1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 747258 inlägg · 7967 ämnen

Gick ni på den?

Gick ni på den?
Men snälla Brynäsare, för er info så har Aronsson flyttat sin sajt, detta för att någon har fått för sig att "busa" med dess layout.
Jesper Björck har inte "signat" på för er, utan kommer med stor sannolikhet spela div 1 hockey nästa säsong. Och hur vet jag det? Jo, Jeppe har sommarhus bredvid oss, och jag frågade honom nu på förmiddagen. Jag blev liksom lite nyfiken när jag fick höra att Jeppe skulle lira i Brynäs kommande säsong.
Han kände sig dock "smickrad" av ryktet och lovar att tänka på saken ;-))

Först till tio vinner

Sv: Gick ni på den?
Paneb: Var ytterst tveksam ang Björck tror inte att både GD och AB (lokaltidningarna) skulle missa en sån grej. Dom brukar följa med rätt bra.

Paneb: Jag hoppas att det inte är du som driver med oss bara ;-)

Igor: Ja va fan nu vet man varken in eller ut! Fast det är klart, det är ju precis som vanligt :)

Vi måste ge SK en chans i alla fall att bevisa vad dom kan! Att en spelare presterat få poäng behöver ju inte betyda att det blir samma i ett nytt lag.

Viktigt att presentera en riktigt bra målvakt då jag hoppas att det kan hjälpa till att locka andra spelare till Brynäs.

Tomas HOCKEY: Paneb är en liten lögnare. Nu är det klart även enligt hockeyligan, se länk.

Igor: Ja där ser man! Vi får ge honom en chans att visa sig! Jag tycker att det för övrigt fattas en riktig figther i Brynäs! Kanske är han svaret på det. Kanske rent av en publik favorit inom kort? :)

(Nu vet jag ju inte hur han är som spelare utan litar på det som sagts här tidigare)

Igor: va fan, ljuger karln för mig!!

först till tio vinner, tre kvar

« · 275224