Gusten: Det jag hann se av Bicek i Tammerfors är att han är värd varenda krona. Han är en Artist helt enkelt. En fruktansvärd bra spelare med proffsig inställning.
Han kommer att betyda mycket om han kommer från start. Har någon förövrigt hört något om hur det står tillmed Lavins skada?
Avslutar nattens övningar med en "femling". Ägaren till dessa hundjävlar spelar innebandy i Schweiz nu. Tränaren i laget är en Modoit från HS som förövrigt är en gammal officer från "Flata" till er hjälp så är alla från "Flata"
Nu fick ni något att fundera på. I oktober så går min resa ner till dom iaf.
När jag ändå svamlar så kommer det stoltheter som Dave King som berättade hur det går till i Ryssland...
När Ryssarna spelade i Tammerfors så satt alla agenter och dreglade. Ryssarna körde i stort sett med sitt sk J20 och ändå så sopade dom i stort sett mattan med alla. Tror knappast att jag någonsin har sett så många agenter på samma match förut.
Det roliga var att alla kinderägg från Ryssland (Supporters) bara pratade om Bäckis!! även Tyskar som Finnar och Schweizare... Is Bäckström playing to day?
Sista natten när vi var på Tapparas pub så stod det spelare som stoppade mig och dom sjöng den gamla slagdängan " Sjödin, Tommy Sjödin, Sjödin Tommy Sjödin" Tyvärr så tog jag inte namnet på dom troligtvis så har dom oxå harvat i Lugano som Sjödda och Djoos har gjort... Jo jag vet att även Larsson har varit där.
Hmmm. Jag vill tacka Sverige för Internet :-))
ps/ Kennedy sade en sak som vi alla vill saäga ""Ich bin ein Berliner"
Enda positiva nu är att man kan dunka "Haddaway - What is love" (Roxbury)
Det är ungefär som att vänta på nya spelare,,, man hoppas men det är samma slagdänga som dyker upp... Jag bitter knappast ;-)