1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 757640 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Om man skulle sätta ihop en fantasi- önske-SHL-uppsättning av lag för en intressant SHL-liga. Då är definitivt Leksand med på min lista.

Svensson_62:
”Knowledge without mileage equals bullshit” är också något att beakta.

Alcén?

mattias - 74: Gillar inget annat lag så det har inget med Leksand att göra ..Men ogillar lag som köpsjö ätägg och öret ..fuleå ogillar jag pga sina filmstjärnor och hyllningarna av ärkefilmaren i shl shickinminn .För flertalet år sedan såg jag om Brynäs inte vann Luleå vinna men numera not so much . Numera fuleå i mina ögon . . Leksand skal pga hockeykultur vara i shl förstå mig rätt nu . Då jag är född i Solna så ser jag gärna AIK i shl . Det som bjuder emot är deras s.k fans i både hockey och fotboll. Ätägg kan byta plats med löven. Fbk har jag aldrig gillat .Får hoppas Leksand gör en nästan stark resa som Frölunda å får städa upp . 2010-11 fick Frölunda låna 20 milj av Göteborg stad för å undvika konkurs . Blev långt detta . Sorry

Samma här, hoppas Leksand klarar sig kvar. Utan Leksand inget Gävle-Dala "derby". Gillar dessutom när Brynäs spelar i svart på bortaplan och det sker i princip bara i Leksand.

Bengt Ramen: Hv är mer som en bortskämd unge, pappa betalar men dom blir inte lyckligare/lyckas inte för det .

Jan Grismöbel: HV spelar bäst ändå.

mk:
Drömmen om LHC åkte ur.

havre: Bor numera Motala men har jobbat i linköping . Levererat å hämtat gods på företaget som sponsrar ätägg . Å vet att ätägg inte är mer än ett lokalt fenomen . Bor många Brynäsare i linköping. Ätägg köpsjö öret är väldigt lokala fenomen å skulle vara väldigt lite saknade om dom försvann från shl .

Auchinleck: 😆

« · 2968627