Redigerad kommentar
arnio: "Jag förstår inte riktigt varför du dömer ut Brynäs spel i det här läget, faktiskt."
Läs vad Mårts säger. Han formulerar sej lite mer diplomatiskt men tycks ha läst vad jag skrev: Ska Brynäs vinna nånting ska dom spela som Färjestad, dvs. fult, hårt och defensivt.
Bissett_19: Lärking ok...då lär det bli kaos han har gett namnet okonsikvent ett ansikte... det kan bli vad som helst man får hoppas på att det är brynäs som tjärnar på det.
Redigerad kommentar
mattias - 74:
Blir det inte väldigt mycket osynk mellan ljud och bild
när man kör med ljudet från webbradion?
Redigerad kommentar
MarcusElving:
Du måste dras med Perlskog om du har otur det är ett helvete. Jag kör webradion med ljud och Tv utan ljud. Sämre kommentator finns inte
Matchen på TV4 Sport ikväll, betyder det att vi måste dras med Niklas Wikegård?
Jobbigt i så fall!
Horace76c:Nihlstorp ser säkert suddigt. Släng in han i kassen bara.
För övrigt är det riktigt skönt att Mårts går ut så tydligt och kritiserardomare för att inte följa regelboken. När vi påpekade detta under matchen var vi ju bara gnälliga supporters enligt diverse forumtroll från andra lag.
Det här visar bara hur kunniga vi brynäsare, och det sätter dumstruten på alla andra :-)
70 Rodrigues: En sak jag undrat över när det gäller Torpets ögonskada är vilken inverkan den "fältmässiga" reparationen av masken som gjordes i första perioden efter skottet på masken hade. Materialeren stog och bankade rejält på gallret som tydligen fått sig en smäll. Jag tror att vi hittar anledningen till att klubbspetsen kom in genom hålet där!