sylf:
Mest löjeväckande är ju att fru Wallin grät ut i tidningarna att han inte fick diskutera med domarna under matchen igår.
Clubsport:
Rättar mig själv gott om platser var det ont om...
Nog för att vi är många medlemmar men det är ju märkligt att så mycket platser har sålts innan det har kommit ut till allmänheten.
Skitstöveln:
Går man in via förturslänken så ser man att det finns gott om platser kvar
Evenemang | Arena / Ort | Datum ![]() | Tillgänglighet |
---|---|---|---|
Skellefteå Kraft ArenaSKELLEFTEÅ, Sweden | 2012-04-10 19:00 | | |
Skellefteå Kraft ArenaSKELLEFTEÅ, Sweden | 2012-04-14 15:00 |
Redigerad kommentar
arnio:
Medlemmar kunde köpa redan när matchen tog slut igår men biljettsläppet för övriga är 11.00.
atilla:
Ja, dom säljer dom typ som hemmamatch 1 och hemmamatch 2 så det står varken datum eller lag på biljetterna.
Horace76c:
Nån som har kontakt med han som bor därnere under marken???? Har det frusit därnere eller?
"Tack Brynäs för att ni slog ut äckel-färjestad och lycka till i finalen! Det ska tilläggas att jag aldrig trodde att jag skulle heja på Brynäs, som varit ett riktigt hatlag för mig. Men Silfverberg, Gunderson, Järnkrok m.fl. är riktigt bra och laget spelar ju ett helt annat spel än den tråkskithockey som Czarnecki stod för."
(Saxat från HV's forum)
Peja:
Ok, han skrev iof på twitter att han åkte på en open-ice.
arnio:
Dom två första hemmamatcherna släpps idag, dom kan ju inte vet om det blir en tredje hemma än.
Horace76c: Måste framhålla Rohdin. Han tog en fight, han åkte skridskor som få, han gav Frögren matchens tackling och han fick mycket speltid på slutet. Han är tamejfasen en perfekt spelare att ha i ett slutspel.
Många "experter" verkar ha hängt upp sig på att FBK vann skottstatistiken stort. Förvisso är det så, men varifrån kom skotten. Från långt håll och fri sikt för Svedberg. FBK var förbannat tama framför mål, alternativt: Brynäs backar gjorde ett mycket bra jobb att hålla rent framför Svedberg.
Sen har jag sett att Psykegård ojat sig över offside före 3-2. Ok, det var nog ett par cm offside. Märkligt att just denna "expert" får utbrott för det. Han brukar ju annars vurma för att man inte ska vara så hård med avblåsningar vid tveksamma icingpuckar t ex. Hellre fria än fälla brukar han yla då. Jag hävdar att han har fel grundsyn, om domaren ser att det är offside eller icing ska han blåsa. I detta fall missades det av domaren.
En annan sak att grunna över är om den stackars Bastiansen drabbats av någon infektion som påverkat balansnerven. FBK har ju framhållit just honom som den som missgynnas av domarnas bedömning i denna serie. Därför tror jag hans två "divings" i tredje perioden inte var ett försök till fusk. Stackarn måste ha drabbats av ett virus...
Wayne Gresky: Nja, Brynäs var hela tiden väldigt tydliga med att en ersättare till Ekholm skulle värvas. Sen att de blev just han var väl inte heller en jätteöverraskning givet Nashvilles starka backbesättning.
Dessutom har ju Jonsson gjort en riktigt dålig säsong, bortsett från nu sista 10 matcherna. Det är väl istället Gunderson som visat sig överraskande bra samt de unga killarna Bertilsson och Löf som stigit fram.