1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778053 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
Makita: Det gäller att sätta nivån på förväntningarna så man inte riskerar att bli besviken…

Svensson_62: Åsså LP?

KulaShaker: Förväntningarna är på 0.

Har någon läst Söderströmintervjun? Valde han Schweiz för den sportsliga utmaningen eller för språket? Sa han något intressant?

Anders Berg: Inget dera om jag får gissa, du har ett tredje alternativ och det är pengar.

KulaShaker: Det står att det ska presenteras härliga nyheter på dagens event.
Gäller de härliga nyheterna herrlaget så är det verkligen något som flugit under radarn.
Tror inte Välimäki kan presenteras innan hans säsong är slut om han nu är klar.
Ingenting är klart innan det är klart det har historien visat.
Anser inte att Gästrin är en härlig nyhet om han är en av två spelare på forwardsidan ifrån översta hyllan som är tänkt för våra toppkedjor.

Anders Berg:
NHL kommer först, tvåa är Schweiz, Brynäs kommer nog på tredje plats, men jag tror Brynäs kommit tvåa ifall lönen var som i Schweiz.
Tror varken språk eller typ av hockey vägde in i beslutet.

Makita: Hittar inte ”härliga nyheter”.
Så här stod det som jag sett:

”Under sändningen kan du bland annat förvänta dig:
• Släpp av säsongskort
• Spännande auktioner
• Intervjuer med personer från klubben
• Nyheter och uppdateringar inför kommande säsong”

Stod bara ”nyheter” så kanske skruva ned förväntningarna.

Makita: Gästrin imponerande inte på mig under slutspelet med Modo, men det var ju inget välfungerande lag heller och mycket kan hända snabbt i den åldern. Inte en toppvärvning på förhand och bör inte ha de förväntningarna heller, enligt mig då.

Svensson_62: saxat
liven kan tittarna förvänta sig intervjuer, auktioner, släpp av säsongskort och härliga nyheter. Det kommer dessutom lottas ut fina priser från några av
Ifrån Brynäs sida under nyheter gällande dagens event

i en kommentar på twitter/x skriver dock mrmadhawk om Järnkrok

"du får fråga de som skrev det. Jag utesluter dock inte att den blir av, om du frågar mig"

diskussionen var kring att man tidigare sagt i tidningar om att Järnkrok redan var klar

Makita: Aha, då låter det ju intressant 👍

Anders Berg: han nämnde mest att han vill ta tillvara på möjligheten (troligtvis pengar) nu när han väl kan. Han har ju minst 10 år i sig till att spela hockey skrev han så han lär komma hem till Brynäs i ett senare skede. Hans plan är även att hålla kroppen lika fräsch som Gunderson för att kunna spela lika länge som han.

« · 3034577