramsor

Bissett19: Nix, därav risken för misshandel!

wap.hockeysnack.com
HF:Har du tagit dina piller idag?......:-)

Bissett19: Slutspelets fjolla är ju korad i alla fall, Niemi var så jävla patetisk igår. Stå upp för färgerna annars kan han fan sitta i båset och lipa. Tolsa ligger inte långt efter i fjollighet, synd att inte Månson gav han en höger när de började gruffa i båset. Sen har vi Brynäs-hataren Sören Persson som endast åker och hånler hela matchen, fyfan vilket äckel han är. Det är helvete att Brynäs inte klarar av att hålla i spelet från första perioden så det kan trycka ner flinet i halsen på Persson. Är det nån som säger fel saker om matchen igår här på jobbet lär jag hamna i ett misshandelsmål, så innåt helvete förbannad fortfarande.

wap.hockeysnack.com
Megatung Onsdagmorgon,men vafan nu får man hålla på alla lag som möter Leksand i Kvalserien!Det finns alltså dem som har det tyngre än oss!!Enda roliga igår var Niemis röda näsa efter Widings skuggboxning!

ernst udet: Ja, jag undrar om inte det bästa vore 2 nya målvakter till nästa säsong om inte Korhonen väljer att stanna.

att kalla 1 sil som"johan",för"honken"=ju igt annat än 1 stor skymf mot vår störste ngnsin.

J-20 förlorade, men 1+1 av Gynge.
Det bästa var ändå att Spets fick göra mål. Ingen förtjänar det mer!
Ojojoj vad grym han kommer vara nästa säsong!

Malmen - lillovechkin: ;-)

FreddanVF: Det blir nog en till hemmamatch i den här serien. Sedan minst 3 till.

FreddanVF: Du behöver inte va så säker på det du!

GRATTIS och TACK till spelarna som ju gjort denna säsong till en fantastisk framgång redan nu, och TACK även till Boork o Sundlöv, alla Brynäsare,njut nu av det här slutspelet!

Bissett19: Hur kunde du gissa det? =)

HF: Typ Skrik som en griis,ooooiiii ......:-)

65selander: Det är nog ditt läte han är ute efter när den kända kommentaren från filmen används =)

65selander: "Mot Gavlerinken!"

DET är den sista färden ;-) Iaf till Gavlerinken.

Mot Gavlerinken!

65selander: Jo jag tänkte nåt sånt men jag vara bara tvungen att säga att Burt Reynolds är kung :-)

65selander: Jo det fattade vi!!

FreddanVF: Tänkte mer på att dom visar Leksands match på Sport-Expressen :-)

65selander: Burt Reynolds är kung!

Undrar vad man skall se på TV i morgon, slutspelet eller "Den sista färden" på Sport-Expressen ;-)

Tidig säng i kväll efter gårdagens samt nattens rännande på E20 i en Folkabuss.

Kul och se hockeyn ikväll också :-))

Guten Nacht Eishockefans

65selander: Du klär i polisväst :-)

65selander: Jag tro inte jag ska prata mer med dig.

79 Andersson: vi åker eget och det är tyvärr fullt.

65selander: Hur åker du ner till Göteborg då? åker du tåg dit då, blev ju tyvär ingen resa med BT

Paddan:
Olle sitter redan inne ;-)

65selander: Vafaan, så ena matchen blir du och westerlind ivägskjutsade av polisen och nästa funderar du på karriärbyte. Återstår att se om Olle är lika lättlurad ;)

Prövade på nytt jobb igår. Skall bli supporterpolis :-) Förövrigt så skall det bli kul att få komma ner till Götet i morgon.

Det började förresten gå utför för Brynäs den dag man slutade spela signaturmelodin från "Mupparna" när motståndarlaget kom ut på isen. Det var helt underbart att höra "AND HERE COMES THE MUPPETS!!!" *trallar på melodin* samtidigt som motståndarna kom in. Varför slutade man med det?! Så härligt komiskt rått och så genialiskt...

Bumpar upp den här tråden igen...

Slutspelschatten med Boork är i full gång mellan 19-20...

Metal Guru: Skiljetecken är inte min svaghet, stor bokstav kan utebli då min vänstra shift-knapp har en egen vilja på detta hemsökta tangentbord.

micke: Rent gement så brukar man mena versaler när man säger "stora bokstäver". ;)

58Ollie:

om du taggar ned ett hekto, samt försöker skriva lite mer läsförståeligt går det nog bättre. se här, jag kan också skriva med enbart små bokstäver - knepet är kanske att använda lite mer skiljetecken än vad din kvot för närvarande är.

jag försöker inte skaffa en massa ovänner i onödan
utan jag bara försöker säga det jag vill ha sagt
det är bara det att folk hakar upp sig på mkt av det jag säger av rena missförstånd. det är inte särskilt kul det heller.

65selander: Jag hoppas på historien från 1998 isf.

Metal Guru:
jadå, det är det väl hittills
dock har folk klagat på att jag då och då är alltför aggresiv i mina inlägg
men alla inlägg är inte perfekta, men de e inte de det gäller, utan det är att få fram sin åsikt.
jag brukade vara en anonym brynässupporter, men efter ett tag så insåg jag att det inte ledde någonvart.
Green Day hade rätt; Nice Guys Finish Last
det är antagligen ett av Boorkens bästa motton as well

58Ollie:

"jag har mycket stor erfarenhet av olika forum," 

Och med din approach mot omgivningen, brukar du bli långlivad på de olika forumen?

claesw: Vi har en och annan dagslända på HS, får se hur länge du håller ut ; )

tsssssssssss
jag har mycket stor erfarenhet av olika forum,
och jag skriver med stor bokstav när jag känner för det, detta är som sagt ett forum, inte ett rättstavelseprogram
sen så dampar min vänstra shift-knapp, då jag tittat ner i tangentbordet när jag skriver, ni tror ja en nån jävla 12 åring eller?
dra åt farstukvisten!

« · 690825 · »