1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742284 inlägg · 7967 ämnen
« · 2596915 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Rödin1912: In med Fkygis 👍

Det ända vi är världsledande på är att göra motståndsrmålvakten till världsmästare...
Pinsamt match.
Man var såå nära att bromsa till och kolla på matchen live idag när jag passerade Gävle.
Vilket jävla tur att man inte gjorde det.
Jag ser inga tydliga linjer alls i spelet, kan ju inte vara att puckjäveln ska dumpas hela tiden.

SuneMangs: 6 mot 4. Ska vi få till ett skott på mål?

Det här laget är verkligt uselt, bland det sämsta jag sett! Mot Tingsryd hemma också........🤢🤮

Farsang: Ja, otroligt lättlästa, inte svar på något öht.

VAD FUCK GÖR INDRASIS PÅ ISEN

Silfver: Tycker fler backar är godkända. Det är framåt som man blir blottade.

Ser ut som P16 spelare i närkamperna, sen måsta man berömma TAIF som äger ner Stjärn Brynäs i VARJE moment.

Farsang: Indrasis har slängt bort så jävla många puckar i kväll. Bland de sämsta jag sett och ÄNDÅ fortsätter tränarna spela honom. Känsla, kompetens, närvaro, coachning,...???

Det är skrämmande dåligt av Gällstedt att inte få igång laget för fan

Farsang: "Köttmuren framför mål kan bli vårat fall"

Speciellt när vi har noll spelare som ens försöker ta sig in där. Inte svårt att vara motståndarmålvakt när man ser skotten komma lång väg.

Får känslan av att spelarna har gått och räknat hem en seger här i en vecka nu. Tingsryd hemma, klart vi vinner den, etc.

Synd att Nybro skulle visa alla andra lag hur man försvarar sig mot Brynäs.

Köttmuren framför mål kan bli vårat fall

Helt galet vad provocerad jag blir av flippmackor i uppspelsfaser.

Till och med dom bästa målvakter har otur...

Silfver: Ingen är godkänd vid noll poäng hemma mot Tingsryd.

Farsang: Man ser ju tydligt klasskillnaden när Brynäs skruvar upp tempot. Laget behöver spela så här från start…då kommer också målen trilla in och motståndarlaget måste kliva upp i banan vilket gynnar oss rejält.

Nu har vi gått i medelmåttornas fälla och spelar på det sättet de behärskar…

J-S: Benn och Kinnvall får mer än godkänt men övriga spelare har varit rent bedrövliga.

Zappaholic: Efter 15 matcher så kanske våra spelare och ledare borde ha förstått det...men nä...

SaggeBoy: "Sluta kolla så mår ni bättre!!"

Tror du vi är medgångssupportrar?

SuneMangs: Det jag menar är att topp 6 och bottom 6 är totalt spikade i en sån här match. Sen kan man vaska om inbördes där, men ingen från 3/4e har en realistisk chans att konkurrera med typ Indrasis, inte ens när han har en dålig dag.

Farsang: Kinnvall bäst i Brynäs idag i en inte för hård konkurrens…

SaggeBoy: Undrar om "vissa" som följer matchen på text TV kommer uttala sig snart? Typ "Lindbäck hade otur"

1000 passningar och 1 avslut. Är de retarderade?

Tingsryd släpper inte till många lägen. Får hoppas Brynäs slipper dom i ett slutspel.

Men Nordh för fan pajas

Tingsryd sitter med typ alla spelare i mål kolla på den jävla köttmuren.

Och inte en jävel i vårt lag framför mål.

Sluta kolla så mår ni bättre!!

Vi har verkligen INTE EN CHANS i närkampsspelet.

J-S: tycker faktiskt även Kinnvall har vart bra.

Spara timeout tills nästa match

Domarjävel

Benn är den enda spelaren jag ger godkänt ikväll,
Men hans spel är totalt bortkastat då man för någon jävla orsak kör han som back till Kvist linan, Lägger mackor som ingen tar tillvara på,
Coachningen är totalt värdelös.
Usch det är som att man blir illamående och får ångest samtidigt.
Tror det är det sämsta jag sett av Brynäs den här säsongen.

Farsang:
Ja Indrasis ska inte spela mer denna matchen om man vill forcera.

havre: Indrasis.., har han rökt på?

Ingen som gör skitjobbet och tar dig in på insidan. Flest pass idag till ”gula tejpen i rundeln”…

Men herregud bänka Indrasis.

20% av hans passningar går till lagkamrater och 80% till motståndarna. Hans lätt sämsta match hittills

Lunkz: Indrasis för i helvete!!! Domarjävlarna har slutat blåsa helt också!! Kokar i mig!!!

Peja: Jag hävdar att junisarna, men då framför allt Nordh, tillför mer framåt än vad någon i tredjekedjan gör idag. Tycker även att både Ohlsson och Nordh varit bättre än Indrasis ikväll (men det har väl typ alla varit) och därför ser jag helst att någon av dessa stoppas in där. Jag är även svag för ungdomlig motivation. Det är väl en subjektiv bedömning i slutändan, så ingen idé att diskutera vidare.

Vet att man gjort mycket mål, men den här är nog tredje matchen i rad där vi har fruktansvärt svårt att skapa lägen. Man hamnar på utsida och spelar runt tills man tvingas dumpa, utan att skapa någonting. Är alldeles för stillastående i offensiv zon. Indrasis är förövrigt helt under isen.

havre: Man måste jobba mer intensivt mot de här lagen och inte luras in i deras sätt att vilja spela hockey. Då lägger man också grunden för att trötta ut motståndarna rejält…

Hur kan en klubb misslyckas med att anställa en bra tränare på 5 raka försök.
Hockey Sverige skrattar och hoppar jämfota.

havre: "Över 100 minuter utan ett hemmamål" Det talar verkligen för att publiken fortsätter strömma in till Monitor

havre: Mm, ser lite för bekvämt ut som du säger. Men det är inte slut än.

Alltid en passning för mycket också. Måste ju ta fler avslut. Powerplayet var ett typexempel på meningslöst kringpassande.

15 skott på mål. Man borde skjuta minst 30 en sån här match.

Sportnisse: Benn spelar enkelt och bra . Lite som Indrasis motpol.

SuneMangs: Nordh och de andra längre ner i hierarkin presterar inte heller. De förtjänar inte att spelas högre upp just nu, snarare tvärtom.

Sportnisse: Antar att Gällstedt för 55- e gången kommer säga "Jag är väldigt besviken......"

lapad:
Ja du.....

Sportnisse: det tycker jag, klass

Imponerande att dumpa puck bakom deras kasse 26267117711828 gånger när dom vunnit NOLL av dom puckarna.

Dags att VISA INSTÄLLNING NU och sluta vicka på höfterna.

Sportnisse: Otroligt att resten av hockey-Sverige ser vad han betyder och vad han tillför, men inte du. Benn har inte ett felskär sedan han anlände till Gävle. Vågar inte tänka på hur det sett ut utan honom i laget.

« · 2596915 · »