Brynäs IF

713961 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs - Timrå 6/3

« · 685200 · » Till forumet


Sv: Brynäs - Timrå 6/3
japp....hoppas dom kan ta det idag.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
2-2. Honken/försvaret inte riktigt vakna idag?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Jävligt synd att farsan och syrran sticker iväg tre veckor imorgon, annars hade man varit inne och kollat på matchen, men men.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Bif_FANS: Du verkar va lite ensam här christian!:D:P...
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Bif_FANS: 2-1 Felsner, kul !
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Bra spelat av Brynäs nu!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Just nu är vi på sjunde plats!! det ser ju altid bra ut..
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Joakim Gellerstedt..första struten!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Gött med 1-1.

10.13 1 - 1 PP1 Brynäs 20. GELLERSTEDT, Joachim
(21. MOLIN, Ove
7. SJÖDIN, Tommy)
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
ja!!!!!!!!!!!! OVE OVE OVE MOLIN!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Jag tycker att Kent Maderville är den spelare som gör att Timrå har spelat ganska bra i Elitserien..
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Första gången som jag tyckte Honken var osäker!!:(
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
ähhh 0-1 redan ..
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
va fan vakna nu da!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Hoppas att det är lite drag i klacken idag..
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
90Steen_: de tror Lills Lundh också...
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
wap.hockeysnack.com
Blev det nån nationalsång för Månsson?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Mathias Månsson ska väl kanske inte lägga ner hockeyn och satsa på en karriär som sångare, men kul att han gjorde det.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Jag tyckte inte att det var dåligt av Månsson!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Nu avslutar vi snyggt och tar sjundeplatsen! ;)
Frölunda kommer defenetivt få oss, för HV kommer ta MIK! Bara vad jag "tror" ;)
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
65selander: Du menar på din gärna:-))
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
sylf: Skyller på min hjärna :-)
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
65selander: Sjönsången? Ska han stå i en sjö och sjunga?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
wap.hockeysnack.com
Dreamteam: Vad jag vet så skall väl Brynäs köra på för fullt. Sjönsången får nog Månsson stå för om inte laget gör det.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
kentalalarsson: Hoppas inte spelarna är lika mätta som du verkar vara, då blir det pinsamt i kvarten. Din uppslutning i Scandinavium kan du få i finalen ;)
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
65selander: Undrar vilken matchbild man ska förvänta siog ikväll då? Får vi se ett Brynäs som offrar hörntänderna för en seger, eller tänker spelarna omedvetet på det kommande slutspelet och kanske spelar med lite förnuft då en ev. skada kan förstöra rätt mycket?

Timrå har ju som bekant inget alls att spela för. Det är väl bara äran och att hålla förlustnollan mot Brynäs den här säsongen intakt. Då matchen saknar egentligt värde så drar jag mig tillbaka till vårt personalmöte och checkar in på nytt när det vankas sluspelslottning!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
BFG: Va skoj det vore :)
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Kom igen nu HV..Välj oss..Välj oss! Så ska vi skicka ut er ur slutspelet så jävla snabbt att ni inte fattar vad som hände!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Sportslig framgång har vi redan nått. Föredrar en bra uppslutning på Scandinavium. Vore härligt att få slå ut VF, men det blir svårt.
Boork vill ha ett par år att bygga färdigt laget.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
kentalalarsson: Du känner alltså i magtrakten att vi har bättre chans mot HV men du mejlar ändå till VF´s kansli om att dom ska välja oss....hmm få se nu, bra stämning eller sportslig framgång *väger med händerna*
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Pelle Borås:
Jag tror ej att topplagen bryr sig nämnvärt vilket lag de får i kvartsfinalen.
De vet vilken väg man måste vandra.
Dock förutsätter jag att lite sämre klass på måvaktssidan samt den lettiske backen Tribuntsovs avhopp från Mora, kan väga en avgörande faktor i valet av kvartsfinalmotståndare.
Brynäs har spelat med kniven på strupen i ett par kvalspel under senare år och kan nu spela helt utan press.
Som BSKV supporters förespråkar jag VF att välja Brynäs:-)
Har även skickat ett mail angående detta direkt till VF:s kansli.....Trevligare med lite stämning på läktaren från bägge lagens supporters.
Känner dock i magtrakten att det känns mer realistiskt att slå HV vid exempelvis hemmamatcherna. Vi får se!

Modo blir en otäck outsiders i slutspelet.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3

Clubsport: Han börjar inte sjunga förrän strax före 1900 och så långt är det väl inte från gurkstan ;-)

Håller med att HV låter bättre, inte för att jag tror att vi slår ut dom men vi har då chans att vinna någon match iaf.

Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Föredrar helt klart HV, vi har en bättre målvakt och den bättre coachen.
Mot HV kan vi vinna hemmamatcherna och det är inte helt omöjligt att ta dom borta. Frölunda tar vi inte i bäst av sju matcher...

Dax att åka upp och lyssna på Månssons version av nationalsången...
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
claesw: Instämmer, HV har vi absolut störst chans mot. Vi har dessutom kvällspressen med oss.....
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Dream Team:
En enorm, historiskt övertag mot HV, särskilt hemma.
Nu när vi lyft spelet tror jag HV är laget att överraska mot.

VF känns ju dessutom riktigt svåra, även historiskt som du vet...
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Bissett19: Nu bör väl "Flygis" uttalande tas med en portion ironi. Reportaget är hämtat ur GT, och HV-hjälptränaren påpekar väl att Frölunda nog helst ser att man får Brynäs då deras långa svit av segrar mot Gävlelaget, trots att den bröts här senast, nog ändå inte är helt oviktig. Just därför skulle alltså HV "sno" den möjligheten från Frölunda.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
claesw: Fast HV har väl plusstatistik mot både er och Mora den här såsongen, och man har vunnit på både hemma- och bortaplan. Vad är det för stor vinning du ser med att HV väljer just er?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Pelle Borås: Kan svara som supporter för Frölunda att MoDo vill jag absolut inte ha i kvarten o inte Luleå heller. Brynäs eller Mora känns som dom mest logiska valen sen vad det blir spelar ingen roll.... som o välja mellan pest eller kolera.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Bissett19:
HV är MYCKET välkomna att välja oss!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Pelle Borås: Valet av motståndare kommer att gå direkt i Canal Plus direkt efter att matcherna är slut,runt 21.30 alltså......

Jag har varit rätt säker på att Hv skulle välja Mora,men enligt Expressen(om man nu ska tro på dem)så talar ALLT för att HV väljer Brynäs,mest med tanke på en bättre statistik mot Brynäs,vi får se......

Se länk!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Det vore intressant att veta från kansliet om HV har bokat några ”spionbiljetter” i Gavlerinken i kväll. Det lär å andra sidan övriga lag också ha gjort.
Om HV inte har gjort det kanske det är en liten vink.....?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
GävleLasse:
Angående ditt siande om kvartarna. Om vi förutsätter att Färjestad slutar fyra och HV väljer Mora vilket jag tror.
Finns det någon chans att VF tex väljer Modo eller Luleå istället för Brynäs (dvs det lag av dem som slutar sexa).
Finns det då någon chans att LHC som trea väljer det som blir över av de två före Brynäs?
Då skulle vi som åtta teoretiskt få möta fyran Färjestad.

Frågan är hur stor respekt de tre översta lagen har för Brynäs fina januari-februari form i kombination med erfarenhet av slutspel. Vi har trots allt fler spelare som varit med i de här sammanhangen än både Modo och Luleå (som jag ser det).

Vilken tid är det cirkusen börjar i kväll?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Clubsport:

Kvällens domartrio:Brynäs IF - Timrå IK
HD Mikael Lindqvist, Järfälla
LMMikael Ljungqvist, Tumba
LM Fredrik Carlman, Stockholm
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
79 Andersson:
Hoppas att grabbarna vill ha sjundeplatsen lika mycket som jag vill ha den!
Viktigt att vinna ikväll och få en positiv trend med sig till slutspelet.

Gellerstedt måste väl vara den onödigaste värvningen nånsin i Brynäs?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
GävleLasse: Honken tillbaka imorgon och Almtorp tillbaka på sin centerposition. Verkar som dom kommer satsa hårdare än senast. Hoppas Sjödda är tillbaka också och att vi får se mer av Lavins än mot Fuleå.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
88Lindkvist: Med tanke på all snö som kommit i kombination med att matchen inte gäller nånting så tror jag kansliet har fått in en del återbud.


Ring Ulla å kolla vet jag..
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
HF: Okej ska kolla, tack :)
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
88Lindkvist: ticnet kanske? Ser ut som om det finns några biljetter kvar i alla fall.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå 6/3
Någon som vet om de är slutsålt? hur kan man kolla om de är biljetter över?
Kommentera

« · 685200 · »