fiskrensarna är ju värdelösa, hur fan kan vi ligga under
Jag säger så här: Jag tror att det laget som vinner den här matchen går till semifinal. Vinner vi går vi såklart vidare. Vinner Frölunda så vinner de på fredag också. Jag tror faktiskt det, Brynäs kommer ha allt att förlora.
Inte mina förhoppningar såklart men det är det jag tror.
MarcusElving: Någon skrev samma sak som du, nyss på GD. En stalker!
Redigerad kommentar
Jag vill inte ha en 7:e avgörande på hemmaplan, vilken press det blir på Brynäs i så fall.
Kom igen nu!
sylf: Vi sätter ju inte våra chanser. Både Wännström och Widing har bränt frilägen, det håller inte på bortaplan mot Frölunda.
Suck..................................................................................
Ekholm & Löf..................................
Lustigt att när damp Pettersson leverom så är det bra spelat bl a bl a, men när Larsson gör samma sak så lägger han fokus på fel saker mm.
Jösses vad man önskar att samtliga i Bif struntar i zebrorna och fiskrensarna & dänger på dom med 5-1.
vafan snackar wikegård om Brynäs har tur som har 1-1..Fan d har ju varit spel i sillstryparnas zon i 1:a för i helvete
Om Brynäs skulle vinna med 20-0 skulle Wikegård förklara det med att Frölunda är dåliga och ger brynäs 20 mål.
Det sitter långt inne för honom att säga något positivt om Brynäs.
Brynäs lägger energi på domarna säger Wikegård.
host host.. Det är väl Frölunda som har gnällt på domarna denna matchserie.
atilla: ja hur i helvete kan dackell få en 5min...?? man skäms för svenska domare...
Wikegård: "Frölunda får långa anfall i Brynäs zon"
Jo helvete heller. Ännu ett pack i tv
Domarna är en katastrof så här långt. Frölunda spelar systematisk våldshockey och har en tvåa mer än Brynäs. Rädda hockeyn, börja blås!