Brynäs IF

717339 inlägg · 7953 ämnen

BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK

« · 532184 Till forumet


Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Vinst blir det, men jag tror vi kan glömmas islossningen. Det har liksom inte varit Brynäs pryl den här säsongen. Men visst kan det handla om målskillnad i slutet.

Jag tror att vi vinner imorgon, får stryk borta mot SAIK och slår Leksand hemma. Därmed är det alltså Nyköping borta som mycket kommer att hänga på.
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
GävleLasse: Hoppas verkligen att det blir stora siffror. Målskillnaden är inte att bortse ifrån, blir svårt om vi måste vinna med 5-6 mål mot Leksand i sista. Tips 4-1
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Visst ska de bli islossning!!!

Mitt Tips: BIF - IKO 6-0

Föressten är det nån som ska på matchen dåå ? :D
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Wahlberg fortsatt bänkad. Det skall bli intressant att se om han kommer tillbaka eller om Fleming hellre behåller det vinnande laget.

Tips till i morgon:

Stor islossning vinst 8-1
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
70 Rodrigues:
Det här är den säkraste vinsten sedan matcherna i allsvenskan 96(Surahammar 15-3)men det var solklart innan Nyköpingmatchen också.
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Måste faktist få säga att jag hoppas på att Brynäs blir kvar i ES (Även fast jag håller på Timrå). Det är därför att jag bor på vägen till Brynäs och då är det perfekt att kliva på våran supporter buss.
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Info från hemsidan:

Efter den viktiga segern mot Malmö Redhawks så var spelarna träningsfria under lördagen samt tränade idag söndag kl: 11.00-12.30.

Inför morgondagens hemmamatch mot IK Oskarshamn, så ”värmer” spelarna upp inför match mellan kl:11.00-12.00. Sedan så spelas den näst sista hemmamatchen för säsongen mot IK Oskarshamn med matchstart kl:19.00. Publiken är viktig i alla lägen och har stor betydelse för spelarna på isen, så vi hoppas att många kommer och stöttar laget i denna viktiga hemmamatch.

Dagen efter Oskarshamnsmatchen så är det isträning kl:12.00-13.30 igen, sedan är det dags för en ny bortamatch mot Nyköping redan på Onsdagen med ”värmning” inför match enligt rutin kl:11.00-12.00 och sedan busstransport ner till Nyköping under eftermiddagen.

Torsdagen är sedan träningsfri, därefter på Fredag och Lördag är det träningspass på is som gäller, och ispassen genomföres kl: 11.00-12.30 resp. dag.

Veckan avslutas på Söndag med bortamatch mot Skellefteå AIK med matchstart kl:15.30. Vilket innebär att spelarna ”värmer” upp inför matchen mellan kl:08.30-09.00. Sedan flyger laget upp till Skellefteå under dagen.

Som vi skrivit tidigare, kom gärna och besök Gavlerinken för att följa spelarna under träning och ”värmning” inför match, kombinera gärna besöket med en lunch uppe hos Wille med personal i en av Gävles mest besökta restauranger. Restaurangen serverar lunchbuffé vardagar mellan kl:11.00 -14.00. Supporters under träning och match, ger laget stöd och skapar stämning.
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Jompe: Han var ju inte värd vatten efter matchen mot Leksand. Coachningen var katastrofal.

Efter Malmömatchen var han ett geni.

Hockey engagerar (mer än hjärnan hinner med ibland).
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Frisco: Tror inte det är någon här som kallat Fleming för sopa (undantaget de signaturer som kallar allt och alla inklusive Fröken Ur för sopor...). Fleming har ett tufft uppdrag och hittills finns det inte mycket kritik att rikta mot honom, inklusive petningen av Wahlberg.
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
70 Rodrigues: Jaså:-))
Kommentera

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
70 Rodrigues: Ska bli intressant att följa denna gästboks härliga Flemingföljetong.

Från bra tränare till tjänstefel och sopa till geni på ett par slagskott.
Kommentera

BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
I morgon är det 3 poäng som gäller, annars så är det kört!!!!
Kommentera

« · 532184