Brynäs IF

715241 inlägg · 7953 ämnen

Christian Sjögren

« · 453790 · » Till forumet


Sv: Christian Sjögren
51 Roger: Kan ha varit finsk tid,alltså 15,30

70 Rodrigues: Jag flyger bara mellan Bromma och Arlanda,har inte sett honom på den flighten :-)
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
sylf: För mig har du ju berättat att du knäcker extra som flygvärdinna, så du kanske hade sett honom på någon av dina flighter :-)
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
sylf: 110 procent säker att han flyger 14:30
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
51 Roger: Tror du jag sitter på Arlanda och kollar passagerarlistor och checkar av alla plan som lyfter.Han som sa det till mig sa att han skulle åka idag em (alltså igår) Huruvida han satt på planet eller inte kan jag inte svara på.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
sylf: Idag tror,igår helsäker.Brynäs har svårt att ge sina juniorer chansen,se bara på Bäckström,i matchen mot Timrå,bättre än Modin och Z,för att sedan göra en bra match mot FBK hemma,var är han nu?.Jo tillbaka i juniorlaget.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
51 Roger: Vet inte om han åkte,men det skulle jag tro.

Tycker N.D fått rejält med chanser,visst kan man undra varför han inte matchades mer med bra folk,men när tabellen ser ut som den gör blir det svårt.Samtidigt är det väl även på träning man ser resultat.Han kanske inte har varit bra där heller.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
74050: Sämre:stavas Sjögren
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
74050: Jeff Williams :-)
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
sylf: Hur skall man kunna uträtta något om man inte får chansen.Hur var det med Louvi,flög han till Finland eller ej?
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
sylf: Just det. Vad fan är det som kan bli sämre???????
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
sylf: När han fick spela i rätt omgivning i 1:a o 2:a formationen så gjorde han det jävligt bra men sen matchen efter så var han nerpetad i 4:e linan eller bänkad.Ge grabben en ordentlig chans o han måste få misslyckas utan att bli bänkad direkt. N Danielsson kommer att bli en kanonlirare!!
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
51 Roger: Å vad har N.D uträttat ? Han platsar ju knappt i Almtuna.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Kan bara inte låta bli.Sportkommiten i Brynäs måste ha fått hjärnsläpp,när man tar in Sjögren och skickar Danielsson till Almtuna.F..n,jag tyckte allt såg ljust ut,tills de släppte denna fruktansvärda nyheten om Sjögren.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
79 Andersson:
Tips:

www.gastrikehockey.com
ISTIDER
Gavlerinken
v 47.xls

Simsalabim!
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
64Waern: har du någon aning vilka tider Brynäs har träning nästa vecka?
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Tror aldrig jag har tyckt så illa om en spelare som Sjögren,när man såg honom två säsonger i Timrå.Nu får han dra på sig en Brynäströja,snart är det dags att klippa medlemskortet i Brynäs.Varför tror ni han har dansat runt i så många lag,på så kort tid?
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Poffa: :)
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
claesw: Arnason hänger klart med, och Phillips spelade back med kupan idag och presterade väl det han skulle.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
64Waern:
Om man säger så här: har kanadickerna kommit in i spelet, hänger DOM med??
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
claesw: Jag tyckte att det funkade bra mellan dom tre - Dackell hade bra fart på rören.
Vem som är bäst - Det kan jag inte säga på rak hand.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
64Waern:
vilken spelare ser bäst ut för tillfället?? Hur funkade Arnason med Dackell/Molin??
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Lunkan: Sjögren behöver väl några pass till innan man kan säga nått, men för övrigt såg det bra ut.
Kommentera


Sv: Christian Sjögren
64Waern: Hur såg våra nyförvärv ut?
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
A_x_e_l: ja han spelade i FINA Enköpings SK för att han inte hade någon klubb..han spelar tamefan inte som en div 2 spelare iallafall..får se hur han klarar sig i Brynäs nu då!
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Var upp och kikade på träningen och Sjögren har nr27.

Kedjorna var dessa:

Dackell - Arnason - Molin

Wahlberg - Miettinen - Sjögren

Wiitakoski - Lind - B Danielsson

Malmström - Soling -Johansson

Saknades var dessa: Honken, Louvi och Sjödin.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Åke the Myth:
När Timrå var på sjöbotten så kom det folk från Gävlelaget, nu är det tvärtom.

Lycka till, Norrlandslagen är bäst.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Åke the Myth: Tror inte att dom dizzar honom för att han har spelat i TIK, beror nog på mer att dom kikar på vad dom andra lagen värvar och vill inte ha sämre själv.

Jag tror att han kan bli bra dessutom så var han nog bra billig också skulle jag tro. Sedan så nämdes han för Brynäs före säsongen också men det stöp nog på det ekonomiska skulle jag tro.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
JanT: Klart vi bara har positiva kommentarer, Vi vet ju mer än er om honom.
Ni dizzar ju alla som kommer från TIK men sen sjunger ni deras lov tex. Lind o Cassel.
Ni kommer att göra likadant med Sjöken när han fått upp flåset!

Men för den skull önskar jag er inte lycka till!
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Va fan är detta?? En hel natt och inga nya spelare!
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Minns 2003 mot luleå borta.. Tacklingen som skickade Bulan på sjukan och slagsmålet med Fredde Svensson. Inte alla som vågar slåss med honom utan hanskar..... Synd bara att han är som bäst på att ta felaktiga beslut. Hoppas dock att han lyckas hos er.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
westerlind:Japp, jag själv är annars ett bra ex.
Lirar i Div 6,men jag är god för div 2.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
I GD säger Sjögren följande; "Såg hemmamatchen mot Malmö live när jag var upp och hälsade på Boumedienne som är en kompis. "

Trist att inte ens det fick Bommen att stanna...
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
A_x_e_l:
Aha, du menar som Bengt-Åke Gustafsson som spelade i Bofors - han som var bland de bästa spelarna i det Tre Kronor som tog det första VM-guldet på 25 år?

Vad hade han där att göra - en division 1-spelare?
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Fanzin: Enköpings SK SWE 2. division 04/05
Tycker det ser ut som div 2........men du har rätt, nu spelar han i Brynäs och då tillhör han yttersta eliten.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
mike66: Kul att höra alla positiva omdömen om "Sjöken" från er Timråiter! Våra egna experter sågar honom givetvis jämns med skoskaften i vanlig ordning. Själv tror jag att det blir en bra förstärkning, ett klart plus jämfört med Luovi (blir inte klok på den karln - Brynäshjärta?). Apropå Brynäshjärta så är det vid detta laget ganska klart vad Bommen hade för avsikt med sitt gästspel i BIF; han ville helt enkelt visa upp sina företräden för att därefter kunna sälja sig till högstbjudande. Var tydligen aldrig intresserad av ett säsongskontrakt i september. Bommen-pengarna blir bra att ha när Timonen sticker, Tull-ola nästa?
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Grattis Brynäs till en kanonbillig värvning. Den som tror att Christian ska börja att tokproducera poäng likt våra Njurundapojkar i Timrå IK kan redan nu sluta att läsa detta dravel.

Christian har varit med och krigat Timrå till SM-semifinal de senaste två säsongerna. Så nyttig lär han bli för Brynäslagets moral och kämpaanda - det kan jag nästan direkt våga påstå...

Ni får in en kille med lite krigaranda och jävlarannama och det är nog såna killar som Brynäs anno 2004/05 är i stort behov av om kvalserien ska undvikas. Målskyttar det har ni ju redan - nu är det bara kriget som fattas och han har ni ju med nu...

Jag vill också passa på och gratta Christian själv som i dessa tuffa spelartider nu fick en chans att spela lite elitishockey igen. Åsså får han ju chansen att sitta och läsa igenom gästboksskribenternas underbart begåvade inlägg igen, sist var det i Timrås gb och nu är det Brynäs tur. Han kanske t o m skriver en och annan krönika om ni har tur, kanske t o m för Brynäs-Ståkkhålmsjävlarna...

Lycka till Brynäs och Christian...
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
A_x_e_l: Christian Sjögren är inte en div 2 spelare. I timrå var han rätt bra, frågan är bara hur han kommer spela i Brynäs. Se exempel som Daniel Casselstål som inte kom upp i samma standard som i timrå....Vi får väl se, kanske blommar han ut lite extra?
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Detta gillar jag inte......varför värva div 2 spelare, när det är NHL-lockout. Illa, bara att hoppas att man har fel,och att Sjögren kommer producera.Men jag hoppas på ytterligare förstärkning, från NHL då.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
rackham: Hur Wikegård isf kunde göra en så monumental felbedömning, det kanske ngn annan kan svara på.
Jag begriper det iaf inte....
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Wesley:
Jag är rädd för det. Där finner man också Björkman. En värvning i samma klass.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
rackham:

Leta och Finn Olsson i Arboga
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
lapad:
Visst.
Men här liksom i Elitserien gäller det att såga eller att sågas.
För alla utom Huge, som av Kastvallsmässiga skäl älskar det motsatta förhållandet...
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Huge:
Nä, långt ifrån torpedhockey va, Huge.
Har personligen suttit och hört Wikegård förklara hur han såg på Berka i torpedrollen i Djurgårdens IF. Lägg ner!

Har inte hittat Olsson ännu. Hoppas att Sjökan finner rätt!
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
rackham: Det visar sig...
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Några noter:
Vill ha proffsdomare och tvådomarsystem.

Spelarna skall sitta av hela tvåminutersstraffet, även om motståndarlaget gör mål.

Elitserien ska aldrig stängas. Tycker inte heller att den bör utökas med två lag.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Wesley:
Det skall vara Haparanda till sånt...
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
rackham: Värvningarna av Lindström och Bergqvist gjordes ju inte till ett lag som spelade lika utpräglad torpedhockey som när Hardy basade över bl.a Finn-Olsson och Sjögren.
Sjögren är dessutom generellt en bättre spelare än Finn-Olsson.
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
lapad:
Poängen var lite att Djurgården (med tanke på Sjökan) värvar lite hit och dit eftersom de bla ansåg att Berka och Lindström skulle passa som torpeder. Rudslätt förstår jag, men Berka och Lindström?
Har dessutom fått för mig att Sjökan varken är en Rudslätt, Berka eller Johan Lindström-spelare, utan ett mellanting av de tre.
Få ihop den liknelsen, lapad!
Kommentera

Sv: Christian Sjögren
Wesley: Bra!!!
Kommentera

« · 453790 · »