1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 753945 inlägg · 7967 ämnen
« · 2470147 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Davey85:
Inget nytt. Va fan. Alcen - hallå???

Hedberg har iaf fått chansen att få lite istid ett tag nu - det behövde grabben..

{8399}: Ja, Gunler och Lucas Carlsson avslutar säsongen i Brynäs. Typ.

Bulten: ”loosermentalitet*”
Losermentalitet*

Bulten: Vi har ju nyss bytt hela ledningen???
Om du är så sugen på HA kan du väl börja följa Tingryds eller Östersunds HS-forum istället och känna vilken härlig action det är att supporta lag i lingonserien.
Alltså verkligen ????? Tänk några steg framåt.

Davey85: snart kommer nog bomben!

Davey85: Gott så.

Jugge: Nä, men jag skrev faktiskt också att jag inte ville/behövde få nåt svar, då mitt mail egentligen gick ut på att förmedla en känsla som många Brynäsare bär på, att han liksom ska få ett hum om hur jävla hopplöst det har varit att följa Brynäs i många år nu.

Jugge: Men hur kan det vara möjligt att vara så här dåliga och lata under så här lång tid? Dom gör ju bort sig nästan varje gång och ingen gör något åt saken. Hade inte divorna 300k i månaden så hade dom skulla suttit på bänken. Brynäs hjärtat och stoltheten har Blomqvist visat men resten av dom som borde ha det är ju helt likgiltiga.

J-S: loosermentalitet*

Davey85: Har du fått något svar på mailet till Svedman? Låt mig gissa…

{9684}: ”Visby är en stad inte en ö....Editera innan Huge läser....”

Grejen är att Lidingö också är en stad så magister Hugo hade fel. Ganska festligt.

Bulten: BS,
Kvalificerat svammel, looser mentalitet,
🤔🤔💪🏻😘

Jugge: Nu är råttet mågat och jag måste pysa ut. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga beteende men jag håller på att bli galen.

J-S: Vi hamnar där till slut ändå. Den här föreningen behöver ett stålbad. Bättre att det sker nu än att det sker om 2 år.

Lakim1912: Har du legat i koma sedan senaste kvalet då du inte haft ett inlägg sedan april 2021? Du verkar ju uppenbarligen överraskad över spelet, så som det såg ut igår och innan dess har det sett ut mest hela säsongen…

Jugge: Företaget Brynäs är en stor lång jävla konkurs som aldrig verkar kunna ta slut.

{9684}: Skyndar mig men jag hittar inte knappen.

nittontolv: bättre än tratten och finkel som vi har nu.

{8399}: Dom har inte fått tag i Alcén heller. Sitter väl och sliter sitt hår i erpen.

{8399}: Visby är en stad inte en ö....Editera innan Huge läser....

Bulten: ”Fast vi kommer inte klara oss i 10 år till. Så istället för ett långt utdraget farväl är det bättre att råka ut nu, bygga om. Skicka Alcén åt h….. och göra rätt. Slimma organisationen, fokusera på ishockeyn och hoppas att vi lyckas ta oss tillbaka”

Vilket BS , titta på Modo mm hur lätt det är komma upp igen till SHL när du väl åkt ur SHL.
Du gillar inte Alcen mm och pga detta ska vi åka ur SHL och det ska få Brynäs att få ordning på organisationen,
Kvalificerat svammel,
En supporter Som önskar nedflyttning för sitt lag är ingen supporter,
✌️👍🏻💪🏻😁😂🤔

Huge: ”Det heter ”på” Liiidingö” och inte ”..i Liiidingö” eftersom namnet i sig visar på att det är just en ö.
Ex så bor man mao PÅ en ö, inte i en ö.
Det måste du lära dig om du vill bli en seriös och trovärdig mellanstadielärare i svenska….”

Precis! Det är ju därför det heter på Visby också

Lakim1912: Petter Lasu Nilsson tillsammans med Örjan Lax som assisterande kanske?

Eisbaren kom ikapp till 4-4 men förlorar till sist med 4-6 om någon inte nämnt det redan

SuneMangs: Om det finns någon som fortfarande tror att Alcén kommer hitta något av ens en gnutta intresse så undrar jag vilka svampar man rökt? Jag tar gärna några likadana 🙂 Butiken är stängd, truppen är ännu tunnare och vi har det vi har..

Bulten: Ganska rolig serie faktiskt!

Huge: Heter det ”bor på Brynäs” eller ”bor i Brynäs”? Fråga på förekommen anledning.

{8399}: Esa Tikkanen förmodligen 👍👍

SuneMangs: Vi drar på oss dom flesta utvisningarna i anfallszon under anfall. Disciplinen och viljan att ta tre poäng finns inte

Tigerhjärta: Det är som du säger. Nu är det bara att hoppas att Hedberg gör det bra i HIFK så dom vill ta över hans kontrakt så har vi gjort oss av med en större lönepost i alla fall. Jag hade inga förväntningar alls idag faktiskt, hade kunnat se Clark komma tillbaka på sin höjd, men spontant överlever jag utan en 35-årig Kevin Clark.

{10065}: Tips återigen för miljonte gången:
bygg laget färdigt INNAN säsong.
Ta lån INNAN du behöver pengarna.
O s v

Väntar man blir det svårare och dyrare i bägge fallen.
/ Avd Streetsmart

Peja: ”Strömsbros sportchef jagar flera forwards ikväll.”

Någon som har numret till Kvists och Birgerssons agent så man kan tipsa?

Ove Myling: I väntans tider passar jag på att tipsa om Padeldrömmar på Cmore där vi får följa Honkens resa och vuxendröm att ha en egen padelhall. Det är ingen lätt resa men vi vet ju alla att han lyckades utan att spoila för mycket.

munkas: Jag kan ju inte sluta titta på skiten. Frugan skulle bli jäkla nöjd om jag kunde lägga ner denna böld.

spolaisen: Det heter ”på” Liiidingö” och inte ”..i Liiidingö” eftersom namnet i sig visar på att det är just en ö.
Ex så bor man mao PÅ en ö, inte i en ö.
Det måste du lära dig om du vill bli en seriös och trovärdig mellanstadielärare i svenska….

Davey85: Ja, har dom inte underkastat sig order på 42 omgångar hittills så lär dom inte göra det resterande 10 heller. Det som är mest psykande är att det är ledande spelare med C och A på bröstet och den jävla Timashov också såklart. Skulle vara kul att se statistik på hur många onödiga utvisningar Rödda, Berra och Timashov har av sina totala utvisningsminuter den här säsongen.

munkas: Nä det är väl bara hoppas att Rödin, Timashov & Palve vaknar till och levererar lite mer kontinuerligt för att vi ska hålla oss kvar denna säsong. Samt att Jussi/Lindbäck kan sno 6-9p åt oss. Ny spets lär ju inte dyka in, så det är bara att hålla andan några omgångar till.

Davey85: Men varför kämpar inte hela laget ? Dom är anställda med maxläget och skiter i att göra jobbet. Det ser ut som en dålig friåkning för ett gäng föredettingar som vill checka ut med så mycket som möjligt i plånboken. Jävla piss attityder från dom flesta och en trött tränarbänken lägg ner skiten.

munkas: Förstår faktiskt inte hur folk kan skrika sig hesa över att Alcén inte landar ett spetsförvärv idag.
Vad trodde ni egentligen?
Besvikelsen är snarare att Alcén inte lyckats landa spets under hela säsongen, det är för uselt rent utsagt..

Lakim1912: Ja, gör som Tigerhjärta säger och gå ut och ta lite luft. Imorgon vid den här tiden kommer du behöva syrgas..

Lakim1912: Hade KK eldat bengaler under säsongen så skulle detta aldrig ha hänt, jag håller dem ansvariga.

Egentligen skiter jag i om vi värvar eller inte nu, skadan är redan skedd och en forward skulle varit inne för länge sen, dessutom kan vi nog inte locka nån som gör skillnad nu. Om det inte gäller Clark, jag tror att han skulle kunna gå in och bidra direkt eftersom han har rutin från SHL och Brynäs.

Nyckeln framöver blir att spelarna till slut fattar att de måste underkasta sig lagets bästa och följa order. Då har vi en chans. Men vad är sannolikheten att det inträffar?

Lakim1912: Är Petter Lasu Nilsson ledig ?

Tigerhjärta: Jag har försökt att inte skriva men nu är råttet mågat.

Åker vi ut i år då finns det inget Brynäs kvar.
Tveksam till att vi ens klarar det ekonomiskt även om vi hänger kvar.

Lakim1912: Nyss hittat HS-lösenordet igen?
Inget inlägg sedan 2021-04-29 och nu har du 7st arga inlägg på 32 minuter.
Gå ut och ta en nypa luft, det verkar behövas😅

{8399}: 🤣🤣Skojare där .

SuneMangs: Önskar gör nog ingen men det är fakta att vi måste få mindre pengar att röra oss med så bedragarna försvinner för all framtid från Brynäs.

Hade detta fungerat som ett vanligt företag så hade skiten gått i konkurs varje år.

munkas: nås nu av nyheten att Brynäs har fyndat på marknaden.

Honken har köpt ett nytt padel-racket. ”Yes, rean stänger vid midnatt och jag är riktigt nöjd med ”nyförvärvet”, det kan ta spelet till nästa nivå” säger Johan till gd i ett officiellt uttalande.

”Hoppas och tror att grabbarna fixar så vi undviker kval” säger en helnöjd honk. ” ja, ingenmansland skulle passa perfekt - då kan jag fokusera på paddeln fullt ut”, avslutar honken.

nittontolv: nåt är garanterat på G, annars skulle inte Hedberg släppas.

« · 2470147 · »