1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741805 inlägg · 7967 ämnen

Frölunda Indians-Brynäs IF

Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF
Dream Team: Varför stirrar jag på en Timrå-tifo i brynäs GB?

GävleLasse: Ja, dessutom var det bara en i mängden av självantändliga jätteflaggor som användes just där.

Hörde jag ordet terrorism nämnas? ;-)

Jompe: färgsättningen och layouten fick mig sugen på glass.. fråga mig inte varför...

Jompe: Är det verkligen nödvändigt att stirra tycker du? Det går ju att vackert scrolla förbi om du känner en oerhörd avsmak inför vad du tvingas se. ;-)

tjugo8: "Rodrigues, kom o hjälp oss o hitta något negativt...!
5 insläppta är väl inge vidare kanske...?"

Svälj huvudet så lär du få se något negativt :-)

GävleLasse: Nu har väl Gynge än en gång visat att han ska vara med? Mål mot Frölunda borde väl iaf vara lite bättre än mot tex Sundsvall :)

mattiaskarlgren:

och så blev han skadad. otur och synd tycker jag.

wap.hockeysnack.com
Jompe: I bland så bestämmer man inte inte övee livet. 12 matcher utan förlust under ordinatie tid. I bland är navor blemd.

70 Rodrigues:
ja de e riktigt negativt...:)

Lunkan:
Kankaanperä bestämmer...!

Referat och sköna bilder...

tjugo8: Kakan passar klockrent in i Boork's Bad Boys. Men han lär dra på sig en ruggig massa utvisningar och motståndarna kommer att lära sig att om de behöver ett power play så ska man bara åka på honom. Lite mer självdisciplin skulle nog inte skada.

Jompe:
det som är glädjande i de 2 matcher jag sett honom i är att han tycks rörlig på skridskorna = ej så många vattenskidutvisningar, ngt som utgjorde 90% av Kupans utvisningar (9% puck-out, 1% fighting)

Jompe: Hietanen liknar Timonen i sin spelstil och i Kankaanperä har vi fått en ny Sulku.

Jompe: Jag tror att det blir annat så snart serien drar igång. Iom att man inte blir avstängd lika lättvindigt under försäsongen så används dessa matcher till att sätta sig i respekt. Nu vet hela hockeysverige att han absolut inte backar för en fight och att han står upp för hela laget. Att han dessutom utmärker sig som pådrivare och även besitter bra egenskaper som hockeyspelare gör att han kan bli Brynäs viktigaste nyförvärv på väldigt länge.

« · 908036