1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 746688 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
Clubsport: Jo jag såg att de hade börjat med entrén, jag tog en bild när jag var där här om dagen...

Clubsport: Hmm, mörk och ljusgrå randig fasad på en oval utbyggnad... kan den kanske påminna om det här?

wap.hockeysnack.com
Var på stockholmsderbyt igår, mäktigt tryck från norra stå.

Paddan:
Misstänkt likt, för att inte säga exakt..!

GävleLasse:
Dom monterade väggplattor för fullt när jag var där 18.00. Kul att se att dom inte jobbar 07-16. Jag vill gärna ha en större publikkapacitet än 4000 på hemmapremiären...

claesw:
Var på Gefle-Helsingborg igår, ett inte så mäktigt tryck från norra stå! :o)

Clubsport: de jobbar i princip jämt däruppe. När jag var och kollade på J20 matcher på lördagkvällarna så var det folk där och jobbade. I söndags när jag var där och tog lite bilder så jobbade de me att ta ner den gamla ventilationen och takstolar.

Det rör på sig...

GävleLasse: Kan du inte lägga in lite bilder åt oss som inte har möjlighet att kolla på Läkerol Arena...

99tompa: de blider jag tar läggs ut på www.brooklyntigers.se Jag brukar ha några i mitt filarkiv här med så det är bara att titta efter lite då och då.

GävleLasse: Tackar för det.

Tröjan från tröjauktionen har äntligen kommit, mäktigt!
Min taktik med att välja Morins vita tröja visade sig bli en fullträff, den har inte spelat många bortamatcher, he he!
Snacka om mint-condition...

När jag nu avslöjar att jag har kusiner i Uppsala så förväntar jag mig ett samtal från Boorken vilken minut som helst... Eller så väntar han tills han ser den nya svarta tröjan i lagets leverans i augusti.

GävleLasse:
Hoppas verkligen inte att dom tar semester samtidigt hela gänget!

A propósito de nada.........Så får Bäckis chansen ikväll igen mot Ryssland,hoppas verkligen han får vara med mot finnarna imorrn oxå, när man ska vara på plats,men man får ju se Honken iaf!!

Bissett19:
Molin kommer inte vara en av era nyckelspelare denna säson eller?
;-)

Bissett19: Självklart är han där. Honken skall stå också vad jag vet iaf.

Själv sitter jag på Entré  Läkt:A, Sekt:A26, Rad:16, Plats:54

TIKbiff: "nyckelspelare"...var ju nästan roligt det där...
Ove kommer säkert igen vad det lider..

TIKbiff: Oj oj oj... Molin kommer att hitta tillbaka till sin forma form när han och smurfkedjan gjorde motståndarbackarna åkjuka av allt snurrande.

Skall du se Brynäs den här säsongen så är det bäst att du tar med dig nåt att hålla i så att du inte blir yr...

"Circus Molin" åker på turné!

GävleLasse: Vadå? Har er materialare konstruerat en tidsmaskin??

wap.hockeysnack.com
Malkin kommer få det jobbigt mot Brynäs i Tammerfors iaf ;-)

65selander: ska han stanna kvar i ryska ligan en säsong till ?

wap.hockeysnack.com
Försökte kolla på Mettalurgs sida men den är på ett konstigt språk. ;-) Tror att han drar om nu inte Ryssarna bjuder över djävligt med kosing som vanligt.

wap.hockeysnack.com
Är på Globen nu och jag tror att Mälardalens all finnar är här. Blå-vitt överallt och en jädrans massa promille i dom

65selander:

Hur många promille är det i dig då :)

wap.hockeysnack.com
Hm... 8cl Jäger och 80cl öl

wap.hockeysnack.com
Selander:Jag ser din röda näsa:-)

wap.hockeysnack.com
Bisset: Jag ser din. Dahlöf är här mfl. Honken är bra hittils, jag hängde inte med riktigt vid 0-1. Målvaktstavla eller backslarv?

wap.hockeysnack.com
OT: Det är tufft att stava fel.

wap.hockeysnack.com
Selander:Jo,ettan skulle han tagit,men sen har han ju gjort några kanonräddningar!Synd att inte Bäckis får lira center!

wap.hockeysnack.com
Om Bäckis kommer vidare som fw sä är det grett. Yngsta spelaren isf i 3kr

wap.hockeysnack.com
Om Bäckis kommer vidare som fw sä är det grett. Yngsta spelaren isf i 3kr

Bissett19: Han har ju en finne precis framför sig, svårt att se pucken då.Fjollan Timander skulle ha plockat bort honom!! "Honken" gör en kanonfight!!

70 Rodrigues: ja de är ju inte lätt när lagkamraterna gör mål på han....

HONKEN & HENTO i vm tack...eller möjligtvis Lundqvist....

Liv bör inte ens va me i truppen

wap.hockeysnack.com
Pratade med ett gäng FBK´are. Bengan är sig likt. "vägra ta ut målis i tid" Tog en legendarisk bild också Honken och Bäckis tillsammans i Landslagströja som inte är köpt på Tradera ;-)

65selander: du måste ju lägga upp bilden :)

mattiaskarlgren: Den kommer säkert vad det lider......:.)

Bissett19: mm får väl hoppas på detta :)

wap.hockeysnack.com
Brat3urst

mattiaskarlgren/Bisset På allas begäran ;-)

65selander: Härlig bild!! ser måttligt roade ut...

Kossan: Går väl inte att vara glad efter förlust mot Finnarna.

Marco Tuulola till Jokerit.

Leif Boorks tankar och reflektioner om säsongen 2005-06 samt inför den kommande säsongen........

www.brynas.se/news_read.asp?id=2320

Bissett19: "Därför har vi värvat spelare med offensiva kvalitéer: Nicholas Angell, Johannes Salomonsson, Rickard Gynge, Daniel Ström.
Vi kan förbättra det fysiska spelet. Vi hoppas Antti Hulkkonen ska bidra där."

Saxat från Dysterkvistarnas årsmöte i Märsta (Bissett fick inte komma för vargen sin.... (how manly of him)

Offensive... betyder typ vulgär, ovårdat, ohyfsat.. Är det vad som gäller nästa säsong? Nu är det inte Öh, domar'n, var det inte utvisning där.. utan öh, domarjävel, är du blind ditt pucko?

Vad gäller de sk. offensiva kvalitéerna så finns det ju en hel del att bevisa innan man drar några som helst slutsatser. Visst, de nämnda spelarna har producerat, men i vilka ligor? Vilken värdemätare är egentligen en junorliga i staterna, (som Samonsson i n t e proucerade i).

Rent krasst så är den enda som vi kan dra några som helst paralleller med är Angell, (där vet vi i alla fall nivån på ligan) *skål*

Angell..
Visst han producerade en hel del, men kommer han att göra detsamma i Brynäs eller kommer Boorken att ge honom ett för kort koppel för att producera?

Till sist, *skål*

Till sist, Vem petar vem i nästa säsongs Brynäs? Att ta in talanger må vara ett spännande koncept, men i denna massa av spelare måste ju ett lag byggas. Vem får kliva åt sidan, vem får chansen?

De som blir tvungna att kliva åt sidan... utvecklas de?

LävleGasse Å sjuttiLoddligues

Skål...... sa vi det ;)

GävleLasse: Ähhh Årsmöte... nu har man haft sin powernap från 1800 tills nu. Nu blir det umgänge med 20st Belgare och lite krigspel samt VM på tv ;-)

65selander: Belgare är för pussies, här e det BÄLGare av öl som gäller..

Du tar väl med dig Anders och kommer imorgon?

70 Rodrigues: förelämpa inte mina vänner med släktnamnet. Hoegaarden.

Ang morgondagen så umgås inte jag med dysterkvistar ;-)

65selander: Nej det var ju ingen nyhet.... men då hoppas jag att du kliver av BT's buss till bortamatcherna... för på den sitter ju onekligen jag.. ;)

Förövrigt så spelar det ingen roll VEM man super med... därav inbjudan ;)

wap.hockeysnack.com
Tony:Skål Broder!

70 Rodrigues: Jävla surr asså :-))

Har inte pratat med Rotekompisen ännu men mitt Visum sträcker sig inte ut till sigtuna. Jag återkommer. Nu skall jag skjuta lite Tyskar.

Förresten var det någon som såg om våra norskar var någonting att ha i dagens match?

« · 712580 · »