1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 746783 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
65selander: Dom lär väl satsa på mejj skulle jah tro:D...blir en kanon ersättare till alfonso jah

65selander: Divan Tobias Grahn kanske ? :P

65selander: Så det var alltså hans fel att nu torskade...

...Mot VÄSBY *ASG*

GävleLasse: hahaha... Nä men nu säljer vi Afonso för 42miljoner och köper in någon som vill spela boll 90min :-)

65selander: På tal om fotboll... vad bra det gick för ditt MFF mot Väsby..

*evil grin*

65selander: Glo på fotboll? tja, byggjobbarna lär inte få chansen... Das Überkommisaar Gävlelasse kommer att vara på dem så att de hinner bli klara så pass att de får in mer än ynka 4000 på hemmapremiären.

GävleLasse: Varför mediakuben är på g nu är väl för att dom skall kunna glo på fotbollen i sommar .-))

Bissett19: Det är redan is inne i arenan. De har haft isen hela tiden som skydd för slingorna i golvet. Förhoppningsvis har allt gått bra och inget är trasigt när man skall till att fixa den riktiga isen.

GävleLasse: Härligt,imorrn vill jag se en bild när dem spolar isen:)

Bissett19: Nu märker man att det rör på sig uppe vid arenabygget. Er "korrespondent" lyckades fånga en bild på framstegen som görs...

Se länk!

wap.hockeysnack.com
Pierre Johnsson på Mix megapol rapporterade just från nattens guldfest,det var en ung spelare i truppen som var ngt överförfriskad;-)

Falken: Instämmer: Stort Grattis till Sverige, och speciellt till Honken och Bäckis! Hoppas att vi får behålla Honken även kommande säsong..

Falken: jaaaaaaaaaaaaaaaaaa guldd men honken är ju bäst

Underbart skönt med VM-Guld! Nästa säsong kan vi befoga över VM:s bästa målvakt, men det är väl föga troligt.

Stort grattis till hela Sverigen men främst Honken och Bäckis!

Db_04: och svarade i fel bok nu :)

Westlund är enbart reggad för 1 match

Bissett19: va ja vet så var han ej med... men han var med 92 + ett par andra

Db_04: Okej,tack!!

Ja just det Tommy var ju med i Zürich,men fick väl bara spela nån match har jag för mej!!

Bissett19: Dalmasen Tommy Westlund var med... men om han spelade eller inte vet ja ej....

Sen var Christer Olsson då tillhörande Frölunda med

Idag får vi hoppas att Bäckis o Honken fixar ett VM-guld åt Sverige.Senast två Brynäsare tog guld måste väl vara Huss o Larssons guld från Prag-92!

Eller var det nån Brynäsare med i VM-laget-98??

wap.hockeysnack.com
Efter en överladdat Kebab från br Mettin så blir det nu ryggläge. Det gäller att vara pigg när Brommapojkarna möter Åtvidaberg. Honken ser jag som förlorad, Bäckis bli iaf kvar kommande säsong.

Clubsport: Kan väl iofs tänka mej att det är hans frekventa besök på Stureplanskrogarna som har lite att göra med att han är med där,sen att han polar med Lill-prinsen gör väl sitt oxå.....

Bissett19:
Var inte han polare med lill-prinsen?
Eller så är det hans gräsliga klädsmak och personlighet som kvalificerade karln...

Bissett19: Lägga till en punkt på omröstningen kanske?

"Jädrigt tråkigt om det nu skulle bli så, men jag får väl ändå önska han lycka till"

A propósito de nada........Hur fan har Niklas Anger lyckats nästla sej in i "kändislaget" som skall möta VM-laget från-94 i en plojmatch på Stadion den 31 maj,jag bara undrar!!

Boorken strular till de för Div 1 klubb

65selander: Ja man skulle nästan kunna tro att Sandlin har kört en ett practical joke på Sundlöv. OK, förra säsongen var en läroperiod som var till för att han skulle få känna på hetluften ordentligt. Nu är den säsongen över så kraven borde ju öka rejält från Brynäshåll. Annars är det bara att låna ut honom och kallt konstatera att det var en missad chansning. För vem skall han peta från lagen egentligen?

GävleLasse: Vadå gnälla, han har ju nästan gjort ett skott varje match ;-)

Nä det blir till för Spetsen att visa framfötterna nu under försäsngen och verkligen visa att han kan göra mål istället för att åka och störsända på planen. Det är han duktigt på men det var inte det vi plockade hit honom för.

Sandlins revenge kanske :-))

Gusten: Spets har verkligen imponerat under VM så här långt. 4 matcher spelade, 0 mål, 0 assist, 3 skott på mål -2 i +/-

Killen dominerar verkligen...*puke*

65selander: Här dricks bara single malt....raggartärningarna och Knogen var rätt iaf ;) Det blev en snitzare och sen Orsa Hotell...fan snart är det måndag...

Bissett19: Säg som det är kärringen har kommit hem och spriten är slut. Tänk på Gusten som åker Volvo Amazon med krossad plysch som inredning samt taklucka från Biltema, glöm inte dom inrökta raggartärningarna som Knogen* noga har blåst ut sin rök på :-))

*/Skribent från Mora boken.

Gusten,65selander:

Jädra helgalkisar!!Nu tar jag min sista Ramlösa,läser aftonbönen o tar mitt sista yogapass för dagen!!

Gonatt!!

www.nordiskamuseet.se/upload/Images/2846.jpg

Gusten: Whisky... glöm inte blanda ut essensen :-))

65selander: Haha måste ta en whisky till...ser så jävla suddigt, nä nu tutar draken

Gusten: Nä Parisare skall det vara och två kokta utan bröd..
Tyvärr så har Turkarna hos mig ingen Parisare men världens goaste Kebab samt ett genuint Fotbollsintresse och deras lag är [url=www.fenerbahce.org/]Fenerbahçe[/url]

När du kommer hem så kan du gissa vem du är på din egen banner :-))

Bissett19: Vill man vara unik ska man bo ensam ute i skogen, jävla mainstreamwappare ;)

65selander: Noppikoski?? Där är det yxkastning som gäller...nä nu ska jag dra till förorten Mora och ta en Snitzare med stora brön och dubbel räk.

Ps. Be busschauffören ringa innan han hämtar upp mig sen

Gusten: lyfter upp kvällens dravel hit upp.

Ang: Hockeybussar så krävs det nog flera än dig från Orsa :-))
Eftersom du spelar poker så kan du väl ställa upp i Noppikoskis öppna mästerskap i fyllepoker :-))

Jädrans smygmoring ;-)

sylf: Nejnej!!!....Djurgården-Barcelona i final:D

65selander: Det där e väl inget:@....Bara tur!...
det där gör jag tillochmed:D

Kul att våra killar producerar lite i VM.
Just nu paus mellan Tjeckien och Norge: 0-1
Mål av Morten Ask på assist från Mads Hansen....

sylf: Elfborgs ordförande kommer från Härjeådalen.......(Torv torv torv)

Glömde att om inte det inte funkar att via streamat så är det bara att spara ner filen.

JanT: Torska mot GIF finns ju inte på världskartan ;-)

Här får du ett snyggt mål iaf (Se länk)

70 Rodrigues: Även solen har sina fläckar ;-)))

Pôjkera kan ju inte ligga på topp hela tiden....

Jag menar, hur skulle det se ut om "gule" gick obesegrade genom allsvenskan?

Skall åka "hem" till Borås i helgen och pejla stämningen, kan nästa utlova en seger mot HIF.

Bissett19: OK,får vänta ett år till!!

sylf: Det blir nog svårt då det är Djurgårns chans att besöka CL-kvalet. till sommarn ........

Men till 2008 kanske.....:-)

sylf: Eller hur :-)

70 Rodrigues: Gefle-Barcelona.....Nästa års finallag i Champions league:-)

sylf: En mycket tillfällig stjärna i allsvenskan, kommandes från banjoland :-)

70 Rodrigues: :-)) Elfsborg,va fan är det?

Bissett19: Hugosson limmade en straff slagen av A.Svensson i 45 min. ;)

« · 719669 · »