Huge: Så Nordan ska ersätta Hansen, ett föredöme och en kämpe?
Annars skall Hansen hyllas för sina insatser, en laglojal kille som gör sitt jobb i det tysta och sällan får de stora rubrikerna. Förutom när Cz använde honom som back i PP och BP.
DavyDjoos:Det enda Huge försöker få fram är att det inte är empiriskt fö Brynäs kan ju göra MASSOR med mål och få en bättre målskillnad.
Att bara komma på tanken visar ju graden av medikament som behöver sättas in...
Samtidigt är det helt tyst från andra skribenter så hela boken domineras helt av denna ickediskussion.
Det hela är väldigt enkelt. Vinner AIK sina tre matcher så är de i slutspel och har såledesdet hela i egna händer. Att det inte är empiriskt rent teoretiskt är totalt ovidkommande.
Redigerad kommentar
Huge:Haha, vilket bullshit!
"Förstår fortfarande inte hur man kan säga att AIK har det i egna händer.
Om dom vinner sina återstående matcher samtidigt som vi slår Modo och LHC, så hänger det ju på sista matchen och vilket lag som lyckas skrapa ihop den bästa målskillnaden.
Oavsett hur mkt AIK vinner med i sista omgången så är dom ju faktiskt beroende av hur många mål VI lyckas göra, eller...?
Hur kan dom då ha ödet i sina egna händer?
Eller tänker jag fel här?"
Var det detta du menade med att driva med andra?
Huge: Men träskallar funkar menar du?
Om bara din mamma kunde ha hållit på sig den där kvällen, då hade vi sluppit det här. Men näe...inte då :-(
Huge: Jag tror du förstod min pik, men valde att skita i den... :-)
Redigerad kommentar
Huge: Här:
"David Rautio fortsätter med största sannolikhet i kassen. Troligen vilas samma spelare som sist då klubben säkerligen inte vill riskera något inför kommande slutspel."
Huge:Jag tyckte att jag läste nånstans att Bryn har det i egna händer, vet inte o det var du som skrev det. Men i och med att du inte bestridit det så finns det en sannolikhet att du håller med.
Istället har du kört någon linje som är väldigt "Far fetched".
Vad händer om Brynäs får poängavdrag på grund av "Fransongate"? Med dina argument så finns det ju inte ens en säkerhet att Brynäs spelar i ES nästa säsong ändå har du skrivit det massor med gånger.
Lev som du lär. ;-)
sylf: " Chansen till guld är nog större. Ta in 19 mål på 3 matchen där vi alltså förlorar en, är det nog bara Huge som tror är möjligt!"
Nä, det TROR inte ens jag är möjligt, var har du fått den uppfattningen ifrån?
Det jag däremot VET, är att Sandberg har fel när han påstår att AIK har allt i egna händer.
Du verkar fortfarande ha otur när du försöker tänka....