1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 747004 inlägg · 7967 ämnen

Berg talar ut

Berg talar ut
På brynäs hemsida finns nu en intressant krönika av Håkan Berg.

Sv: Berg talar ut
lindberg:
Och i stor stil också så att alla kan läsa.
Finns för övrigt i dagens GD också...
Då är allt frid och fröjd igen, Huge?

gordo: Bra iaf att det hörs någonting från ledningen. Visst vill vi alla ha bra nyförvärv men det måste fram stålars till det också. Ponera att det skulle vara en snitt publik på 6000 istället för 4000 det skulle ge ca 7,5 miljoner xtra i rena inträdespengen räknat på 150 kr / biljett och 25 omg. Det skulle räcka till ett par riktiga klasspelare. Så vallfärda till rinken alla som kan.

Tack för det Håkan

Lunkan:
Till skillnad mot många andra i detta forum så anser jag fortfarande att Brynäs har en skaplig trupp motsvarande 5-6-7 plats nånting.
Det är inte spelarförstärkning som löser det problem som laget nu har med dåligt självförtroende och förlust på förlust.
Det är ett ledarbyte!
Esko Nokelainen är inte rätt ledare att leda Brynäs trupp av i dag med den sammansättning den har.

Till nästa säsong skall man dock i sportmupparnas kvarter ta sig en riktig funderare över vilka spelare som skall vara kvar och vilka spelartyper som skall införskaffas till 2003-2004 så att det kanske finns förutsättning att kriga om guldet den säsongen eller nästa.

Den viktigaste frågan härrör till den medicinska avdelningen inom Brynäs. Brynäs har för många skadebenägna spelare, så kan det inte fortsätta! Fixa!

gordo: Frid och fröjd vet jag inte om det är direkt, men det är iaf kul att se att Berg tydligen är inne då och då på HS och läser mina inlägg eftersom han verkar ha tagit intryck..... ;-))

Läste hr Thorneus 12 punkter i Sportbladet idag där han försöker
(igen) förklara Brynäs tillfälliga kräftgång.
Det har precis gått upp för mig att karl´n naturligtvis måste vara
Brynäsare. Allting är bara en smart kampanj för att ge grabbarna tändvätska och ammunition inför fortsättningen.
Han glömde dock en punkt: Materialar´n.
Se´n Sares slutade har grabbarna antagligen bara fått snedslipade grillor och felhookade klubbor mm.....

Full fart framåt Brynäs, från start.....

« · 143594