1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 755185 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
Nils Norin1912: Det blev det.

Hur fan kan LP bara få max 50.000 i månaden för det kanonjobb han gör i Brynäs??
Hutlöst av Alcen!! 👊🤣👍

Huge:
Trodde han spelade för matlådor och fri hyra.

Auchinleck: Plus ett par nya Playboy i mockaläder..😁

Huge: Hoppas på en 3a i dag... Förlust skulle ge mig gamakne och besvär med vinnarinstinkten.. Gott nytt, fullfart framåt mot framtidens segrar

Qvarre: Du får nog hoppas väldigt mycket för att det ska bli en trea i dag då nästa match är först på lördag. ;) Om vi nu pratar Brynäs och SHL.

hanelugn_112: ” Endå 1 like hittills...”

Du menar ändå?… Nu skrev jag inte inlägget för att jaga ”likes” som du uppenbarligen gör. Du sa du förstod Alcéns ”hembesök” i samband med degraderingen.. Det är fan aldrig ok.

Man kan ha synpunkter på både ledningen och spelare gällande prestationer och vara kritisk. Men att hota spelare eller ledare är aldrig ok. Förhoppningsvis var det alkoholen som talade hos dig igår? Om inte så är du en patetisk människa…

Jugge: sorgligt patetiskt oavsett alkohol eller ej

Gavve: Jag som hade e för mig att det var match i dag. Antiklimax..

Qvarre: Det är dock hela 12 matcher i januari. Det ska bli spännande att se om denna vingklippta ålderstigna trupp klarar testet. Kvalplats tillsammans med Leksand i början av februari känns inte helt osannolikt.

Hela 12 matcher i januari. Ska bli spännande att se om våra ännu inte flygfärdiga, underåriga och kinkiga trupp av fans härinne kommer att klara testet: att inte grina, gnälla, kräva allas avgång och gå i taket om vi släpper in första målet mot Luleå på lördag.
Att dom inte kommer att klara det testet känns högst sannolikt.

Huge: Jag har lite svårt att se kopplingen till hockey i det här inlägget. Dessutom kan tonen uppfattas som onödigt provocerande. Kanske bra att hålla diskussionerna här sakliga och hockeyrelaterade, i linje med forumets regler.

Jugge: som vanligt kommer pettisbif pudla, dra någon bortförklaring sen säga att han inte kommer skriva mer i boken. Sedan dyker ett nytt nick in och som gör uppställningar.
Samma visa om och om igen. Ett härligt hamsterhjul man får följa.

God fortsättning.

hahii: Just den kommentaren som åsyftas är ju förkastlig.
Det ser nog även skribenten.
Jag har nästan mer orättvist av att det är en herrans masa olika nya nick som poppar upp med i många fall samma budskap.
Någon är aktiverad 2017. Något enstaka inlägg nu som stödjer drevet mot tränare och JA.
DET har jag mer ont av.
För då blir det som att man för en debatt mot en person på flera fronter, som ser ut som att många stödjer en teori.

Bengt Ramen: Trådnamnet kanske kan ge dig svar på varför det är helt Ok att skriva inlägg som inte måste vara sakliga och in absurdum strikt hockeyrelaterade.
Mao: det är Ok att raljera och ironisera över både spelare, ledare och även supportrar.
Om du är helt ny härinne så kommer du snart att märka hur många inlägg som innehåller saker som inte är strikt hockeyrelaterade, bl.a hånande, raljerande och skitkastning riktade mot spelare och ledare. Sånt som uppfattas som onödigt provocerande av många....

Huge: Ingen som är det minsta objektiv tycker att Witkowski är värd nära 250 000 i månaden. Antagligen inte ens Alcén, men det var panik och man behövde en back på direkten eftersom man har klantat till det i ett halvår. Det är bara dåligt gjort rakt igenom.

Peja: Jag vet inte om
Det är sant med det skrivs på Twitter att Witkowski hade 90000kr/mån i SAIK.

« · 2961448