1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736857 inlägg · 7967 ämnen

Frölunda-Brynäs, lördag 7 oktober

Sv: Frölunda-Brynäs, lördag 7 oktober
65selander: ok, förstår det. Men det var 2003, nu e publikintresset större och Frölunda har mer säsiongsbiljetter. Men det kommer nog en hel del andra som beställer på egen hand.

Hagge_87: Problemet nu är att dom behöver inte släppa mera platser än dom som är överenskomna i Hockeyligan. Som LIF gjorde förra året när vi var I Leksand var på ren välvilja eftersom Brynäs släppte lika många tillbaka 500st.

Det är svårare i år att få fler än 150 biljetter på bortamatcherna om man reser med supporterklack. DIF och någon till släpper fler om man önskar.

65selander: Ja, men beställer alla brynäsare vid klacken, så kommer det bli ett brynäs hav där i kurvan. Hoppas på repris ifrån den 18 oktober 2003, där vi hade 698 bokade platser i kurvan. Då kom även Brooklyn tigers ner med en buss.

Glömde skriva att det är ju givetvis fritt att boka i övriga arenan men då lär man knappast få sitta tillsammans eftersom det är i mån av plats. Frölunda har fruktansvärt högt tryck på sina biljetter.

Hagge_87: Det beror på Frölundas välvilja. Do mbehöver inte ge mera än 157st biljetter till organiserade klackar.

Men BSKV får väl boka upp mer!!!!!!

DMartinssonBSKV: 157st va ju inte mycket att hänga i julgranen. Men då vet jag iaf vart dom flesta kommer hålla till..

65selander:157st för att vara exakt.

DMartinssonBSKV: okidoki. 150st om jag inte minns fel.

65selander: Supporterklubbarna har bara den lilla tårtbiten ovanför ingången.

DMartinssonBSKV: Om jag inte har fel så är dom vikta åt supporterklubbarna

vilken_lirare: Sektion M

Frölunda-Brynäs, lördag 7 oktober
Har bokat resa och sånt ner till gbg den helgen. Men nu undrar jag vilken sektion alla brynäsare brukar boka upp plats på? Orkar ju knappast sitta/stå bredvid någon indian!

« · 749823