Calle Järnkrok medger att han var nära att ge upp NA-äventyret och flytta hem.
Silfverberg och gänget firar efter den sjuka comebacken mot Stars häromnatten. Riktigt kul att han får spela med ett så bra lag som kan gå hela vägen!
Carl Lejonkräk: Äsch, du var snabbare. :p Fantastiskt underhållande match. Hoppas Anaheim kan avsluta serien imorgon. Silfverberg var också riktigt bra.
Kan ni tänka er hur jämnt deras slutspel är... 3-3 i två serier och 3-2 i de övriga två. Det vore trevligt att ha här också.
Nån som har varit på match i Montreal, tycks ju vara ett bissart ställe...?
Inte bara den största hallen i ligan, med läktarsektioner branta som störloppsbanan i Kitzbühl och vilda fans så nära inpå isen att Douglas Murray och de andra Canadiens-spelarna kan känna deras andedräkt. Den nordamerikanska hockeyns egen St. Peterskyrka har en unikt tung, mörk och ”farlig” atmosfär. När de släcker ner inför matcherna kan man få för sig att man är i Batmans grotta. Inte undra på att nästan alla NHL-spelare svarar ”Bell Center” när man frågar var det är roligast att spela bortamatcher.’
The Montreal Canadiens have sold out their home arena for Game 7 against the Bruins. Game 7 is being played in Boston. This is Canada.
tjugo8:
Markström får snarare tampas med Eriksson i Utica Comets. Läck innehar andraspaden i Canucks.
KulaShaker: Det kan ju vara nice att bo i Chicago kanske och sen tjänar han nog inte så lite. Är Brynäs ens intresserade av Wännström?
EDIT: Han tjänar 512325 SEK så det är ju skitlön faktiskt.
Redigerad kommentar
Järnkrok lirade 13 min o var inne i samtliga Box Play som Preds hade...
Han var ju bra i BP redan i Brynäs...
Skrubben:
Larsson kör i Rochester, hade 2 ass i första matchen
Tycker han borde komma hem o dominera o ta ett omtag t NHL, Sabres är väl i stort sett sämst i NHL o ska satsa om m just unga spelare...o ändå...???
Hörde (av Sundlöv) tror jag att han är/var en riktigt krävande jävel o rev i om det inte var ordning/tryck på träningarna...o då var han 19-20 år... :)
Clarence:
Om Sverige kanske man kan hoppas på 50/50 för Brynäs...?
Eller Rönnberg lockar honom t f**kin Frölunda...?
Redigerad kommentar
Brynäsgubbe:
HA! Vilket jävla försvar...m sekunderna kvar
3 går på puck o en back åker ut i sarghörnet...
Brynäsgubbe: Haha ja du, det backspelet (åtminstone i just den sekvensen) var inte mycket att hurra för. Lämnar motståndare helt ensam framför mål, bara att raka in returen.
Får dock lite Brynäsvibbar att tappa sådär på slutet:p
Kroken tillb i spel i helgen
Men nu 10 matcher utan poäng, trots 13-14 min/match
AHL? Brynäs?
70 Rodrigues:
Larsson borde väl vara less vid det här laget...?
När Sundlöv slutade o börja ta bladet fr munnen o göra lite media sa han att Johan kanske var en av de viktigaste spelarna i guldlaget, framför allt utanför matcherna
Såg det skit o lojt ut på träningar var det han som gick igång o började köra o smälla på...
Känns som han vore värd en bättre karriärutveckling...men jag har iofs inte sett vad han presterat när han väl varit i "the show"