1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739058 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Rögle BK 18/2-16

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 18/2-16
Någon/några fler som är på plats i Linköping nästa helg?

Två riktigt usla lag. Är det försäsong?

Och det där var inte utvisning?

Sen undrar folk varför det nästan aldrig är fullsatt😯

Brynäsgubbe: Mäktig utvisning! 40 min av hakande men den tyckte han var bra att ta...................... OMG!!!!

Snygg delay på den utvisningen...

Något är ju uppenbart fel med Johnsson.inte alls sig lik...

pekka85: Jag tror ingen tycker att man inte ska få vara kritisk. Men varför inte vara konstruktivt kritisk? Det är egentligen min enda invändning mot gnället...

Eller tycker du det är ok att håna våra egna spelare och ge dem olika öknamn. Personligen tycker jag det är för jävla illa.

pekka85: Huge står nog på barrikaderna nere i Linköping nästa lördag. Hoppas verkligen att jag får se honom på plats😂😂😂

Lindström: Du tycker inte själv du blir lite barnslig nu. Ditt raljerande är ju bara för larvigt :-)

Huge: Vuxensaker som att rätta andras stavning och påpeka deras okunskap samt raljera över alla som har en kritisk åsikt? Föredrar 5-åringar alla dagar i veckan före mobbare som alltid slår in öppna dörrar. "Vi spelar bra, men målen fattas", "Ett ödesdigert misstag som straffar sig hårt tyvärr" och bla bla bla bla....... Sjukt ointressant att lyssna till dina memoarer till inlägg!

Dom flesta ser nog också vad som händer på isen men man bör kunna få vara kritisk till vad och varför vissa saker sker, eller hur? Det är ju ett hockeyforum för Brynäsare trots allt!?

Huge: Nu var du orättvis, Brynäs bländade spel gör ju alla till solstrålar!

Hoppas hoppas nu att alla fina i arenan får se minst 20 minuter till av den högklassig underhållning!!

Forsberg 1978: vet det . Å på för dom nu

Huge: Nu ska vi inte ta och förolämpa landets 5-åringar, Huge. De är inte så här gnälliga utan ofta glada och lekfulla. Två ord som inte riktigt sammanfattar hur Lindström framställer sig själv här på forumet.

Han är en egen kategori helt enkelt. Ett unikum.

Jan Grismöbel: DIF har kvitterat!

Steenm: Fan dom har ju värdens chans att rycka mot Dif i kväll

bradberry: Den kon i Lindab 1:a gången när vi var där o inte behövde den.

Både DIF och Växjö i underläge. In med puckfan i tredje! Kom igen nu Dansk, du är ju brynäsare.

När kommer Dansks obligatoriska Brynästavla...?

{5583}: Salmela och Rödin saknas något oerhört

Brynäsgubbe: Vad är det för fel på backskott och mycket folk på mål? Vi måste ju inte spela in pucken i mål...

70 Rodrigues: Avsaknaden av spets är total

Härligt duttande. Fyfan.

70 Rodrigues: Tycker de får ställa om lite för ofta på oss. Broadhurst har checkat fint hemåt några gånger, då han iofs varit skyldig själv till att tappa pucken.

När vi får långa anfall måste vi vara mer effektiva. Tycker också Rögleiterna får hänga och haka lite väl mycket.

Men då kommer utvisningen. Utdelning radioaktivt...

För HELVETE Bulan, så här jävla likgiltigt=lättläst får det inte vara😠😠😠😠

Tigerhjärta: Kan bero på att de är oförmögna att vara effektiva?

70 Rodrigues: Nämen inte säga så nu kommer tårarna snart.. Är bara otur, solen går upp i morgon ändå!

Utan att ta i för mycket påstår jag att Brynäs saknar en målskytt.

{7800}: Tycker snarare det är Dansk som håller kvar Rögle i matchen! Pucken vill inte in!!!

Där hade fan Huge målat😂😂😂

Brynäsgubbe: Nä puckfan ska bara inte in!

En sån kväll alltså. Helt vidöppet...

Uppträder som bortcurlade skitungar. VÅGA FÖR HELVETE😠😠😠😠

Det är Sandström som håller oss kvar. Han har gjort 2-3 riktiga superräddningar.

Helvete vad svaga vi är framför mål idag.

Zzzz Zzzzzz

Lindström: Och var har jag skrivit att jag bländas och tycker allt är fint?

Ser inte riktigt poängen med att så fort spelet knackar i maskineriet så ska det gnällas så in i helvete och spelare ska hånas. Det visar ju på ditt hockeykunnande.

Alla är vi ju olika. Du gillar att klaga så fort du får chansen, ge brynässpelare öknamn och håna dem. Jag gör det inte...

Jag tycker du är den värsta sortens supporter, även om supporter är fel ord när det gäller dig...

Min mentala hälsa? Jag skulle vara orolig över min egen om jag vore du. Sitta vid ett tangentbord och spy galla hela jävla tiden. Livet måste vara tufft.

Brynäsgubbe: Och ingen drömduo som kom rena där heller. Formlöst var ordet.

Vi är så komiskt dåliga i 2 mot 1or.

70 Rodrigues: Man kan ju hoppas att han åtminstone följer matchen via text tv. Annars så blir man aningens orolig över den mentala hälsan hos han..

Zappaholic: Men du kan väl uttrycka besvikelse någon gång iaf, det är helt ok😉

Zappaholic: Fint att DU bländas av deras prestationer (visar ju ditt hockey kunnande).

Gnäll måste vara ditt favoritord, måste vara fint att alltid tycka det Bif gör är bäst.

Undrar om vi klarar tvåsiffrigt med skott på mål nu i 2ndra mot topplaget RBK...

Brynäsgubbe: Vrana ser ganska så pigg ut i åkningen...

Hur bränner Ollas den passen?

Var ett tag sedan vi fick ett backmål med oss nu...

Jag önskar mig ett mäktigt slagskott från blå signerat Pudas/Kilas/Zanetti nu. Eller någon annan. :)

70 Rodrigues: Näpp. Har jag skrivit det? Jag behöver inte gnälla mig harmynt så fort spelet haltar som en del andra...

Jag tycker Brodecki ser ut att vara rädd för att gå in i närkamper i år.. Han är inte sig lik för fem öre jämfört med förra året.

Zappaholic: Du är nöjd med 1:a? 8-11 i skott.

Lindström: Tycker Ollas, Enter och de andra är bättre än ditt evinnerliga gnäll...

70 Rodrigues: Ja, helvete vilken sörja. Finns det nån spelidé eller är det bara att tuta och köra? Det ser ut som det är fyra femmor bestående av klonade Lars-Erik Spets och Björn Danielsson på isen.

« · 1727782 · »