1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 746235 inlägg · 7967 ämnen

ÄNGELHOLM NÄSTA!!!!

ÄNGELHOLM NÄSTA!!!!
Är det någon som har en bra vägbeskrivning till isladan i ängelholm???För det är ju dit man förmodligen får bege sig till om ett par månader!!!

Sv: ÄNGELHOLM NÄSTA!!!!
observant: Det lär bli en rysare att möta Rögle i kvalserien!!! Hua!

70 Rodrigues: Åh fyyfaan värsta nervpärsen,värre än Finalmatchen -99 match 4 underläge 1-4!!!

observant: Hoppas jag har fel men jag tror faktiskt inte Brynäs är ett skvatt bättre än Rögle idag. Inte heller lag som Löven, Skellefteå och Hammarby. Framförallt bortamatcherna mot dessa blir ett rent helsicke. Det som möjligen kan tala för Brynäs i en kvalserie är att de andra lagen är såpass jämna sinsemellan att de nog kommer att slå varann lite hur som helst. Men de kan definitivt också slå Brynäs.

Clarence: Med andra ord vi kan bli sist där med och KATASROFEN blir ett faktum!!!Voine voine Jag längtar till sommaren återigen så vi slipper pinas!!!

Clarence: Dom enda som kan hota Brynäs i en kvalserie är Linköping. Får dom ordning på grejerna och får tillbaka några av dom skadade tar dom hem serien. Men vi blir ohotade tvåor. Silverplats med andra ord. Det är fan inte dåligt! MIF får en tiondeplats som bäst säsongen 02/03.

Lilljanne: För en gångs skull håller jag inte riktigt med dig där.Dom andra lagen har en säsong bakom sig som är bra med idell vinster o har självförtoende som heter duga med det kommer man som bekant med långt i hockey o tvärtom med BIF det kan låsa sig ännu mer o krisen är ett faktum!!Dom har inget att förlora o vice versa!!

observant: Jag tänkte testa optimistköret i kvalserien.

Gunnar Persson sa efter matchen att han var nöjd med spelarnas attityd och inställning men inte med att dom inte gör mål! Hur fan kan karln vara nöjd med attityd och inställning, den lös ju för fan med sin frånvaro, jag tror jag räknade till 10 Brynästacklingar varav 4 av dom var hyfsade, det kan inte ha varit många som var svettiga efter matchen. Det ska göra ont att spela hockey men det verkar som om dom inte törs ta stryk, när inte Rehnberg finns på isen så är det ingen som går in framför mål och tar stryk, motståndar målvakterna ser skotten hela vägen. Molin, Ram och möjligtvis Johansson får godkänt, och N Danielsson så länge han fick spela!!!! Inga pengar=inga spelare=KVALSERIEN!

observant: Ja, dom allsvenska lagen är vana att vinna.
Men ni HAR ett högre tempo i kroppen... detta klarar ni.
Brynäs och skellefeteå går upp igen.

Det är lungt.

Lilljanne: Ok lycka till med optimistköret i allsvenskan det behöver vi,man måste ju i alla fall hoppas att det ska gå bra men jag ser att det kan bli för jävla tungt.Har det sett tungt ut i höst o så nu så tror jag det är bara början mot vad som skall komma tro mig!!300kg bänkpress framför oss i varje match,SUCK o hur lätt är det???

observant: Vi har nu tre j-a måste matcger framför oss

Tis, MoDo hemma då måste vi vinna
Tors, DIF borta
Lör, FBK hemma

tors och Lör är väl inga matcher man ser framemot riktigt
eftersom det kan sluta med rejält med pisk.

Så Brynäs överraska mig!

Om det blir kvalserien så kommer vi att klara av den som jag
tidigare har skrivit. Som det ser ut nu så är det Bajen och Rögle
och det är inga lag som skrämmer mig iaf.

« · 201299