1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 750251 inlägg · 7967 ämnen

Alphockey

Alphockey
Är det någon som vet när matcherna börjar (klockslag alltså) i electro oil trophy. Jag såg att de börjar mot Fribourg imorgon. Dessutom vill jag be om ursäkt för de felaktiga uppgifterna angående J-20laget...de kom tydligen två inte etta. Men till mitt försvar kan sägas att Brynäs faktiskt stod som segrare på swehockeys hemsida igår kväll.

Sv: Alphockey
spookyMulder: Matcherna i Schweiz börjar klockan 20,15 med undantag för fredagens match mot Djurgården som börjar 17,00.

När det gäller J20 så gick inbördes möten före målskillnad vilket gjorde att AIK knep förstaplatsen. Swehockey hade först BIF som segrare men det ändrades efter ett tag.

Fredde G:

Tusen tack för detta fredde...Jag anade att det hade med inbördes möten att göra, annars tror jag att bif hade något mål bättre målskillnad men, men ..en bra turnering verkar de ha gjort
i alla fall.

Jag råkade höra Soling uttala sig på radio gävleborg igår:

"...går vi till slutspel så vinner vi..." Programledaren "...äää jaså, men...jaha...hu..r...guld eller??" Soling " jo men det gör vi...annars skulle vi ju inte spela eller hur!" Programledaren "nej det klart, men ...är...jaja (han förlora nu helt talförmågan inför en så självsäker herre som Soling). Det är bara att hoppas att den inställningen präglar hela laget i år.

spookyMulder: Kika in på på länktipset, där har vi sammanställt allt om Electro Oil Trophy.

spookyMulder:

Följ länken ovan så får du lite info rörande turneringen.

« · 104178