1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 754575 inlägg · 7967 ämnen
« · 2471299 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
doubleT:

Du väljer sannerligen rätt läge att gå in och provocera.

Hybrisen i Timrå vet inga gränser.

Zappaholic: nu måste Alcen ändra ..gör ngt vettigt..In med Molin..nån ny röst..Bort med Manner..och limpan 2 mv resten av säsongen...

Kan vi stänga ner forumet för gäster? Vill inte ha in idioter som TIKaren här nedan.

Och det kommer krylla av dem så småningom…

Back: Är väl inget att lida med. Odugligt lag.

Finns ingen ryggrad i för många spelare, nöjda att vara med utan att tillföra ett smack.
Limpan måste vara en av 2000 talets värsta floppar.

Peja: vet allas vår raketforskare Huge det?

Orkar inte kolla.. bytte kanal nu... fy fan...

Det känns som många spelare kommer få en ordentlig lönesänkning nästa säsong…inte ens det verkar hjälpa…

Det kan firma Lindbäck, Honken, Alcén fan ha. Lämna min klubb alla tre. Hoppas det var det sista vi såg av Lindbäck.

lapad: då är vi 2. Gumman sa åt mig gå ut med hundarna än sitt här och gnäll

Lindström:

nu är i allafall den bittre Oldéen själaglad

Bockensdricka: Nu måste Manner gå, det är betydligt billigare än att åka ur.
Vi måste få in energi i laget och en ny röst kan ge den boost vi behöver.
Jag lider med laget.

SuneMangs: Vem är Lundskog?

Efter denna match måste en större förändring ske. Står det inget storartat i tidningarna ikväll/imorgon så vet jag inte, då har man ju mer eller mindre accepterat inom Brynäs förening att vi ska spela i allsvenskan nästa säsong.

Blir riktigt EKO snart i arenan.

Den här gången är det kört, mina vänner. Denna gången åker vi ur. Aldrig varit mer övertygad.

Forsberg 1978: Oskarshamn har alltså betydligt lägre lönebudget än Brynäs. Fatta kompetensskillnaden på de sportsliga beslutsfattarna.

The gallion: Nu stänger jag av TV-n. Orkar inte lyda längre, det påverkar mitt liv väldigt negativt

parks: Ring Lundskog nu, kasta pengar på honom.

Alcén & Manner - out!

Så enkelt. De bara lattjar med Brynäs.

Oj oj oj.

Där kom 4:an......

det är över nu Manner.. Han måste ju inse det nu, eller en kapten ska kanske följa med båten resonerar han..

Nu ger jag upp!

Finns ingen stolthet i det här förbannade skitlaget!

Jag orkar inte med dem längre. Fyfan vad jävlas dåliga de är!

Usch! Skitlag!

Jag pallar inte med den här jävla besvikelsen. Vidriga jävla lag!

Skit ska skit ha!

Jobbocop: ja så är det

Sjukt att lindbäck ska vakta kassen

BIF Kungen: är Svinger-Roger ledig?

The gallion: går ej malmö blir för tunga plus att det kommer till låtas tuffare spel. Vi blir chanslösa

Snurr snurr snurr snurr, skott i täck, snurr, snurr.

SuneMangs: Jag har aldrig varit för att man ska sparka tränare och spelare men tycker att Manner (en härlig gubbe) jar inget att tillföra Brynäs. Killarna behöver en ny röst i båset

Det gör ont att säga det, men..Brynäs är nog det mjukaste laget du kan hitta som motstånd på professionell nivå. Mjuka, sköra, klantiga. Du vinner mot dem utan att kämpa, du vinner utan att behöva spela bra, du vinner till och med när du är sämre.

Jan Grismöbel: Håller med , men kommer säkert stå i nästa också. Verkar ha nåt inskrivet i kontraktet?

Trodde Limpan skulle spela upp sig ikväll i och med Olkinuoras intåg. Fan så fel jag hade. Nu ska det fan mycket till om vi skall undvika kval.. känslan är att vi har klarat oss för många gånger nu, hur många lag har överlevt 5 raka kval?

Hoppas att många kontrakt rivs efter säsongen för det här laget håller inte för Allsvenskt spel. Vi behöver förstärka för att gå upp direkt.

Jan Grismöbel: inte ens vaktmästaren mäktar med längre.

Jan Grismöbel: 12-15 poäng

Zappaholic: Precis så. Brynäs hittar ju nästan alltid sätt att förlora. Om det inte är värdelös försvarsspel är det målvaktsspelet som är uruselt, eller galna utvisningar i anfallszon, eller galna byten, eller galna pucktapp... och så vidare. Tråkigt att konstatera men allt tyder ju på degradering nu.

Peja: Ja där är ju skillnaden tyvärr.. hv agerade, brynäs hoppas på det bästa

Zappaholic: Nä iko spelar ju på en skridsko. De är så medvetna om att chanserna dyker upp utan att de behöver jobba för det.

Forsberg 1978:

om manner åker ut, vem ska då stå för de poetiska mellanspelen

Brynäs hittar vägar att förlora....
Det är sen gammalt

Forsberg 1978: Hur många poäng är nu limpan skyldig Brynäs . 3 till på tabbekontot . Klantigt att inte låta olki stå i dag . Alla vet vilken flopp limpan är .

HitTheLights: Faktum kvarstår att han släppte in 3 av 10 puckar, oavsett individuella misstag från försvarare. Han såg stel och ointresserad ut ikväll.

Det är pinsamt dåligt av Manner/Honken eller vem fan som väljer målisar... Varför värva en målvakt på europeisk toppnivå och sen bänka honom för en målvakt som snittar klappkassa insatser varannan match?

Är alla helt inkompetenta i Brynäs? Är det ett avsnitt av Pang i bygget jag ser? Sjukt nästan.

xxx BIF xxx: Vi har ingen poäng upp längre.

Huge: ”Det mesta”??? Vad gör inte det?

HitTheLights: Mönstret känns igen…motståndarna behöver inte vara bra för att slå oss.

Jävligt stor komik att vi startade sessen med SHLs bästa målvaktspar enligt alla .
Sån jävla komik så man nästan kräks.

Limpan kan inte kört ett löpas på hela jävla sommaren, behöver inte målisar göra tester?

Så mycket som är ruttet.

Som vanligt lyser alla ansvariga med sin frånvaro.

Huge: Grinar emot? Det är nog lite värre än så.

« · 2471299 · »