1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 753492 inlägg · 7967 ämnen
« · 2466421 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
AW-M89: nä, han missade alldeles för många öppna lägen. Skulle i så fall vara för de sista matcherna i år. Billig! En påse V6 per match

JohnnyBotox: Sjödda också vass, "jävla skitregel"

Jan Grismöbel: Kämpa 👍👍👍

AW-M89: tycker Masken ser pigg ut! Värt att chansa på ett tvåårskontrakt? Har ju sett hur Karlkvist levererat på äldre dar

Tommy: Själv blev jag inlagd för en sprucken galla i höstas under kontraströntgen hittade dom en tumör på njuren,
Så en dubbeloperation, åtta timmar på operations bordet två läkarlag och en robot men allt gick bra,
Tumören var klass tre så oupptäckt dödlig,
Kirurgen förklarade att oftast upptäcker man inte dessa tumörer på njuren förrän det är för sent,
Då symtomen kommer är det för sent,
Så en sprucken galla räddade troligtvis mitt liv.
Men svensk sjukvård är i bland den bästa i Världen dom är alla hjältar,
Och skall hyllas,
💪🏻❤️❤️

Ny värvning klar! Ove Molin kliver in i laget efter uppehållet!

Molin-Larsson-Rödin

Tommy: ❤💛🖤🎖👍 Det kommer en tid då vi åter kommer njuta igen som Brynäsare .

{7981}: Hyllningen av kungen är så välförtjänt å som du, har svårt å fatta att man kan vara negativ till den hyllningen. Varit starstruck 1 gång i livet . När jag mötte Börje å Stigge å han signade sin bok . Glömmer inte hur han skrattade när frugan tog bild när jag stog mellan bröderna å jag erkände hur jag som ca 52 år var starstruck. Long live the King 🖤💛❤

Tommy: 💪💛🖤❤️

Jan Grismöbel: jag har svår diabetes, hjärtsvikt med pacemaker, njursvikt av fjärde graden med 15% funktion på njurarna, blodbrist i gastropares, charcotfot etc som gett kronisk depression men som du säger sporten livar upp
Jag hoppas vi får uppleva några brynäsframgångar till….
Sjukvården är trots allt hjältar som räddar många av oss….

Tommy: Är djävligt upptäckte en liten knöl som en ärta på halsen i november. I december var den 5×3 cm . Opererad I halsen för 3 veckor sen . Strål varje dag i 7 veckor . Men det ser hoppfullt ut säger läk . Så nu blir det mycke sport på tv å inte ligga ute i lastbil på några månader ..så känslorna är på utsidan s.a.s . Hoppas du får leva norm trots skiten du har 🤗

Blå grottan: Professionalism rakt igenom hela hyllningsdagen! Grymt Brynäs!

Salming
Tycker det är så fruktansvärt pinsamt att det är så många här som inte tycker Börje har varit värd att få sin vepa hissad i taket och få denna otroligt fina hyllning. Att en av de största genom tiderna har spelat för brynäs och vunnit guld med oss ska få sin vepa i taket är för mig en självklarhet. Detta är ett minne jag kommer bära med mig LÄNGE, att han inte ska vara värd detta är helt orimligt enligt mig, och alla skriverier som blivit pga alla "brynäsare" som inte tycker han är värd detta är skamligt.

Jan Grismöbel: först kry på dig och kämpa.
Har så svårt att förstå att man kastar skit när man lyfter fram och uppmärksammar en sjukdom som ALS som behöver alla pengar de kan få för forskning.
Blev så sjukt rörd av hyllning och vepan. Vet hur jävligt det är när en nära drabbas av obotlig sjukdom och bara följa den till slutet.

Tigerhjärta: En av de bästa tröjhissningarna och hyllningarna jag har sett. wow

Jan Grismöbel: All styrka din väg! ❤️

Jan Grismöbel: håller tummarna för dig!!!
Har en mildare kronisk sjukdom men nog rinner tårarna här också
Väldigt berörd

{7981}: Hahah tänkte precis samma. Måste ju vara 70 typ

Farsang: vilken krutgubbe nr 24 Toronto

helt ofattbart vilken form Zetterberg är i ändå😂

Jan Grismöbel: Krya på dig! ❤️

Jan Grismöbel: Kan bara instämma med övriga, krya på dig! Med Börjes kämparanda fixar du det här!

Jan Grismöbel: styrka till dig 👊❤️

Jan Grismöbel: Krya på dig Jan!❤️🖤💛

Tusen tack till alla ingen nämnd ingen glömd . Blev lite känsligt för mig . Nu ser vi fram mot ett spännande å lyckat avslut på säsongen .

Jan Grismöbel: Krya på dig❤️❤️❤️

Jan Grismöbel: Krya! Hoppas du återhämtar dig snabbt.

Jan Grismöbel: Ta hand om dig 💪

Jan Grismöbel:

Krya på dig ❤️

Farsang: Tusen tack 👍

Jan Grismöbel: Lycka till med behandlingen! Hoppas allt går bra. Gå in i Granström-mode och knäck skiten.

Hoppas att Brynäs har kvar ”gnistorna” när det blir mål.

Jan Grismöbel: tråkigt att höra att du åkt på en sjukdom! önskar dig all lycka med behandlingen! Det klarar du av galant ❤️❤️

Fyfan vilken fin hyllning❤️❤️❤️😭😭😭

Farsang: Detta ärrr så sjukt känsligt å vackert gråter som en unge .🖤💛❤
Känslorna är på utsidan då jag själv drabbats av en satans sjukdom . Inte samma som kungen men har startat en tuff behandling som ska pågå i några månader med strål å kemo. Så tankar rusar . Blev lite personligt bland Brynäsvänner .
Hoppas nu laget inser vilken förening dom företräder å kan visa det framöver . All kärlek till Brynäsfamiljen ❤💛🖤

Så OTROLIGT jävla stolt att vara Brynäsare ikväll, tårarna bara forsar!
Fantastisk hyllning❤️💛🖤

Farsang: Makalöst fin hyllning av Brynäs, när vepan åkte upp och Jon-Henrik sjöng så gick det inte att undvika åh gråta, vackert var det.

Farsang:

Otroligt rörd själv, sitter hemma och bölar. Herregud vad fint

JonteD: ja allt var verkligen helt perfekt!

Farsang: Lilla farbrorn gråter floder just nu Fyfan va vacker hyllning!!!!!!!!!!!??!🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯

Vackraste jag sett på väldigt länge

Tom Topp: De som gnäller är från andra klubbar som överhuvudtaget inte är intresserade av att köpa någon minneströja. Lite gnäll också från de som påstår sig vara Brynässupportrar men gnäller konstant.

Jan Grismöbel: word👊🖤💛❤️

Är så djävla stolt som Brynäsare nu. Ni som vet vad mitt nick egentligen är förstår . Alla avundsjuka från alla små klubbar i shl. Hoppas ni kan se detta som sker i Gavlerinken som den hyllning det är utan å spy galla över Brynäs . Hyllningen av Kungen berör så man sitter å grinar igen sen dagen vi fick beskedet att kungen lämnat oss .

Davey85: Nu gör du en ko av en klöv Några anonyma snubbar har gnällt på Twitter och Svedman har fått en fråga om det, det är allt.

Fyfan vad snyggt gjort. Ryser.

Väldigt bra tv produktion på matchen tycker jag 😮‍💨

Hoppas våra nuvarande spelare suger åt sig energin från hyllningen av Börje och hans laget före jaget tänk 💛🖤❤️

Som vanligt granskas och döms Brynäs hårdare än andra. Denna gången finns inte ens nåt att granska.

Tom Topp:
Bättre att sätta in 1495 på ALS-kontot istället för att köpa tröjan. Ger mer med tanke på syftet med dagen.

« · 2466421 · »