1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 738880 inlägg · 7967 ämnen

AVGÅ BOORK!!!

Sv: AVGÅ BOORK!!!
JanT: Utsatt kurs, är det ner i KS eller??

JanT: Man kan vara tuff och hård utan att vara en diktator!!!

70 Rodrigues: Inte en chans att jag köper den idén. Vad ska vi med 2 st matroser till när vi redan har en kapten som styr efter utsatt kurs?

70 Rodrigues: Så du tror at dom slulle kunna ta över utan problem. Nu tror jag inte att Boorken avgår heller så vi lär aldrig få veta.

70 Rodrigues: Nu tycker jag du tar lite väl mycket.. Du ställer krav på Brynäs IF, Boork ställer krav på spelarna. Som Huge skriver tycker jag Boork borde vara en coach i din stil.

Avslutar med ett citat från Mikael Renberg angående dålig form;

"- När man har en dålig period och reder ut den så blir det en jäkla hävstångseffekt. Det blir en enorm push när man klättrar upp ur det där stora svarta hålet där vi varit."

65selander: Thelin och Olof Östblom skulle göra det alldeles utmärkt, lär ju knappast bli sämre!!

MrRedhawks:

Visst fan har vi spelare i brynäs som ska kunna hålla oss på en slutspels plats iaf , Det kan nog dom flesta hålla med om. Sen hur dom presterar just nu är bedrövligt

70 Rodrigues: hehe, mm alltid sparka tränaren, alltid tränaren som får för det, men måste kolla på vilka spelare ni har osså, Boork har gjort vad han kunnat, det hjälper inte, asså är det fel på spelarna, inget annat, visst Boork är speciell, men ändå fel på ert spelar material...

70 Rodrigues: Vem skall ta över Brynäs under tiden isf och vem skall efterträda. Det lär ju inte finnas så gott om tränare nu iaf.

AVGÅ BOORK!!!
Leif Boork har stjälpt mer än han hjälpt och bör därför avgå med omedelbar
verkan.

« · 621890