1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 738935 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Luleå

Sv: Brynäs-Luleå
Usch va besviken man är. Det blir ju nästan bara värre och värre. 2-6 på hemmaplan men ändå 35-25 i skott, suck! Jag har blivit så oerhört trött på den här jävla skiten, ska vi aldrig ta oss upp den här enorma svackan vi har haft i snart fyra år.

Nej, nästa säsong gäller det att rensa. Dom har haft alldeles för många chanser på sig och det verkar ju som dom inte alls klarar det speciellt bra.

Bissett19: Canal+ ?

Med tanke på lagets inställning idag så frågar man ju sig hur fan inte Miettinen platsar? Skulle han ha varit sämre än någon annan i dagens viktiga match? knappast va !!

74Robban: Hade vi ett bättre lag så skulle vi ha en bättre klack,det där hänger ihop!!

74Robban: Åk dit och ställ dig vetja.

74Robban: Du är just nu mitt i den.

brynästigern: Dessutom tv-sändning från Coop arena!!

Bissett19: Jag bryr mig om klacken... de ska LÅTA även om vi förlorar. Det gör de på andra ställen i Elitserien. Våran klack låter ju inte alls.. Finns den?

Bissett19: Nu , jäklar är det bara till och ladda för revansch på Torsd.!!
Bli om möjligt ännu tuffare uppgift men,men...

Enligt webradion så spelade inte Luleå bra idag... säger en hel del om Brynäs jävla insats!! Jag blir SÅ förbannad !!

74Robban: Jaha... vad säger vi om laget ikväll då? totalt jävla usla!!

74Robban: Vem fan bryr sej om klacken???

rafalski: Korhonen är blind

Bissett19:

ribba ut, stolpe ut

ibland spelar man oavgjort, ibland förlorar man

Jaha.. vad säger vi om klacken ikväll då?? Totalt jävla tyst !!

Bissett19: Pucken är blind

Gusten: Stolpe in stolpe ut

Gusten: Ibland vinner man ibland förlorar man

sylf: Det var bättre förr när vi bara förlorade med ett mål. Men just nu är tidningsskriverierna mellan matcherna det ända uppfriskande att se fram emot.

Jag ser mig själv som optimist, men nu tror jag nog det är kört... Bara att hoppas på nästa match! Godnatt!

Falken: Ett steg i rätt riktning,det blev ju 4-9 i förra hemmamatchen mot Luleå!!

rafalski: 2-6 dryga två minuter kvar...nu blir det tufft, men allt kan hända i hockey

Falken: Tack för kaffet!

rafalski: 2-6 ! Utskåpade på hemmaplan av ett lag man ska ha bakom sig och definitivt slå på hemmais.Tvåsiffrigt på torsdag?

65selander: När öppnar nästa "fönster"? Köp allt som går,bulgarer,lovande tibetmunkar, skriv farmaravtal med Stockholm Snipers eller va fan som helst.

2-6.... FIASKO!

sylf: Boorken plockar Korhonen, nu kommer vändningen.

Hence: Visar väl vilja vilket som?

aphac: LIF är ikapp i Mora,snart även ikapp oss i tabellen.

Hence: Skiter i vilket! Hellre frustration än håglöshet

2-2 mellean MIk-LIF nu, kanske vi hankar kvar.... en match till ;-)

Gusten:
Frågan är om han smäller på schysst eller bara spelar frustrerat fult..

sylf:Allt jävla skit som är nu måste ju även påverka Boorken,fast han är duktigt mediakåt.Hopplöst!!!!!

Walle kör både knätackling och armbåge iaf...det och att det inte blir ännu en hedersam förlust är det enda positiva.

sylf: Tycker han kan ta en egen timeout,lövkrattning på Sollerön!!!

WarhawK: Jaja, man kan inte vara på topp jämt ;)

Westergren:
Boorken har bara en timeout och den tog han vid 0-3 .. lite svårt göra så mycket mer vid detta läge då förutom möjligen gå ner på folk och kasta om i kedjorna

Westergren: Länge sedan han tog timeout,i Brynäs får man göra det i första perioden!

Hade det här skett undet de första omgångarna hade Boork tagit time-out, skapat tryck och sett till att vi kan gå ur matchen med höga huvuden. Känns lite oroväckande att inget sånt verkar komma nu. Lite uppgivet...

Gusten: Johan Lindström åkte runt och knackade skoterraggare över hela banan.VILJA,INSTÄLLNING,MORAL,VINNARINSTINKT!!

Gusten: Precis, nu skulle ett riktigt raggarslagsmål sitta fint, om inte annat för att markera att dom inte finner sig i förnedringen. Kasta handskarna Kupan !!

Huge: "att ge upp och hänga med huvudet efter ett baklängesmål"

Varför gör man det då? Jo,för att matcherna för det mesta är över då.Står det sedan 0-3 så finns inga möjligheter i världen att vända.

westerlind: ?

sylf: Nu skulle man haft Sandlin i båset, tänker på när matchen var körd mot Luleå 93 då skickade han in fjärdelinen och tog några matchstraff....i returen några dagar senare vann vi.

aphac: Jo, det verkar så...

sylf: "Huge: Ändrar mig.

"Brynäs kommer INTE att stånga sig blodiga,kamma noll och Luleå tuffar på och vinner ganska behagligt!"

Inställningen är det inget fel på,gnäller gör jag när laget suger,dvs nästan jämt,att jag ger upp innan matchen börjat hör ihop med att matchen är över trots att den knappt börjat.Enkelt!"

Finns väl ingen anledning att du ändrar dig, då ditt antagande ser ut att stämma.
Det intressanta är din förklaring på bra inställning: att ge upp och hänga med huvudet efter ett baklängesmål.

aphac: Men dom kommer att ha allsvenskans finaste arena:-)

Westergren: "Munchas" stavas det väl?

brynästigern:BIF behöver inga motståndare, man har det jobbigt med sin egen existens.

65selander: Efter HV matchen gormades det här om att det är NU det börjar.TIK,Modo,LHF blir 9 pinnar........2 blev det..KS närmar sig!

« · 621401 · »