Brynäs IF

715128 inlägg · 7953 ämnen

Dubbla supporterskap

« · 682013 Till forumet


Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV:

Jag håller på 3 lag.

Brynäs IF A
Brynäs IF J-20
Brynäs IF J-18
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap

DMartinssonBSKV:

Jag håller på två lag.
Mora IK och Tre Kronor. 

Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
Vad den här tråden dog snabbt. Är folk för fega med att säga att dom håller på mer än ett lag. Och där med skäms dom för ett lag dom håller på.
Men sen är det ju stor skillnad på att hålla på ett lag och känna sympati för ett annnat lag än sitt eget.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
AD: Ne jag håller inte på peking.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
AD: Vad händer med peking?
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
65selander: Jo när jag var en halvmeter hög. Men sen lärde jag mig att det inte går med mer än ett lag.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV: Vad händer med Peking då?
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap

DMartinssonBSKV: Så du har aldrig hållt på något annat lag än Brynäs alltså.

Blir man konstig när man är sk casual :-))

Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
AD: Okey, intresserad och känna sympati för ett annat lag är väl en annan femman.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV: Jag håller inte på något fotbollslag därför jag inte är intresserad av sporten, men GIF är fortfarande det laget som jag är mest intresserad av...
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
65selander: Okey.
Ska gå och kolla på os hockeyn nu.
Där håller på sverige, tjeckien, ryssland och liten på finland.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap

DMartinssonBSKV: Man kan ta båda om man vill men det blir inget på bröstet men däremot så funderar jag på Brynäs på armen.

Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
65selander: Jo jag vet detta. Nej jag håller inte på några andra. Om du ska tatuera in ett klubbemblem över bröstet någon gång, ta du både BIF och MFF då eller bara BIF eller bara MFF?
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap

DMartinssonBSKV: Så du håller inte på några andra än dom sporter som Brynäs håller på med?

Jag har hållt på Brynäs och MFF innan du ens var påtänkt och tänker fortsätta med det

Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV: är säker på att en hel del brynäsare har sympatier för Sandvikens AIK i bandy också....
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
AD: Gå och kolla på dom är ju en ska men, håller du på gif?
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
AD: Du säger bara. Emblemet är allt.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
85E-Martinsson: Med handen på hjärtat så går jag mycket hellre på GIF-fotboll än Div I fotboll med Brynäs som spelar(Vilket jag vet att det är just det du tänker på, eller?). Det är ju trots allt olika föreningar Brynäs Hockey o Brynäs Fotboll, bara emblemet som är likadant.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
85E-Martinsson: Tvestjärtar finns överallt.I GBG går dom först och glor på VF,sen knallar dom till Ullevi och skriker heja IFK,trots att det finns ett Frölunda att hålla på.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
85E-Martinsson: Håller ju på Leksand ! men visst skulle de va lite roligt om Borlänge kunde skrälla .... Men Leksand är viktigast....och nu hoppas ja inte dom ramlar ur....men hoppas på att Borlänge går upp
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
Db_04: Hur ställer du dig när leksand trillar ner och om borlänge går upp till allsvenskan?
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV: Man håller nog halvhjärtat på vissa lag......är nog alltid så att man känner lite mer för ett visst spec. lag. Om två lag som man håller på möts, så har man nog en liten favorit.
Men alla är olika, svårt att tala för allt och alla....finns säkert folk som håller på flera lag lika mycket.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
Håller man bara halvhjärtat på ett lag då eller har man 2 hjärnta?
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV: Jag håller ju på t.ex Leksand i Elitserien och Borlänge i div 1....så har det alltid varit... och kommer alltid att vara... jag ser inget problem i det.....



men de finns vissa förbjudna
att hålla på AIK/Hammarby/Djurgården i hockey och det nått av dom andra i fotboll lär väll knappast va populärt....
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV: Det beror på vilken sport man talar om.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
norrland: Jo det är det jag tycker.
T.ex när du träffar någon för första gången, och han/hon frågar vilket lag du håller på. Vad svara du då. Säger du båda eller bara ett lag?
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV: Låter ju konstigt om det är samma sport.
Men om man ser till olika sporter så är det kanske inte konstigt.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
Bissett19: Precis man kan bara hålla på ett lag.
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
norrland: Menar över lag. Finns ju dom som håller på olika i olika serier osv
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV:Omöjligt!!
Kommentera

Sv: Dubbla supporterskap
DMartinssonBSKV: Menar du i samma idrott då eller?
Kommentera

Dubbla supporterskap
Hur ställer sig folk till dubbla supporterskap, själv ställer jag mig till att man bara kan hålla på ett lag. Vet att det finns folk här innne som håller på 2 olika lag. Vad säger ni här inne kan man hålla på mer än ett lag och varför?
Kommentera

« · 682013