Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Nä nu får BZ ta på sig stålmandräkten, trots att Eklund har kontrakt nästa säsong så ska han inte komma in i Gavlerinkenarena ersätt han så fort säsongen är slut tack för allt Eklund...! Djoos tar vi ett adjö till och lycka tilli echluchl! Kilas tack och hej! Nä denna match var riktigt bra av Brynäs men vi räcker inte till tyvärr! Tyvärr så gick det inte som jag skrev inför kvarten att man kunde se matcherna avslappnad för IOM saiks 3-2 mål så gick det 2 ribbor i sängbotten!!! Fan vad jag hatar Saik:s framgång!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Forsberg 1978: Djoos har inte gjort det särskilt bra som PPQB nej, men den stora frågan är vem ska göra det bättre?. Man ser att Djoos har potential att lyckas som PPQB och det har både Bulan och TJ tyckt också annars hade de inte spelat honom i den rollen, men det är frustrerande att det inte släpper för honom. Känns som att det satt sig lite i huvudet på honom, skulle verkligen behöva få göra ett mål för att få det att lossna.
Skulle inte bli förvånad om han gör det grymt från blå nästa säsong, men håller med man kan inte ha hur stort tålamod som helst heller.
bifhjärta: Problemet med Djoos är ju att hans PP spel har gått bakåt i utveckling sedan i fjol. Tråkigt när man inte ser utveckling på en såpass ung och "lovande" hockeyspelare. Dessutom kanske förväntningarna var lite väl höga på honom inför säsongen eftersom vi skrek efter någon som skulle fylla Gundersons tomrum, ibland kanske Djoos fått överdrivet mycket kritik kan jag tycka just för att jag tror det omedvetet blir lätt att sitta och jämföra honom med Gunderson och det blir ju inte rättvist.
Sen ska han också ha kritik det är jag ense med er om.
PP:et var bra med Djoos tidigare under säsongen och han gör fortfarande bra saker där. Och ja,just nu är nog vårat bästa alternativ.
Detta förändrar dock inte det faktum att vi lik förbannat behöver en mer målfarlig back på den positionen. Djoos kan ju lira PP2.
Redigerad kommentar
Huge: Det är därför det ska värvas nytt fattar du väl. Ingen har sagt något om att någon annan back ska ersätta Djoos. Vi behöver någon skickligare helt enkelt som kan ta Djoos roll och göra ett bättre jobb i det stora hela, både defensivt och offsensivt. För som det ser ut nu har vi inget hot från blå överhuvudtaget.
Du propagerar på allvar för att Djoos borde stanna? Tolkar jag dig rätt? Eller vill du bara käfta?