Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Har funderat på ryktet om att Ollas skulle va spelklar. Det kan väl knappast va allvar att man slänger in en helt matchotränad spelare i det här läget?
Jag tror det är en dimridå man lagt ut för att om möjligt sätta myror i skallen på värmläningarna!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Man kan inte köra bil utan backspegel
Kastar du dig ut för omkörning för hastigt kan det lätt bli krasch
Men visst ska vindrutan vara större...
Sätter perspektiv på vilken sjukt stark insats vi gjorde igår
Förutom skadorna under TJs tid var alltså 2:a centern o två topp-3-backar även borta
Kul dessutom andra andra än 1:a-kedjan tar ansvar för produktionen...
70 Rodrigues:Perfekt! Så bryter vi trenden med att vinna varannan match?
Johan Norrström:"Tommy Jonsson kallas i vissa supporterkretsar för Mr Untouchable. Ett guld back in the day och allt där efter är glömt och förlåtet."
Guldet glömmer jag aldrig men förlustmatcher finns ju ingen anledning att sitta och tänka på, speciell inte en dag som denna.
70 Rodrigues:Konstaterande??? TJ är ju inte ens med i detta slutspel duh.
tjugo8:" TJ tappar några spelare o skyller på det, Bulan tappar några till o vinner bortamatcher i slutspel"
klart det ska gnällas lite trots vinst, då kan man gnälla på ex-tränaren. TJ, vår förre guldtränare kan vi sparka lite på trots den härliga vinsten. Varför vara glad en sån här dag när man kan sitta och gnälla?
Redigerad kommentar
För Er som inte är på plats imogon
Matchen går också på Cmore Hockey, det hade iaf jag missat, tycker de mest tjatat om den där tv12
Smutt o åka upp t Gävle garanterad att inte åka ut mot Gnäll BK på hemmaplan på en måndag
Stor match! TJ tappar några spelare o skyller på det, Bulan tappar några till o vinner bortamatcher i slutspel
Förstå om vi mott all förmodan skulle ta oss till semi...
Andersén Slovak
Djoos Nörstebö
Bertilsson Kilström
Sundqvist Eklund
Sweatt Scott Rödin
Ollas Nordquist Brodin
Lindblom Blomqvist Brodecki
Wallace Westerholm Westerholm