1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736070 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Gurra88: kom nyss tillbaka över gränsen med tradaren och fick en smärre chock över reaktionen på mitt inlägg. INGEN!!! kan eller skall ifrågasätta mig som Supporter till Brynäs i 40 år . Fråga vem fan ni vill av mina nära å kära . Går det tungt för Brynäs så mår jag jäkligt dåligt . . Ni som kallar dagens plassering och prestationer för en svacka !!! -VAKNA !!! Laget är inte bättre och Sundlöv å co sitter på kontoret och ser nöjt på . DET gör mig förvånande vilket påverkar mitt dagliga liv . Min största önskan är att det vänder . Men är rädd det snart är försent .
Jag kommer fortsätta bära Sveriges vackraste emblem på kroppen med stolthet .

Jajjen: För mig är det redan enormt stort att Brynäs firar 100 år. För mig behövs det ingen jippomatch för att känna stolthet över mitt Brynäs..När jag dessutom bor i Småland så prioriterar jag inte en Jippomatch lika högt. För min del hade jag hellre sett att man värvat ett slagkraftigt lag för att försöka försvara guldet.

Som sagt så var jag på HV71:s utomhusmatch, och även att jag inte har någon som helst lagtillhörighet till vare sig HV eller Linköping så var det ett riktigt bottennapp. Vilket jag fått medhåll av minga HV-vänner jag har. Dålig sikt, IIISkallt väder. Usel hockey. En stämning som var obefintlig då samtliga klappade händer i vantar samt att arenan blir oerhört öppen. Då snackar vi trots allt om HV som har enormt tryck på sina matcher, ALLTID..

Folk får göra som de vill, men det är knappast din sak att avgöra vilka som är riktiga Brynäsare eller inte. Jag är stolt utan att springa på Jippon.

Johan Norrström:Där har du kvittot på Brynäs insatser på isen och Sundlövs ovilja att förstärka laget. Hur många tomma stolar skulle ha fyllts med Bäckis i laget?

Slajsarn

Det har sett förjävligt ut. Ett halvtomt Läkerolen är smärtsamt att se.

Slajsarn:

Det har sett förjävligt ut. Ett halvtomt är Läkerolen smärtar att se.

Redigerad kommentar

Johan Norrström: För utematchen ja. Men hur har det sett ut i LA de senaste matcherna?

Johan Norrström: För utematchen ja. Men hur har det sett ut i LA de senaste matcherna?

BRYNÄS4EVER NR1, Gurra88: Om Brynäs hamnar i korpserierna beror det i första hand på att laget har fans, eller anställda, som fungerar som ni: Det är ALLTID nån annans fel och nån annan som ska göra jobbet. Vilka förlorare!

Självklart kommer jag och alla andra riktiga brynäsare att vara med på det största evenemanget i Brynäs mäktiga, 100-åriga historia. Tveksamt om något svenskt idrottslag har spelat så vackert, producerat så många stjärnor och bjudit sina fans på så mycket glädje. Må det bli början på 100 nya framgångsrika år!

Slajsarn:

13500 sålda biljetter va? Är väl skapligt ändå kan jag tycka.

BRYNÄS4EVER NR1:

Vilket motsägelsefullt nicname du slänger dig med. Ja med tanke på vilken medgångssupporter du verkar vara.

bradberry:Sett till publiksiffrorna så verkar det vara många som tycker som han. Oroväckande många.

BRYNÄS4EVER NR1: Man kan ju diskutera vem som "skämmer ut sig"...

"Laget i mitt hjärta"...

Du bevisade just motsatsen. Brynäs mår nog bra av att stryka medgångssupportrar som dig från listan... Tack å hej!

Blizzard: Haha, ja ska man skratta eller gråta åt motiveringen till att inte se en match: vi kommer ändå att förlora efter som vi spelar så uselt.
Blöjfans och medgångare, finns inget bättre ord för företeelsen.
Dom kunde lika gärna hålla på Leksand, HV eller Luleå.
Nu råkade det uppenbarligen och av nån konstig anledning bli så att man började hålla på just Brynäs, fan vet varför.
Om man nu velat se ett vinnande lag som alltid spelar rolig och vägvinnande hockey och som aaaaldrig har en svacka och aaaaalltid värvar toppspelare, varför började man isf inte att hålla på ett sånt lag?
Obegripligt....

Redigerad kommentar

En i gänget har fått förhinder på lördag så vi har en matchbiljett Sektion 21 + en biljett till Efterfesten över. Säljer helst som paket mot självkostnadspris

Fattar inte hur man kan skriva som vissa gör. Ur form eller inte så är detta något av det största föreningen har gjort och efteråt får vi fira att denna underbara klubb funnits i 100 år!!! Hur stort som helst för mig iaf och jag längtar efter att få se laget glida in med de grymt snygga jubileumströjorna!!!

PM eller 0703838259 om nån vill ha biljetterna

hahaha vad är det med er, ni åker inte på er egna jubileumsmatch för ni inte gillar formen brynäs har just nu och ni är rädda att förlora. Fan det värsta jag hört! Snacka om felvriden logik, det där guldet ni fick var nog det sämsta som kunde hända er, för nu är ju ingenting rätt enligt vissa av er här inne.

Men visst, ni kan stanna hemma och överlåta matchen till riktiga brynäsfans och timråfans, så iaf vi som är på plats kan ha en rikrig hockeyfest,så kan ni andra sitta hemma och tjura för ni riskerar att förlora. 

BRYNÄS4EVER NR1: Hur fan kan man resonera som dig!? Inte bara Sundlöv som borde skämmas över sitt jävla beteende.

"När laget i mitt hjärta skämmer ut sig". Snacka om tomma ord.

Peja: Nja nu är du lite hård och kantig;-)

Ni som struntar i att gå på matcher pga att ni tycker laget är dåligt borde inte kalla er för Brynässupportrar. Ni är uppenbarligen "Brynäskonsumenter".

Perra får kicken från AIK. Kan någon åka upp på kansliet och stänga av Sundlövs fax innan han hunnit skicka iväg ett 12-årigt kontraktsförslag?

foppa78: Hoppas verkligen det blir bra uppslutning på jubileumsmatchen, främst med tanke på att Brynäs kanske behöver låna in någon från publiken för att täcka upp för skador etc.

Gurra88: Har även jag sålt mina biljetter men jag fick förhinder och det gör mig inget med tanke på vad laget visar upp för spel!

BRYNÄS4EVER NR1:

Leksing !

BRYNÄS4EVER NR1: tänkte först dra upp ett gäng från Småland.. Men..

1. Tveksam form på laget
2. Minnen från Hv:s utematch som jag såg på plats och som va riktigt tråkig. Gick i princip ut på att överleva i kylan:)
3. Pressen att vinna ett sånt här jippo ser jag son högst osannolikt att man klara av. Timrå har ett ypperligt tillfälle att ge denna match en bitter eftersmak.

Jag stannar hemma, kan dock skylla på jobb,
skönt att ha en anledning vid eventuell vinst;)

BRYNÄS4EVER NR1: Så talar en ÄKTA medgångssupporter.
Heders!

leovalkama:
Har 2 biljetter till match å efterfest men dom kommer ej användas .här även avbokat två nätter på hotell o Gävle där vi brukar bo . Kommer fan inte slösa en hel helg på det skitspelet som laget bjuder på . . Inte minst pga den lama ledningen i klubben som inte fattar att det kommer gå åt helvete i vår när vi får spela för att slippa hamna i korpligan nästa .
Sundlöv å co borde skämmas över sin tafatthet när dom inte vill ge laget en ärlig chans att försvara guldet . Kommer kolla på sikten hemma å se när laget i mitt hjärta skämmer ut sig inför hela hockeySverige .

Har nu bokat resa upp från Värmland. Biljetten är säkrad sedan länge. Kapa tallarna!

Hej alla fans Brynäs som Timrå!

önskar köpa 3 biljetter till Efterfesten

hör av er!

Eftersom jag fått som uppgift att rapportera om biljettförsäljningen här inne så kan jag meddela att den lägsta ståplats sektionen som rymmer 1500 är slutsåld.

13 300 biljetter sålda. Kommer bli fullsatt.

Har en biljett + efterfest till utomhusmatchen mot Timrå över då jag fått förhinder (helvetes jävla fan) hugg om ni är intresserade dom är billiga!

tjugo8: Låter bra,vart får du informationen?

Brynäslegenden:
12000 sålda nu, blir mäktigt o se Brynäs inför största publiken någonsin...

tjugo8: Kul!

Brynäslegenden:
11.000 plåtar sålda

Över 9000 biljetter sålda tydligen. 6000 kvar på 2 månder, måste bli fullt.

Peja: Lugn bockarna är av halm. ;-)

Lunkan: Du kallar det för tifo, vi civiliserade kallar det för mordbrand ;)

tjugo8:Varför inte köra på Burning Gävlebock Arena, 10 fullstora gävlebockar ställs framför klacken och bränns av som bengaler innan match! Det kallar jag TIFO!

Tror det skulle locka storpublik och samtidigt dra ett löjets skimmer över 08 huliganernas ovana att bränna av små tomtebloss till bengaler innan matcher.

tjugo8:

Blir en brännhet drabbning. :)

s11s:

Davey_22: Jag ursäktar också!

s11s,Anders Berg: 3 poäng räcker för mig. 1-0 eller 10-0.

(ursäkta, fel tråd såg jag nu)

Redigerad kommentar

Känns som en 4-0 match ikväll.

Målskyttar 4 st Brynäsare!

tjugo8: Tack för det , ville ju inte trampa någon på tårna . vet ej om det går att ta bort min tråd?

BRYNÄS4EVER NR1:

Du är ursäktad...;)

Du hittar ju lite info du sökte i denna tråd...

tjugo8:ser självklart nu att det fanns en , sorry, läste inte noga tydligen ,

tjugo8: jag kollade i listan men fann inget så då öppnade jag en beklagar om det blev fel,,

« · 1539603 · »