Huge: Aaah Adi Dassler som förvrigt var den som låg bakom Tyskarnas seger -54 (Skruvdobbarnas anfader)
För er som fortfarande inte har varit med att eran klubb har vunnit guld ännu så är det herr Adidas
Westerlind: glömde faktiskt bort EM-fotbollen, dom har aldrig haft så hårt kontroll som när jag jobbade under -92 :-)
AD: Har du senbrand eftersom det var känt sedan en lång tid tilbaka ;-)
Orkar inte gå in på min del utav teorin varför han blev invald...
Kickan: Okej... min teori och som jag tror att det är. Han har aldrig varit på ett årsmöte förut vad jag har hört.
Sedan så löser han en den dyraste byggplåten inget fel på det... Det konstiga är att han dyker upp nu och har fått veta ca 1h före att han är nominerad. Tror knappast han var i Gävle på förbifarten eftersom han bor i Vaxholm.
Jag har ingenting emot han men dom som gjorde ett personval utav det hela tänker nog inte så långt framåt eftersom det finns ett gäng företagsnissar/or redan.
Jag har fått berättat för mig det var en gammal storspelare som sade att han sket i medlemsfrågorna efter mötet när en utav Gävle tidningarna ställde en fråga varför dom just ställde CC mot Jan. Det betyder att han skiter i över 4000 medlemmar. Många tror att detta bråk om årsmötet bara berör supporterklupparna.
Nej jag är inte finne, jag stavar dåligt bara (kluppar=klubbar)
Glad midsommar på er iaf vart än ni nu är. En annan blir fast i Sthlm men får chansen att umgås med några barndomskompisar iaf.
I kväll var det en stor stund för mig och min bokhylla från IKEA (Billy med glasdörr)
I kväll flyttade innevånare 101 in som kommer från Tyskland. Han är ett ölglas från bryggeriet Erdinger som är format som ett normalt Erdingerglas förutom att toppen är format som en fotboll.*/
Glaset har man fått i presentkartong från Löwenbräu på Fridhemsplan.
*/ Har 101 olika utformade glas men några är från samma bryggeri.
Slutspelat för Jesper Björck? (lite old news men nu börjar allvaret)
expressen.se/index.jsp?a=622159
www.nsd.se/artikel.aspx?artid=4806&arkiv=False
Bissett19: Du är lycklig du men jag mår säkert bättre än dig just nu skulle jag tro. Förresten har du aldrig somnat i fyllan i Döskallegrottan någongång?
Förövrigt så är det bara 37 dagar kvar till semestern, 40 dagar kvar till Hockey i "de tusen sjöarnas land"
Falken: Bicek blir hur bra som helst, men jag hade för mig att han redan var klar för någon annan klubb för ett tag sedan.
Minns inte om det var leksingarna här eller på någon annan site som skrev det.
Paddan: Han lämnade ju laget direkt efter kvalet och redan innan kvalet var det klart att han ej skulle stanna så ´´byter allsvenskan mot elitserien´´ blir lite svårt....
Är han på g till brynäs föresten?
Db_04: 55000 +a-kassa och kebab på Södergrillen.
Han lär nog få cash så att det räcker. Frågan är om hans jakt på klubbar utomlands har krashat och därför återvänder till Sverige samt att han har sänkt sina anspråk lite?
Om han nu kommer alltså. Någon får väcka webbisen på BIF's hemsida