Brynäs IF

715239 inlägg · 7953 ämnen

Dom sista skälvande minuterna!!

« · 640334 Till forumet


Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
aphac: Jodå 2 nyförvärv är klara för länge sedan...
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
GävleLasse:
Jag var glad när Boork kom och det är jag fortfarande. Jag är inte insatt i alla turer, men om det är som många har sagt att de äldre spelarna styrde laget så tror jag att Leffe är rätt man för Brynäs. Visst, kortsiktigt kan det verka huvudlöst att sparka tre av de bästa, men jag inbillar mig att Boork har inlett en ny tid där alla tillsammans kämpar för BIF.

Vad jag vet har det ofta varit så att Boork har varit in och rensat undan gamla surdegar och fått kritik. När han sedan lämnat klubben har den nye tränaren kommit in med dukat bord och fått stora framgångar. Redan nu tycker jag det ser ut som att han börjat få igång Brynäs, därför tror jag att denna säsong eller nästa kommer Brynäs att vara klara slutspelskandidater.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Nu är det nog kört! Det blir inget nytt förvärv. Vilken överraskning!.Boork och Sundlöv ligger nog och sover sen flera timmar tillbaka.

Jag har full förståelse om vissa sponsorer som har pyntat in pengar till spelare för att BIF skall hålla högre nivå blir förbannade. Dumpar spelare,slipper betala lön och värvar sedan billigt eller inget alls. Alltså sponsorernas pengar in på sparkontot istället för investera.Faaan åxåx!!!!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Nu är du ju så jävla patetisk så det finns inte, man kan ju nästan tro att d är Boorken själv som skriver inläggen!!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
70 Rodrigues: Vi borde aldrig värvat dom i första hand...
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Det kanske Boorken skulle ha tänkt på innan han sparkade 3 av dom bästa spelarna!!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
prosten: det kommer givetvis inte att tas reda på...

Men vi kommer helt sant att få ett svar på hur det går när vi valt Boorks linje.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
70 Rodrigues: Det handlar om tillgång och efterfrågan. Efterfrågan är stor, men tillgången är ytterst begränsad! Jag förstår inte hur svårt det kan vara för alla att inse det?
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
fredrikj: Om hälften om det som skrivits om dom är sant förtjänar dom inte att spela i laget. Då gör junisarna ett bättre jobb!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Boorken är en fjant o Sundlöv är hans knähund!! När ska Boorken börja visa att sparkningarna av Viitakoski, Wahlberg och Miettinen börja visa resultat???????? Dom lyckades med det otroliga konststycket att värva Felsner, men sen då??
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
GävleLasse: Det kommer att visa sig om Boork har gjort rätt...

Och hur ska vi få reda på hur det hade gått om grabbarna fått varit kvar?
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Ser mig själv som en i den här skaran. Tycker Boork gjorde helt rätt som petade Wahlberg, Miettinen och Viitakoski. Det har länge behövts någon i Brynäs organisation som kan städa upp och visa spelare vem det är som bestämmer.

Vad många inklusive mig själv reagerar på är att man i princip sparkar en tilltänkt förstakedja och har absolut ingen plan alls hur man ska ersätta dom spelarna. Det är det enda felet Boork och ledning har gjort som jag kan se.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
GävleLasse: Som jag skrev så är det lätt att vinkla inslaget, men INGEN sa att dom inte hade förtroende för Boork och det var när det blåste som värst.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Hur många intervjuades? Hur många av de tillfrågade "publiserades"?... Vilken vinkel ville de ha på inslaget?

Det enda man kan göra är att bilda sig sin egna uppfattning. Sen kan man peka finger, kalla folk för både det ena och det andra...

Det kommer att visa sig om Boork har gjort rätt...

En sak kan vi i alla fall konstatera... Brynäs har fått in en jäkla bra arbetsmoral efter åtgärderna. Nu hänger det på deras kunskaper att utföra "hantverket"...
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
GävleLasse: Ja det vet jag mycket väl, men tycker mest det är dysterkvistar som förespråkar Boorkens avgång pga det här. Om du kollade på lokalnyheterna för några veckor sedan så intervjuade dom besökare av Gavlerinken om stödet till Boork och det är klart det är lätt att vinkla men ingen påstod sig vara emot honom.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
GävleLasse:
När vi ändå fiskar efter föredettingar...
Varför inte Igor?
Lättränad. Kan ha en del ogjort. Viss förmåga att spela puck. En del meriter...
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Det råder delade meningar om det serru ;)

Men det är gjort å "it's time to face the consequenses"
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
JanT:
Vi är bra nog ändå;-))))
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
GävleLasse: Felsner och Hermansson är solklara förstärkningar och Boork förstärkte LAGET genom att kicka dom där glidarna.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
wap.hockeysnack.com
Det finns inga bevis men nu jävlar är jag på den gröna ön. Kistar nada om man blir mutat av BAS* bRITISH AERO SPACE
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Nej det är ju ett faktum att det är väldigt skralt med nyförvärv i detta fönster. Timrå behövde få igång målskyttet å förstärkte detta med en ny målvakt...resten av "förstärkningarna" stod väl Sundlöv för...efter att ha låtit Boork försvaga laget först ;)
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
GävleLasse: Ja det har du ju rätt i, men jag tror ändå inte det. Blir bra ändå.
Bara inget annat lag får någon spelare.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Jag förstår inte varför alla är helt på det klara, övertygade om att det inte blev någon förstärkning bara för att det inte komit ut på någon hemsida än...Stor risk att det skulle sitta nån på kansliet nu när resten av gänget har julfest...

Inte för att jag tror att det kommer nåt nyförvärv, men tendenserna att döma direkt efter midnatt är väl att ta i.. Brynäs har kontinutet i en sak.. att vara sena med informationen.

It's going to be a teameffort...*huga*
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
JanT: Kan inte annat än instämma!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Sundlöv i alla fall lyckats peta in 2 nya gubbar detta fönster. Totalt har 3 spelare tillkommit till ES-lagen....

Vi har förhoppningsvis blivit lite bättre, något som knappast kan sägas om våra motståndare

God Natt!!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
McClane: Sundlöv, Brynäs!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
Peja: Ja det vet jag också men herregud 5 matcher utan Bäckis = ingen kris
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
westerlind: Har inte tid med skitsnack,väntar på fakta. Sedan naturfilm på Tv,klockan är ju efter midnatt:-))
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
alla: And the winner is........
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Även om den hade varit bra så innebär det så mycket mer att spela center än att teka...!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
Peja: Finns 3 andra som kan hoppa in. Månsson tekningsstatistik var inte heller dålig senast jag kollade...
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Producera mer, ja, men BIF behöver ändå en till center i truppen.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
Peja: Tror Felsner, eller ska jag säga Frälsner kommer producera mer!
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
Peja:
Same procedure as last year...

Se upp därnere, här kommer Selander :-)
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
wap.hockeysnack.com
Låna aldrig en telefon åt en Gårdare. Det är lika förutsägbart som en 8:e plats för Brynäs. Show me you your hairy ass
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
Sundlöv kanske skulle ha huggit på Mapletoft i det förra fönstret. Hade trots allt varit mer än 20 matchers skillnad till nästa fönster från och med nu, om vi antar att ingen ny center anländer ikväll. Men det är lätt att vara efterklok.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118: Tror nog att Simons och Harri är rätt nöjda med vårt lag.........inte bra att rota runt för mycke i det heller.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
Tubest: Äh, hade det funnits något riktigt bra hade ni nog huggit ändå... ;)
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
118118:
Ja men vi ville ingen ha ju;-)
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
BrynäsPer1: Vi har ju fått 2 st redan. Timrå har fått 1 och resten 0.
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
70 Rodrigues: fan, nu måste det hända något, Någon ny spelare måste komma in
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
70 Rodrigues:
Dysterkvist...
Kommentera

Sv: Dom sista skälvande minuterna!!
70 Rodrigues: Japp, ser bra ut så här långt!
Kommentera

Dom sista skälvande minuterna!!
Ja ha, då var det 21 min kvar till rakning!!
Kommentera

« · 640334