1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 774128 inlägg · 7967 ämnen

Djurgården

Djurgården
Härlig seger för vårat bästa gäng!! tycker karjalainen börjar se seg ut på grillorna. kanske man ska peta ner han till tredje femman och ta up nyllander? annars så tycker jag att djurgården var ett lag som kom till gavlerinken med noll instälning, dom var bara griniga och stressade, synd att dte ska va så mycke eftersläng från deras sida.. men skönt med tre poäng. Vågar man tro på en slutspels plats nu? // Forza Tigers

Sv: Djurgården
Härligt Brynäs!!!
Välförkänt vinst, Brynäs var det bättre laget.
Djurgården spelade så otroligt fult, slag och fasthållningar hela tiden. Domarn var ju inte heller bra.

FaluTigers: Först ska man väl hoppas på en plats ovanför kvalstrecket, men fortsätter Brynäs att spela så här så kan det mycket bäl bli slutspel.

KungMartin: ÄNTLIGEN,äntligen tycker jag mig känna igen det Brynäs som jag vill se,jävlaranamma,krigartakter,kämpaglöd o vinnarinstinkt,härligt o nu är jag jävligt positiv för nu är det mer likt det Brynäs som jag har skrikit o gormat åt här hela hösten,så här vill jag se BIF spela o hoppas det håller i nu resten av säsongen o jag tycker fortfarande det var skitsynd över dom 2 förlorade pinnarna i torsdags.En sak till,du Tony R håll dig borta ifrån Gavlerinken o stanna kvar där i GREAT BRITAIN då tar vi SM-GULD ;-) sen kan du komma på festen hi hi!!FBK på tisdag det är ingen lätt uppgift men också ingen omöjlighet det kan bli 3pinnar faktiskt med det här spelet!! God morgon Brynäs Sverige!!!!!

observant: Självklart kan det bli 3 poäng i Karlstad. Om Brynäs fortsätter spela som i de senaste matcherna kan allt hända.

Ford Prefect: Håller helt med dej. Let's talk about sex passade ju perfekt. =)

« · 170635