Avd: Jag skulle nog inte ha spelat.
HV förlorade mot SSK på fredagskvällen med 3-1 och Remstam önskade nog att han inte hade varit med.
Han ådrogs sig en ledbandskada samt en hjärnskakning samt att han fick sy några stygn i pannan. Fick visst en hård tackling in i sargen.
Natti natti
så sprang jag på denna länk i den stora världen "www"
När världen bestod utav Öst och Väst så härjade det ett gäng hockeylirare med CCCP eller USSR på bröstet
Så här känns det just nu. MFF loosar som vanligt och då man försöker poppa lite på lagom volym då knackar grannen i golvet som brukar dra sin jävla minaretsmususik på mornarna och på råga så går EIF och spelar X mot Gefle och där rök min fyrling. Nä fy f-n det är bara att boota om.
Bissett19: Det finns väl egentligen två lag till som har det kämpigt med målisarna. MODO har Zacke som Rote kompis och han har ju inte överhuvudtaget glänst enl mig denna försäsong. Där har ju även MODO vägt lite lätt ang backarna men den det är ju skillnad på försäsong och när det gäller. Men går Krizan sönder så kan det bli tufft.
Frölunda är också några jag tänker på och deras 2:a målis är ju heller ingen höjdare så vitt jag vet. Men Frölunda har ju bätte besättning som kan backa upp.
Vart vi står det vete gudarna men förhoppningsvis på Fru Fortunas sida
Glömde att Frölunda har ju inga problem att att öppna plånboken om dom behöver förstärka heller.
GävleLasse: Finns väl ingen som håller från J20 på engång, dom behöver en mjuk övergång. Det går fort attbränna sig i ES.
Från J20 till ES och du har ett par tusen som skriker sopa, då tappar man nog suget
Gävlelasse: sen är det väll första året Lindbäck är 1a i J20 ....i fjol var han 3a om inte jag har helt fel?
GävleLasse: okies !
Ganska bra stats ändå...
| Player | GP | GAA | SVS% | |
| 1. | Anders Lindbäck | 5 | 1.64 | .926 |
| 2. | Patrik Eriksson | 20 | 2.35 | .913 |
| 3. | Fredrik Gräsvik | 21 | 3.24 | .871 |
GävleLasse: få hoppas sperrle kommer i gång nu när han är återförenad med Pekka....
Lindbäck....har han stått i IK Sätra?
Db_04: Vi får hoppas att Sperrle och Kristan kommer igång. Kunde Alcen få Honken att lära sig stå upp mera i målet förra året under säsongen så borde nog han kunna göra målvakter av dom också. ;-)
Vet jag ju inget om.... men Leksand behöver nog mer än bara Ryder för att vända sitt "jojo'ande" upp och ner från eliten. Och så länge de håller på så, ja då lär de nog knappast fylla sin egen lada och än mindre någon NHL-arena! :-P