1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 765330 inlägg · 7967 ämnen
2991255 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Samsung: Ja, Kempny. Absolut.

Bengt Ramen: Jag tror absolut att det finns något bakom hjälmhaveriet igår. Absolut.

Mattson: Jag tycker att det ser ut som AI-sörja.

Mattson: Du har fel här.
37.3 Mål som kan videogranskas:
(x) Alla målskott vid straffslag eller straffslagsavgörande utifrån vad
spelreglerna föreskriver (dubbelskott, målvakt som kastar klubban, målvakt
som flyttar på målburen, straffskytt som spelar pucken med hög klubba,
straffskytt som genomför spin-o-rama, straffskytt som inte åker i sin
anfallsriktning, målvakt som lämnar målområdet för tidigt, etc.)

Samsung: Sen rent krasst så inträffar väl saker hela tiden som om man skulle ha förutspått dem så hade det varit enorma högoddsare.

Bengt Ramen: Satt lite promille kvar

Samsung: Till att börja med så finn inte slumpen och allt har givetvis en förklaring förstår. Vad gror du att det beror på? Har spelarna sinsemellan pratat i Luleå pratat med varandra om att ha hjälmarna löst spända tror du? I så fall varför just endast i denna match?
Om inte så är det väl en slump, nåja slumpen finns egentligen inte men bara en lågoddsare som slagit in?

Reglerna säger att en straff bara får videogranskas om det handlar om mållinjebeslut, aldrig om utförandet av straffen.
WTF! Snacka om poängstöld av domarna.

Svensson_62: Oerhört fyndigt!

Bengt Ramen:

Sannolikheten att en händelse som inte skett på 44 omgångar plötsligt inträffar tre gånger i samma match är extremt liten, teoretiskt sett omkring 1 på 178 miljoner, vilket i praktiken innebär att det nästan alltid finns en bakomliggande förklaring snarare än ren slump.

Dags för Gällstedt att peta Scott nästa match. Hoppas verkligen att Bäckis är med då.
Har sagt det förr och säger det igen. Såhär skulle vara bättre:
Silver-Larsa-Belly
Rödda-Bäckis-Ogge
Bobby-Öla-Jägarn
Jack-Vesel-LP
(Scott)

Backar:
Kinni-Berra
Luke-Matte
Axel-Hägg
Kempny

PP:
Kempny - Point
Bäckis - Höger
Vesel - Vänster
Silver - Bumper
Rödda - Runt mål
--
Kinni - Point
Belly - Höger
LP - Vänster
Larsa - Bumper
Ogge - Runt mål

Clara i målet 3-4 matcher.

Svensson_62: Jag tror det ska ganska mycket till för att Brynäs ska missa topp 6. Egentligen räcker det att bara hålla jämna steg med ett rejält formsvagt Malmö fram till näst sista omgången då vi möter dem. Och vinst där då så är vi förbi. Men jag tror vi går om dem tidigare än så.

Känns för övrigt sjukt att säga det med tanke på hur långt borta topp 6 känts i princip hela säsongen.

Svensson_62: Numret skickat. Har slipat på några lämpliga avhyvlingar på tjeckiska 👍🏻

2991255 · »