Brynäs IF

713373 inlägg · 7953 ämnen

En liten fotbollsavstickare...

« · 898219 Till forumet


Sv: En liten fotbollsavstickare...
Bissett19: Är han smart? :)
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
20 Lindgren:

"19 augusti 17:00."

Då sänker Michael Mensah Gefle på Strömvallens plastgräs.
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
brynästigern: Att Almtuna skulle hamna i ES då...men det är väl för mycket begärt antar jag.
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
P: Självklart..Det jag menade var att det någon gång i framtiden skulle vara kul och se ett allsvenskt lag i fotboll (Sirius?) eller ett hockeylag (AIS?) här i stan.
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
P: Jag reser stundtals till Stockholm och konsumerar deras utbud. Supporterar däremot inget av Stockholms lag.
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
The soccer debate: Hur går det för er här? Har ni kommit fram till om vi ska ha något elitlag i fotboll i Gävle? Brynäs IF fotboll är på väg mot femtedivisionen och Gefle IF:s formkurva pekar tydligt nedåt med en tredjedel kvar av säsongen då det räcker att bli lag 13 av 14. Enligt min mening är det mer äran och stoltheten som står på spel än poängen 19 augusti 17:00.
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
brynästigern: Håller på föreningen Brynäs IF, inte staden Gävle...
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
moreten: Håller med dig. Det är väl bara trevligt med så mycket elitlag som möjligt ifrån Gävleregionen. En annan som är från U-a har ju inte så mycket elitlag att kika på direkt..Ska vara Sirius i bandy eller Storvreta i innebandyn då, men det är sporter som jag inte har något större intresse av.
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
Fundamentals:
Brynäs har också haft en hustrumisshandlare i klubben, men det var inte så mycket som kom ut angående honom.

Personligen vill jag ha både GIF och BIF högt upp allsvenskan respektive elitserien!
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
85E-Martinsson: Ner med Gefle, stan är inte stor nog för oss båda.

Ganska komiskt dock med att ha en dömd hustrumisshandlare i klubben när man har en slogan som lyder: "Ditt bästa blåmärke sedan 1882"

Ja, inget komiskt i att ha en hustrumisshandlare i leden alltså, det är slogan som är komisk.
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
pastorn: Bry mig inte ett dyft om gefle trillar ur
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
Vore kul om Olsson kunde coacha laget någon gång, nöter på de sista 20 min som de skulle leda matchen, vilket skit!
Kommentera

Sv: En liten fotbollsavstickare...
Clarence: Vore klockrent om Gefle IF åkte ner.
Kommentera

En liten fotbollsavstickare...
Jag bara måste få gå in på lite allsvensk fotboll här och nu... Gefle IF är på väg mot en ny förlust och man bara frågar sig hur länge klubbledningen där tänker blunda för faktumet att spelarmaterialet måste breddas och, inte minst, förstärkas. Andra bottenlag ser om sitt hus när det går dåligt. I GIF ageras inte alls. Inte ens att en profil och kvalitativ spelare som Bapupa kommit bort och lämnat ett stort tomrum efter sig i laget verkar bekymra. En ersättare av rang borde ju per automatik köpas in, ju. Tror GIF faktiskt kan åka ut i slutändan av serien. Trots att bara ett lag faller ur detta år...
Ursäkta avstickaren men jag är redigt irriterad nu på Gefle IFs självöverskattning. Jag vill nämligen att det ska gå åtminstone hälften så bra för den klubben i fotbollsallsvenskan som för Brynäs i elitserien!
Kommentera

« · 898219