1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741512 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Skellefteå AIK 17/1-15

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 17/1-15

70 Rodrigues:Nja, jag vet inte om detär så bra att lägga alla ägg i samma korg.

Men i slutet av en match, javisst. 

Med lite aktiv coachning och en toppning i vårt sena PP igår så hade vi kunnat slå i spiken i kistan tidigare.

Många stirrar sig blinda på de 22% vi har men ser man till nutidshistoria så har vi gjort ETT mål på de senaste 18 försöken. Vilket INTE är något man skryter mycket om.

70 Rodrigues: håller med !

Imorgon vill jag verkligen se en PP formation bestående av Sweatt, Scott, Rödin, Wallace och Slovak. Tror att det skulle bli alldeles jävla skitbra😃

70 Rodrigues: Tror trots att Skellefteå ev är lite slitna att det blir en väldigt tuff match.
Brynäs ar absolut inte råd att slarva med pucken för då lär det straffa dom direkt.
Brynäs måste vara taggade till tusen för att vi skall kunna få med oss 1 pinne.

SÅ tror det kan sluta 2-2 men att vi tyvärr förlorar i sudden eller på straffar.
Om jag skall ge mig på att gissa vilken/vilka som gör våra bil så får det väl bli Sweatt & Rödin

Hoppas Widde går mållös !

Lunkan: Ja, under förutsättning att han varit tillgänglig så hade det kanske varit ett tänkbart scenario.
Men säg inte det till micke, då får du ett sarkastiskt svar om att du borde läsa på hemsidan istf textv att Nörstebö är utlånad till Mora för resten av säsongen.
Och du: erkänn för fan att du hade fel om Nörstebö när du förutsatte att han var ledig, annars hotar micke med att byta forum.
Och det vore ju en jätteförlust härinne...

Någon som vet om Nörstebö är tillgänglig?

Om han är det kanske vi kan låna ut honom till Almtuna som kompensation?

Forsberg 1978: Tror tyvärr det blir torsk och Widing lär väl göra nån balja bara för att! 1-4

70 Rodrigues: Ska vi knycka någon pinne utav SAIK så gäller det att få bort dom där jävla dipparna som vi faller in i med jämna mellanrum i matcherna, lyckas vi med detta och att SAIK kanske är lite "slitna" så finns en strimma hopp tror jag!

Tips 3-2 sudden!

Brynäsgubbe:

Det finns absolut möjlighet att rubba SAIK imorgon. Fast då gäller det att man visar upp betydligt mer energi och intensitet än vad man gjorde mot Luleå. Det var en riktigt sömning tillställning som Brynäs och Luleå bjöd på igår.

Carl Lejonkräk: Haha...

Brynäsgubbe: Undrar om det blir fullsatt?

70 Rodrigues: Hade vi fått första målet uppe i Skellefteå sist hade det kunna sluta lite roligare tror jag. Det var jämnt. Förhoppningsvis har vi marginalerna med oss imorgon. Räknar med att det blir jämnt igen.

Brynäs IF - Skellefteå AIK 17/1-15
Ny match mot tuffaste motstånd imorgon. Skellefteå lirar ju ikväll o vi får hoppas att Frölunda ger dom ett helvete o låter dom jobba hårt😃. Ett trött Skellefteå ska vi väl kunna rubba. Vad tror ni om matchen?

« · 1653197