1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 775687 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
65selander: Fan, dom visar Mora-Modo som extramatch på PPV imorron.
Hade ju hoppats på Brynäs-LHC.
Fast å andra sidan: kanske lika bra att slippa "eländet".... :-)

Huge: Har nog med att göra med streckstriden. Fast å andra sidan så lär vi få se dom nästa vecka. Fast å andra sidan så har jag planerat att åka på alla slutspelresor så gott det går. Har jobbat ihop ett gäng timmar som man borde klara kvarten på, efter dom är slut så får det bli semesterdagarna ;-)

65selander: Jag skulle råda dig att vänta med semesteruttaget.
Den 17 april kan du plocka fram passet och packa väskorna... ;-)

Så är nu VIK Hockey utslagna ur Playoff,så då är det dax för Sundlöv att på allvar försöka locka över Patrik Berglund till Brynäs till nästa säsong.

Bissett19: En klar skräll. Löven som har jaft svårt mot Lakers lyckades kvittera när det var ca 20 sek kvar. Löven ledde när 3:e började men Lakers sopade in två snabba mål. Nu blir det förlägning :-)

65selander:

Tror löven avgör nu i SD!

65selander: Jo jag sitter o tittar på den matchen,ingen välspelad historia direkt,men vilken vilja Löven visar på slutet.

mattias - 74: Nix,Daniel Ström avgör 5.42 in i Sudden.

Bissett19: Före dom plockade ut målvakten så hade domca två chanser bara. När Defauw lyfte pucken över målet samt skottet i stolpen. Bra publik som inte ger upp har dom också.

"Virus" träningsjacka ser lite retro ut :-))

65selander: Hela Virus är retro;)

Bissett19: Självklart ska mormor ringa Berglund redan ikväll. Vi behöver nytt blod i den sargade kroppen till nästa år. Hans farsgubbe har ju redan nåra matcher i föreningen.

sylf: Lär vara huggsexa om den grabben. Tror att HV kan ligga bra till eftersom HV och Västerås skyfflar spelar emellan sig ibland. Fast Gävle blir ju närmare :-)

65selander: $$$$$$ TALKS! Bara att kasta fram taxiplånboken.

sylf: Brynäs har ett konto som inte får röras förrän 2010.

Bissett19: NH är utan hall också i nästa steg eftersom Melodifestivalen skall ha en deltävling :-))

65selander: Aah,då blir det Nyköping-Växjö/Löven här i Sméhallen;)

Då blir det match igen då för Löven mot Lakers i morgon :-)

Bissett19: Trodde svordomarna var värst på HS. Klackarna i taket på VIKS's forum. Sedan vad dom har för tidszone på servern vete gudarna ;-)

Sv:VIK - Nyköping - 2007-02-28 06:35 MEN DIN JÄVLA DALBÖGWANNABE DRA ÅT HELVETE! FÖRSTÅR ATT DU INTE HAR NÅ BÄTTRE FÖR DIG DIN ENSAMMA JÄVEL ÄN ATT SITTA PÅ VIKSUPPORT EN TISDAGKVÄLL, MEN ATT JÄVLAS MED OSS JUST NU ÄR FEGT, OSPORTSLIGT OCH JÄÄÄVLIGT PROVOCERANDE.

LÄTT ATT VARA FYNDIG ENSAM BAKOM EN SKÄRM DIN JÄVLA HORA

65selander:

Nu är min fråga. Vad är en Dalabögwannabe :-)

mattias - 74: det borde väl du veta ;)

minus wannabe då förstås... *evil grin*

Läxing där

Till er som gillar slagsmål. Här ett av NHL's värsta. Är det sådant ni vill se i ES rinkarna

65selander: *ASG*

Bissett19: Så där skulle det se ut om DJ någon gång mot förmodan skulle hamna i en sådan situation :-)

El Maco i TIK boken har sammanfattat eftersnacket på HS på ett träffsäkert sätt :-))

Dags att avbryta surfandet för idag.

I Timråboken är alla nöjda över tvåpoängaren men oroliga inför fortsättningen. I Modoboken var folk förbannade över förlusten i fem minuter. I Luleåboken är alla Extacypåverkade utan pillerhjälp. I Brynäsboken är alla råförbannade.

Till och med Huge. På alla andra Brynäsare.

Det gäller att hitta glädjeämnen, det går skitbra för Honken som tog en ny skalp inatt efter straffar:

Holmqvist - who is 6-0 in shootouts and has made 26 saves in 27 attempts this year - was equally adept with his legs, blocking six Washington attempts.

"Tonight it was a long one. ... I was just trying to stay focused," said Holmqvist, who has won 13 of 17 starts. "I barely wanted to watch our guys. I was trying to stay in the zone and be ready for the next one."

"Unbelievable," Tarnasky said. "I don't know how he does that. It's pretty phenomenal to stop that many shots in a row and not even have a close one."

Anemyr: Det är verkligen kul att Honken lyckas bra i NHL,det är han värd den alltid lika ödmjuke Johan,han är välkommen hem till Brynäs när han vill.

Ikväll så lär det bli skandalscener nere i Linköping, 1000 Djurgårdare är påväg ner. Familjeläktaren är placerad mellan dom båda klackarna samt att biljetter är sålda till Djurgårdare och familjeläktaren. Tydligen så är det bara 50 poliser som är utkommenderade till matchen. Man får verkligen hoppas att det löser sig.

70 Rodrigues: Blir nog fler Poliser skall du se. Finns inte en chans på att dom låter alla nötter som vill bråka husera fritt.

Bissett19: Nja, verkar som han har ramlat ner från trappstegen och slagit i huvudet. HV själv som har spelare som har tagit time-out o s v

65selander: Det var en helt annan sak med Hannula...

65selander: Men jag är inte förvånad att det kom just från den käften,han är ju berömd för att tala först o tänka sen;)

Peja: Nu tänker jag inte på Hannula. Det var någon annan som tog ledigt ett tag. Kommer dock inte på namnet nu.

65selander: #77 Stefan Pettersson,han hade tvätttid.

65selander: Stefan Pettersson/Susanne Sjögren.

Bissett19: Och hur smart är "Flygis"? Blir inget Nobelpris i år heller för den tomten :-)

sylf:
Då dom enligt rykte köpt sommarstuga i Härnösand, innebär det att Stefan Pettersson kommer att spela i Timrå eller Modo då?
:-D

TIKbiff: Ingen aning om var/hur/om dom köot stuga. Tänkte mest på att dom ser identiska ut.

TIKbiff: Du ska inte tro på alla rykten som florerar däruppe;)

sylf:
Aha,,du menar lika som bär?

Ungefär som 65Selander och Iprenmannen?
;-)

TIKbiff: Exakt!!

70 Rodrigues: it's gonna get ugly!

Anemyr: LHC-DIF??

sylf: "Stefan Pettersson/Susanne Sjögren."

Den här menar du?........:)

Bissett19: Precis så menade jag:-)

sylf: Finns även en likhet med ett par andra personer också :-)

70 Rodrigues: Mattias Timander och Hasse Jonsson?

Dream Team: Varför inte :-)

70 Rodrigues: LHC-DIF??

Japp, det var det jag syftade på... jag ser kvällspressens rubriker framför mig efter att DIF har åkt på däng ;)

Nu tror jag att DIF vinner för de har ett sånt jävla flyt just nu. Ta den där extra pinnen som de lyckades ta mot Luleå med några sekunder kvar av OT. Den väger ganska tungt nu eftersom de inte kan halka ner i kvalserien tack vare det. Flyt var ordet, jag vet ett annat lag som inte har just det...

Anemyr: SAIK :-)

« · 842156 · »