1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742149 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Luleå

Sv: Brynäs-Luleå
Gusten: Tja artistkontrakt kanske... bäst bara att inte ha för höga förväntningar ifall det blir 0.

En Brynäsare tiger aldrig.

arnio:
Efter gårdagens och nattens "Lunarstorm-attack", kan man i efterhand konstatera att vi är på rätt väg.

Det man önskar sig är att vi någon enda gång ska kunna ta poäng av Frölunda, HV, FBK och LHC. Det håller inte att alltid förlora mot dessa lag, eftersom vi ofta tappar poäng där vi "ska" ta poäng. Visst, vi har en seger hemma mot LHC, men det räcker inte...

Snart kommer matcher mot HV och LHC- kan man hoppas på 3-4 poäng där?

Ingen som lagt märke till att Månsson var offside vid 3-2 målet?

GävleLasse: "En forward som spelar på backposition är en sk. Pointman. Vilket Dackell var"

Är inte Pointman en sån som styr spelet från en position till höger i anfallszon. Där har han möjlighet att hitta skottvilliga backar eller själv avancera mot mål.

Det är min bild av en sk Pointman!!

Clubsport:
Schhhh*viskar*

Det är omöjligt, sånt pratar inte en Brynäsare om, bara när motståndare gör fel..

TIKbiff:
Jo vi vann ju då är det tillåtet att säga så...

Clubsport: har tittat på bilderna,det är hårfint men förmodligen korrekt,annars hade ju domarn blåst:-)

Däremot är det nära att Bäckis inte hinner upp pucken innan den lämnar zonen,då hade det varit en klockren offide på Månsson!!

Clubsport: Jo,jag såg det inte på plats,men sen när jag sett repriserna så vette fan.

sylf: ja det är hårfint... Men det är klart hade det funnits några tveksamheter så hade ju det givetvis blåsts för offside. Det var ju Brynäs som anföll ;)

GävleLasse:
Linjemannen var säkert förvirrad, sudden och allt! Trodde nog att lagen hade bytt sida...

Det ser ut som offside när man kollar bild för bild.

GävleLasse: Angående Pointmanrollen...........
Korrigering av mej själv!

Det behöver ju inte vara till höger,det har ju att göra med åt vilket håll man har klubban!!

« · 651219