1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739261 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-HV71

Sv: Brynäs IF-HV71
puuh,3 min kvar,det här blir en pärs.

70 Rodrigues: Vore inte fel,nu när LIF ser ut att vinna.

Sylf: Det kan man lungt säga, nu får gärna Brynäs börja imponera lite och stänka dit 3:an!

BIF PP nu.

Luleå imponerar ikväll....

Sylf: Och som dom håller på nu så kanske dom inte har några spelare med sig heller, och nu gjorde Luleå mål igen

Huge: Bara bra att dom sliter livet ur sig till lördan.

Kom igen nu Brynäs..!!!

Härlig fight i Luleå, Timrå trodde nog det hela var klart efter 3-0.
Fortsatt att puckla på varandra bara, vi har väl Timrå i nästa omgång? Vinnerborg får iaf göra skäl för dagpenningen....

70 Rodrigues: Joo..!!...skit skoj och kolla på!..hoppas tredje blir likadann...

town-m86: Japp, jag ser matchen den har allt en hockeymatch ska ha, mål, slagsmål, fart och tacklingar så det står härliga till!

70 Rodrigues: Så kramas dom mycket också under matchen, vid periodvilan så brakade dom ihop igen i en gruppkram

70 Rodrigues: ser du matchen??....dem slåss hela tiden..nu är det uppe i 5 matchstraff tror jag..

Luluå måste ha stått för årets vändning så här långt, vilken kämparmoral, vända 0-3 till 4-3 mot Timrå!!!

Åström...vilken idiot å köra en jingel, jag blev ju skiträdd.

i ett PP där Lahti hade ryggen mot det som hände.Han är inte klok.

Sylf: Återigen har Lahti visat att han är oduglig!

Otroligt att han tycker att Brynäs utvisningen var orättvis... Mysko karl.. :-/

Jaha.. Där kom dom då.. *suck*

Nu får Skalman lite vatten på kvarn,1-2 nu.

claesw: Spelar väl ingen roll om dom leder med 6-0.. Det kan dom nog tappa lätt.. Jag skulle inte vara säker om dom hade en stor ledning.. Inte som det låter som på radion. Många utv. Inte bra det...

Sylf:
Du fattar väl att jag vill ha en stabil ledning och på så sätt slippa sitta o bita på naglarna. Du ska alltid irritera dig på nåt du ; )

70 Rodrigues:
Va glad att du missade två BIF-mål och inte två HV-mål

claesw: Vill du ha ro ? gå och lägg dig !!

70 Rodrigues: Var glad att det var Brynäs mål.. :-)

Först säger han att det vart 20-4 i skott till HV,nu har han ändrat sig och säger 19-5.Dessutom sa han tidigare att Lärking dömer,nu är det Lahti.Har han nån form av journalist utb den killen ?

Det är typiskt, man sticker iväg för att hämta dottern som är hos en kompis o man missar 2 mål!!!

Sylf:
Snälla låt oss få ro!

HV utv nu,läge för 3:an

claesw: Hmmm.. ska jag svara på det ? Ok. Mitt råd.. SLAPPNA INTE AV... Allt kan vända fort... För fort ibland.. :-)

Hehe...underbart att höra Skalmans talande tystnad när han var tvungen att kommentera Kösas 2-0-mål.
Inte ett ljud om matchbilden eller om Brynäs möjligtvis börjar vända på matchen och ta över, bara ett kallt konstaterande:
"2-0 till Brynäs". Var tog HV:s totala dominans vägen?
Långt ifrån färdigt ännu men Hallå: Lite opartiskhet kanske vore önskvärt ngn gång ibland, som omväxling...

65 Selander:

Stortorsk på straffar?
Själv hoppas jag att Modo vinner, och att alla andra resultat står sig, förutom Brynäs - HV då.
:P

65 Selander: Nä.. Modo ska torska. Modo kan kvala. Roligare att möta Leksand i derby. Så bort med Modo. ( Fan va min sambo ska bli sur på mig nu den Modo:iten.. ) :-)

laila:
Kan man inte för E N gång skull få koppla av, eller ska det som vanligt bli att dom tappar in ett par kassar nu?

Rhenbergs 3 utv för kvällen.

laila: Nja stortorsk för MoDo, bättre om det blir en straffvinst för LIF

65 Selander: JAAAAAAAAAA! Kärlek.

lindberg: Jo. Desto roligare är det att Brynäs gör mål och vinner. Så blir det tyst på alla som pratar ner Brynäs... Skrattar bäst som skrattar sist.. :-)

lindberg: Nu sågar L.G Jansson Skalmans snackande...

Sylf: Precis.. Och nu kom 2:an också.. H Ä R L I G T... BRA JOBBAT IGEN KÖSA........
Hoppas MODO torskar STORT....

salamannen: Ja vad säger man.. *gnuggar ögona*

laila: Ju sämre Skalman säger att brynäs är desto mer kan man hoppas...som andra tidigare nämnt det är aldrig någon brynäsare som är bra oavsett ställning i matchen och motstånd...nu tar vi hv!!

laila: 2-o.....

2-0 NU !!!!!

laila: Spelar ingen roll,huvudsaken dom leder och vinner.

Obegripligt att Brynäs tagit ledningen sägs det.. Hmm Kanske.. Men rättvist tycker jag.. :-)

och ny HV utv,sätt 2:an då.

1-0 Härligt Kösa................

Såja Skalman.1-0

Sylf: Läste ditt mess lite knepigt där. Så glöm mitt förra.. :-)

« · 187073 · »