1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 754645 inlägg · 7967 ämnen
« · 2471813 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Pigalle: gick väl ut i omklädningsrummet

Zappaholic: byte av tränare nu kanske kan rädda laget från kval.

Agera nu

Spännande nu också att följa Lindbäck-gate. Var är han? Vart tog han vägen när han byttes ut?

Ove Myling: Instämmer skicka Manner.
Han har inte med sig laget och inget försvars som anfalls system sitter.

Bulten: jag hoppas Manner säger upp sig själv och inser att den finska spelstilen inte passar i Brynäs, funkar tydligen i Finland, vet att många är frustrerade av den+ blivit allt för mycket finsk inflytelse både på bänken och spelare, gör om gör rätt.

Ove Myling: Frågan är när det vänder för oss, för det kommer det göra.

Nästa match? Eller efter fem år i HA?

Lakim1912: Blev Lindbäck skadad eller varför lämnade han rinken? Less på skiten?

Mattson: bara det att 90% av spelarna drar när alla kontrakt bryts.
Vi får väl behålla birgersson,kvist,ljungkranz ochpadelmålisen
Inget att luta sej imot i AS

Nu ska man inte måla fan på vägen, men hur länge kan man ligga i botten innan man åker dit. Är glad att jag inte behöver motivera spelarna resten av säsongen, man är helt uppgiven. Förfallet började för många år sen, nu kommer konsekvenserna. Hur många liv har vi kvar?

Forsberg 1978: finns det något som inte talar för att manner ska få sparken omgående.

Jättetorsk i ett utsatt läge. Finns något annat beslut att ta?

J-S: Kom ihåg att du ska bada i Gavleån snart

BIF Kungen: sedan Alcén förlängde med Manner i november har vi alltså tagit 21 poäng på 22 matcher (0,95 poäng i snitt).

Ryck upp er, ta er i kragen. Haka på vår form så skickar vi ner Linköping till botten med Malmö istället. Då är senaste kvalet förlåtet.

SuneMangs:
Oldeen passar på att gotta sig genom att ställa tusen frågor åt både Manner och Rödda.

Helt rätt han skulle dock ställt bra mycket mer frågor....

Honken, Lindbäck och Alcén sabbade denna säsongen när de sumpade Veini. Därför kan alla tre dra åt skogen

Mickesgolf:” Jag hoppas att det är flera som sparkas omgående redan ikväll, att det rensas fullständigt och att man sätter ner foten att nu är det illa och dags att förnya precis allt”

Jobbigt när det totalt saknas sportslig kompetens i ledningen. Dags att ringa konsulterna på River Jump igen?

{8399}: glöm inte….
Vi saknar också forwards, backar och målvakter. 🥹

Mattson: Riktigt bra lag på pappret ????? Dessa jävla usla hockeyspelare kommer skapa en konkurs för Brynäs.

Tack för nedflyttning era jävla sopor.

Gör dom Lindbäck stanna i omklädningsrummet❤️🖤💛

Lunkz: Tycker Alcen byggt ett riktigt bra lag för Allsvenskan.

De matcherna som är kvar blir en lång avslagen väntan på ett nytt ödeskval nu. Kval blir det, nu är frågan om vi kan dyka upp med en gameplan som alla följer.

Soffdomaren: Jag önskar faktiskt att jag hade bott närmare, för jag hade inte tvekat på att ställa mig där och ifrågasätta vad fan dem håller på med.

Finner faktiskt inga ord för att inget visas utåt hur i helskotta dem ska få ordning på detta.

Jag hoppas att det är flera som sparkas omgående redan ikväll, att det rensas fullständigt och att man sätter ner foten att nu är det illa och dags att förnya precis allt

Lunkz: Jag saknar VV faktiskt.

Mattson: inte om Alcen är kvar

BIF Kungen: Håller med!

Hescores:
Men har Rödin någonsin varit nöjd med någon stab?? Så många tränare han har fått bort under sin tid i bif måste vara rekord.

J-S: Hahaha du har humor iallafall. Alternativt totalt jävla galen

Hescores: Skulle inte vara första gången från hans sida.

Jockster : håller med, gillar Oldeen.

Saklig, ställer relevanta frågor.

Sigge: Vi kommer äga HA 🤣

Manner ,Rödin nyss i cmore två st som vet att detta går år åt helvete..Tror jag aldrig sett i intervju vad Manner egentlgen menar när han ska svara på en fråga..

SuneMangs: han hade gärna gått ställa fler frågor typ när avgår manner? Varför har han misslyckats så kapitalt ?
Har han ens fattat att poängen på kort sikt räknas mer än utveckling?

{7981}:
På ett sätt är ju detta ändå lite humoristiskt. De satans dårarna tror fortfarande att det räcker med att bara skjuta för att det ska bli mål. Kan inte nån med ledarutbildning steg 1 förklara för dem att man bör ha ett läge innan man skjuter. Så fruktansvärt pinsamt dom skämmer ut sig!!!!

Soffdomaren: under uppehållet skrev jag ett inlägg om att manner måste gå/borde fått gå. Fick inte mycket medhåll då.

Nu står vi här 2 (!!!j matcher senare. Någon som inte håller med mig???

KulaShaker: Om det inte vore för viruspaniken 19/20 hade vi varit inne på tredje säsongen i SHL

Davey85: Imorgon? Sitter och uppdaterar Aftonbladet hela kvällen. Alcén och Manner ska bort NU

BultenVart är LarsGöran?:

Sitter och ser en skitmatch där Brynäs tydligen inte lärt sig av tidigare matcher,
I mot en skitmotståndare som Oskarshamn.

Där BP är stillastående och ger verkligen Suomela Karlkvist Smejkal lägen och försvarsarbetet är under all kritik.

Trots detta har jag inte gett upp slutspel som vissa infantila supportrar,
Nu går vi för slutspel och slutar gråta gnälla klaga och sluter upp bakom laget vi älskar.
🤔🤣😂🥱😁

Sigge: Det kan så vara...annars blir det ju kul att möta er i HA nästa säsong:)

Pigalle: Man kan summera både Rödin och Manners svar med ”vet inte”.

Sigge: Du menar som Modo? Hur länge har ni byggt nu?

spolaisen: nu rycker vi upp oss, vi har det i egna händer och det är till vår fördel.

Soffdomaren: Bara att rensa rent. Sparka alla. Honken får fokusera 100% på padel istället för 50% som nu.

Sjödin som backcoach och varför inte Roger Melin.

Eller jag vet inte. Jag vet inget för tillfället. Kaos.

Taskigt mot TV4 tittarna låta Brynäs medverka i huvudmatchen på lördag?

SuneMangs:
Han ställer raka ärliga frågor om situationen i Brynäs just nu!
Han gottar sig inte!

SuneMangs:

bitterfittan oldéen är en skam för c-more

SuneMangs: Helt räck dock. Är väl svar om något supportrarna vill ha nu.

Kändes inte helt övertygande när Rödin kommenterade lagets strategi/taktik. Missnöje med staben?

Sicken pondus han har. Kaptenen för vårt representationslag. Ansiktet utåt för hela föreningen.

Davey85: Från och med i morgon önskar jag att alla som har stått/suttit och klappat händerna i 6 månader åt detta haveri till lag står utanför Alcens/manners dörrar och klappar händerna i 6 månader. Jag har försökt vara objektiv och tänka att det gör är bara en sport men med ett par öl innanför västen har det runnit över. Allt detta är fan under all tänkbar kritik. Kan någon förklara för mig vilka förutsättningar som saknats för att som sämst undvika kval? Blä säger jag bara, Brynäs har sabbat min lust att se på hockey över huvud taget nu.

nittontolv: Oldeen passar på att gotta sig genom att ställa tusen frågor åt både Manner och Rödda.

nittontolv: 53-24 i skott 1-7 i mål! Talar det tydliga språket. Dålig offensiv och skitdålig defensiv som släpper till så farliga chanser.

Stefan R 63: Tror att Brynäs skulle må bra av några säsonger i HA.

Rensa upp i leden och bygga nytt för att komma tillbaka starkare. Det håller inte att kvala i år efter år utan att något händer.

« · 2471813 · »