Simmalugnt:
Jag skulle nog svara Tord Lundström på frågan om störst genom tiderna. Men i modern tid får nog även jag lägga min röst på Ove, men det är inte långt före Dackell.
tompap71:
Imponerande att svara Tord Lundström på den uttryckliga frågan vem som är störst av Ove Molin och Andreas Dackell. ;)
Och för andra som kan tänkas missuppfatta så menade jag inte fysiskt.
Tack för allt Dacke! Minns när du kom hem 04/05 då du direkt blev en idol för mig. Nu tycker jag klacken ska försöka med något tifo eller banderoll till Dacke.
Ett stort plus är också att han går in i båset iallafall.
Pinsamt att FBK's målvaktstränare lägger ut en YouTube-video med utvisningssituationer. HAHA!
Är det 100% säkert att det är hans YouTube-konto? Detta skulle man ju tipsa kvällstidningarna om, de skulle garanterat nappa och göra en rubrik av det. Då får Granqvist skämmas.
MarcusElving:Är det han som lagt ut det så måste han ha svart bälte i enögdhet. Skrattretande! jag håller visserligen med honom att många av domsluten var tveksamma och i nåt fall riktigt dåligt. Men hur många situationer uppstår inte under en match?
Däremot så tycker jag att DN borde stänga av Wallin förden fula grejen han gjorde på Kung Jacke..
Totte: "Janne Larsson jobbar tydligen på en liknande video om FBK. Men han hade så mycket material, det kommer ta flera veckor att sammanställa.."
Hahaha! Det finns ingen server som orkar hantera all den informationen. Bandbredden måste utökas.
Redigerad kommentar
Och Honken har bihåleinflammation. Borde räcka med ett par Treo.