1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741975 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs 03-04

Sv: Brynäs 03-04
gordo: Men Brynäs är väl kända för att vara mycke "sneaky sneaky"?

Känner på mig att det är nåt stort pågång.. Finns ett visst darr i luften. Iofs så är d ju så varje år men... jag tror tystnaden talar för att det jobbas febrilt. Man gör nog ALLT för att få Norrenas namnteckning just nu..

*klättrar på väggarna*

Clarence: Det är ju efter sånt som Brad Berrry,Branislav Janos och Jeff Williams pluppar upp(sk. videovärvningar).

Strozzi:
Skall Norrena agera sportchef också?
Det var en enkel lösning á la Brynäs det :-)

Har inte sett några spadar i luften ännu.
Permafrosten är permanentad på Sätraåsen...

gordo: va bara cool gordo... förändringens timma är här.. dom första spadtagen är redan gjorda. Jag tror Norrena tillsammans med Sjödin som sportchef får henne på rätt köl...

Hav förtröstan!

aphac: Ja, Norrena tror jag rakt inte vi får. OK, det behöver ju inte bli hysterisk, panisk värvning från Brynäs sida, bara för att bevisa handlingskraft men jag är rädd för att du kommer få rätt med det du befarar, att de värvningar Brynäs hoppas på och pratar om aldrig blir ett faktum, just för att man avvaktar och tvekar för mycket.

Clarence: Tror kanske att han går till Hammarby IF!

Clarence: Avvaktar,segar för att sen loosa det man höll på med, det är BIFmelodin vi är vana med i silly season.
Så småningom slår dom till med presskonferrans för att tala om nått som t.o.m jultomten vetat sedan länge.

Aktuella på loose-listan: Norrena, Jimmy Lindström och Jämtin.
Tror jag iallafall!!!

Jo, nu har jag sett nåt nytt, ja! Kristoffer Jobs noteras klar på förlustsidan på Hockeymagasinets transfersajt. Synd att han aldrig tagit sina chanser och bevisat sin talang i A-laget. Vet någon vart Jobs tar vägen?

Något nytt under den stekheta vårsolen idag då, sett ur Brynäs-horisont? Har varit lite för lugnt ett tag nu, tycker jag...

claesw:
Rensat i leden är väl att ta i, claesw... det låter lite drastiskt :-)
Sportmupparna har dragit sig tillbaka. Ja.
Styrelsen återstår.

Det skulle kännas skönt att se att en lika bra eller bättre spelande back än Djoos skrev på för den gamla damen.
Eller att en lika bra eller bättre förstecenter än Janne skriver på.

OCH att Kulramen ersätts med något oääändligt mycket bättre därbak...

Brynäs 03-04
Vi har redan fått lite sköna besked inför nästa säsong. Bra att hjältarna Djoos/Larsson nu lägger av eftersom de inte riktigt hänger med längre. Det känns som vi, överhuvud taget, har rensat upp i leden inför nästa säsong. Bara inte "Soling-affären" ställer till något med vår mest talangfulle...Min känsla är att vi kan bli ett mittenlag nästa säsong, för att säsongen därefter på allvar blanda oss i toppstriden.

Man ska känna stolthet över att få bära Sveriges snyggaste, mest traditionstyngda hockeytröja!

« · 271327