1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 753505 inlägg · 7967 ämnen
« · 2468208 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: SLO-tråden
Farsang: Vinnarens låt spelas innan matcherna, en briljant idé. Undrar var jag hört iden förut?

{8399}: 2016 försökte man sig ju på en hymntävling. Resultatet blev inte så jättebra.

BIFSLO: håller helt med att Brynäs behöver en låt som är liknande ”snart skiner poseidon”

Men jag tycker även Brynäs behöver en ny låt som är mer åt ”Håååååve” hållet också. Dem flesta gillar den låten även om man inte gillar just Hv71.

Ett exempel på en annan sån låt som jag tycker är bra är ”Käka puck” med Vuxna pojkar och Niklas Wikegård.

Jag tror att det bästa Brynäs kan göra är att ha en tävling där folk får skicka in smakprov/en grund idé.

Om Brynäs helt själva ska skapa en låt och bara anställa någon att göra den så tror jag tyvärr inte att det kommer bli så bra. Musiker/konstnärer ska ha fria händer till att skapa något vackert.

BIFSLO: Det skulle kunna vara en bra idé med en introtävling.

Sv: A proposito de nada
Nu kommer man stå där på bortastå som så många gånger förr. Tror jag varit med om 2 vinster. Får gärna bli som när jag stod där 2017, 0-6. Ja tack!

munkas: 7-0 är väl att ta i eller? Nya målisen släpper nog inte in så många

pjåtor: Mm, blir nog tufft. Brynäs brukar vara usla efter ett uppehåll. Dessutom utan tränare den här gången. Sen har man ju erkänt svårt i Saaben…
Tror på torsk med 7-0.

BIF Kungen: Solklar torsk tyvärr.....

BIFSLO: Det låter mycket bra och det finns verkligen ingen bättre förebild än just ”Snart Skiner Poseidon”. Motvilligt får jag väl erkänna att Färjestads "På den sköld du klär" också är helt ok.

BIF Kungen: jag tippar torsk det är känslan jag har men hoppas på att jag har FEL! !

Tigerhjärta: slänger mig rakt in (som vanligt)..

Jaha, någon som har funderat på kvällens match?

Ångestladdat är väl inte för vågat tips.

Hoppas på 3-3, Kinnvall avgör i sudden.

Vad tror ni?

Kul att det finns ett stort intresse för vårt intro och Brynäslåtar rent generellt.

Jag kan faktiskt då passa på att avslöja att ett av mina långsiktiga mål som jag tagit in till klubben är att vi ska ha en egen hymn likt t.ex ”Snart Skiner Poseidon”.

Utan att gå in på detaljer och ”jinxa” något så kan jag iallafall meddela att den processen idag är avsevärt mycket längre fram än vad den var för några veckor sedan. Det är fortfarande mycket bitar som ska falla på plats och jag kan långt ifrån lova något men det är inte omöjligt att Brynäs IF inom en ”viss” framtid har en egen inmarschlåt.

Allt gott, SLO-Henke

Elliot12: Politiker är rätt bra på att påstå saker utan belägg också?

Tigerhjärta: Är ju inte direkt en random person utan en ganska stor reporter?

Elliot12: ”Ni verkar ha varit på en KHL back men fick nobben:”
Oj då.

Elliot12: Jo jag ser. Hört talas om källkritik? Finns inget som styrker att det är sant det han skriver. Bara för att någon skriver något på Twitter är det inte sant, viktig lärdom.

Elliot12: Intressant att bara kunna slänga ut sig sådant påstående utan att presentera några som helst bevis för det, pajasfasoner

{8399}: finns nu på Spotify om ni inte redan sett det :)

TheSickSwede: Ingen men dem flesta kanske anser att vi behöver en forward som kan träffa målet utan att sätta pucken i magplattan 9,5/10 ggr man har ett läge…..

Ni verkar ha varit på en KHL back men fick nobben: twitter.com/robinlindgreen/status/1625526099298983936?cxt=HHwWgIC9nf_Xg48tAAAA

TheSickSwede: Behövs inga nyförvärv. Rödin kommer igång ordentligt nu efter all elände och kommer att ösa in mål i mängder och drar med sig hela laget. Målvakterna är som väggar och försvaret går en vår till mötes. Vi börjar att klättra uppåt i tabellen !
Manner, Pajuluoma och Kaskinen kan basta och dricka sin Kask(inen) varje helg ;-)

Sorry . Kan nog ha läst en gammal tråd....

TheSickSwede: Är nog för riskabelt att värva någon spelare nu, för det skulle påverka gruppdynamiken negativt. Så det så.

Dallemas: Vem säger att det kommer bli något nyförvärv till Brynäs? Tror att butiken är stängd.

Vem är nyförvärvet his bif ? Målvakt?

Erol Ateceae: Finns en remastrad ”Brynäs hej”.

Den körde de som intro i slutspelet 2012. Var ett jävla tryck då…

Olli Hahl: En riktigt energieffektiv spelare...

Tigerhjärta: Gatustenswashing!

KulaShaker: Frågan är, vart fan är drevet?!
Vore detta Brynäs hade det stått överallt. Hittar inte ens en länk på Twitter som belyser ämnet?!

Davey85: Lämpligt att Chelarik nyss kritat på… say no more.

Tigerhjärta: Var på SR annars har LIF också publicerat det

Lätt att gå bra med såna förmånliga deals..

Gusten: Jösses….

Tigerhjärta:

Har klistrat in texten i våran Gästbok.

KulaShaker: Vart har du läst detta?

Och icke kreditvärdiga Leksands IF har fått kommunen att gå i borgen för ytterligare tio millar.

Erol Ateceae: Bästa idén jag hört här inne på länge

JawKee: För att jämföra med en annan klassisk förening i en annan idrott. IFK Göteborg har bytt inmarschlåt utan att för den sakens skull radera all musik som gjorts om föreningen innan dess.

Brynäs hej låter ju rent kvalitetsmässigt, bedrövligt. Det vore ju åtminstone möjligt att remastra
eller låt Ledin göra en cover tillsammans med Lassgård och kamratkompaniet, peak Brynäs fandom!

KulaShaker: Kan ju inte bli sämre

{8399}: Eller bara alldeles fruktansvärt...

Repost

Bulten: Kanske det skulle kunna gå att be E-type göra en lite modernare versin av Brynäs Hej i riktig eurodisco beat style.. Det skulle kunna bli fett grymt.

Bulten: Nej jag sa att den låter vara ifrån 1920 talet.

JawKee: Fast det var ju inte det du sa. Historielöst

{9684}: Finns massor av fler saker som kan gå fel, otur, oförmåga osv.

mk: jag tror på 3-1 till Brynäs ikväll❤️💛🖤

mk: Jag tror domarna gör bort sig som vanligt.

« · 2468208 · »