1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736419 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Hv71

Sv: Brynäs - Hv71
Neej Paille

Brynäsgubbe: Håller med! Jag avskyr onödiga idiotutvisningar känsliga lägen av matchen.

Brynäsgubbe: Domarna borde ses över, vad fan är det dem tar för egentligen? Jävla nollor.

Brynäsgubbe: Sånt som kallas "smart" i dagens hockey. Men håll klubban i isen så kan han inte ta tag i den.

Förfan så ska man göra det onödigt spännande igen. Tedenby håller givetvis fast i klubban direkt när han känner den och drar med sig en tvåa...

Helvete dum utvisning. Han håller ju fast klubban!

Zappaholic: Har Clarke gjort nåt mål på bortaplan?

{7225}: fantastiskt kul när Bertilsson försöker vara playmaker i PP 😂😂

Radion ikväll på jobbet..låter som bra tryck i Gavlerinken idag?

blackredberry: NU!!! #Gundetime !

Brynäsgubbe: Nytt pp. Döda matchen tack!

{7225}: Tyvärr får man väl erkänna att man yttrade några icke väl valda svordomar då. Tur att grabbarna är av starkare virke än undertecknad...

Gunderson förtjänar en bölja om någon, snälla, sätt den!

byt målvakt!!!! 😉😂👍

{7225}: 🖐🏻

Ja man måste trumma på! Kan inte ställa upp i mittzon då kommer vi till slut bjuda in HV. Passivitet straffar sig ofta i längden.

Lite väl passivt nu va.

vem hade gett upp i första efter 0-2 räck upp en hand

Så underbart! Och sen dumt att klaga av mig, men vill gärna se Gunde i den andra PP-formationen istället för Pudas. Vi måste ha igång Gunde och den formationen skapar ju mängdvis med chanser i pp!

Zappaholic: JAAADÅÅÅÅ

Inkazar: Jag visste väl att vi skulle vända!

The gallion: gunde menar jag

{7225}: shmoooosk ba!

Men ja undrar över utvisningen ja...

Åh fyfan vad skönt!!!

{7800}: liket jävla måååål!

{7225}: JAAAAA!!!

{7225}: Muuuuummmaas!!

Jaaa viktigt mål!

Det var inte Gunderson men jag kan leva med det. Bra tvilling!

Som vanligt världsklass av Paille. Målvakten ser inte ett jäkla skit. Klasspelare den där #16

Inkazar: sitter i lastbilen å streamar funkar klockrent för mig .

Inkazar: PP nu

Nu då boise! 5-3 Gunderson! Kom igen!

Thörnberg ska bara ut, han filmade ju i första perioden så. Riktigt gris-spelare.

Ja vilken mumma det vore i pp med fälth o kanske funderar med

Zappaholic: Jo tummen upp för de nya. Samtidigt hjälper det kanske inte om de producerar ifall vi läcker som ett såll bakåt.

{7800}: Paille och Clark...vilka nyförvärv av BZ. Släpper det för Zab och spelar Fälth som vi tror blir vi bra! Gunde behöver jag inte ens kommentera...

Vill inte se samma slarv i försvarzon i sista!

pjåtor: Mycket som har vänt till det positiva. Docl minst 1 period kvar att kriga. Tycker egentligen att samtliga spelare är heta. Med undantag (återigen) för firma Pudas - Kilas.. oroligt nästan varje gång det paret är inne. Sen som vi nämt Thorell och i viss mån även Felix. Men annars så ser det väldigt bra utt. Nu gör vi mål på engång i PP spelet här i tredje. Jag unnar verkligen Ryan ett mål!! Där snackar vi en ketchup effekt om han får näta! Jag skulle allvarligt komma i brallan om Ryan gör mål nu i PP. Kämpa för Wille ❤

Vi ska tacka oss själva som gnällde till oss TV tid. Cmore streaming tjänst är mkt riktigt överbelastad...

pjåtor: samma här. Nu har ja inte Uffe Bodins PS skills. Men hade jag haft de hade ja tagit en sälfie

En period kvar. Tänk om försvaret och Sandström kunde knyta ihop nu. För mycket att hoppas på??

{7225}: jag var kritisk och less på Sundlöv innan han slutade det erkänner jag men jag tar på mig dumstruten och erkänner att han e fan duktig på att sätta ihop lag ..och vilka spelare han hittat genom åren bill Greg tvillingarna mfl mfl ...Hoppas khk spöar Frölunda ikväll

Lindblom är Brynäs bästa spelare. Jävlar vad bra hela den kedjan är. Och vilket fynd i Jensen.

{7225}: Att de håller är ju obegripligt. Vilken scenförvandling med det materialet.

ellis: ja dom möter ju Frölunda innan. Lär ju inte vända där.

{7225}:
Och sen nitade han Jämtin också. Det ska han adlas för.

Lunkan: -76? Fast då behövdes väl ingen oro. Då var det inte många mål de släppte, med Wille mellan stolparna.

Vibbi: Man måste hylla Sindlöv också en sån här dag, vilken jävla Sportchef han är, kung med små medel. Sen en grymt bra målis på sin tid och en underbar känslomänniska, jag älskar honom

Brynäsgubbe: Håller med jag kommer ha träningsvärk i morgon för man sitter på helspänn när HV är i våran zon!
Lindblom snart i en NHL arena! Bara att lyfta på hatten!

Sicket katastrofläge det är för DIF nu. Det blir väl först mot Brynäs det vänder...?

{7800}: Håller med dig! Han är så grymt starkt! Också Brynäshjärta där också :D

« · 1772173 · »