Brynäs IF

715565 inlägg · 7953 ämnen

Honken o Bäckis till VM i Riga!!

« · 713612 Till forumet


Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Bissett19: Det är synd att han får kliva av med huvudvärk..Tycker dock att han har klarat av landslagsdebuten med glans. Roligt att han kom med i VM-truppen också.
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Falken: Jo kul att Nicklas fick göra sitt första mål i Tre Kronor,men nu har han tydligen drabbats av Ovesyndromet nämligen migrän,klev av tidigare i andra perioden!!
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Grattis Bäckis! Underbart! :D
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Och där gjorde precis Bäckis sitt första mål i Tre Kronor. Kul!

Han lär inte göra bort sig i VM.
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Bissett19: ja tror inte han kommer spela...han till skillnad från många andra är ju skadad uppenbarligen
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
GävleLasse: Apropå Lundqvist vara eller icke vara i Vm så säger han till Expressen idag:Som det känns nu är det bättre att avstå, säger Henke


Se länk!
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Dream Team: Mycket hänger nog på om Lundqvist kommer. Kommer han så är ju förstaspaden rättså given skulle jag tro.

Sen är det jämt skägg mellan Hento och Honken och det är nog dagsformen som avgör där.

Risken att Honken drar blir ju inte mindre av att han kommer med i VM truppen. Det i kombination med att Livs chanser i Detroit inte har ökat genom insatsen i LG gör ju att man har anledning att bli lite orolig. Men kommer Honken att erbjudas ett envägskontrakt även om han gör succé i VM? Jag tror inte Honken vill skriva på ett kontrakt där han riskerar att hamna i AHL, för det vill han ju INTE.. det är NHL eller Brynäs som gäller skulle jag tippa.
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Bissett19: skulle han få NHL kontrakt får ni säkert en hyfsad ersättare + att sperrle mycket väl kan slå igenom rejält
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Dream Team: Tyst!!......:-)
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Bissett19: Branus.... Jag saknar ett par namn ;)
Kommentera

Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Bissett19: Honken håller kanske på att spela til sig ett NHL-kontrakt...
Kommentera

Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Både Honken o Bäckis har blivit uttagna till VM-truppen i Riga!!

www.swehockey.se/files/{17036B19-E6FC-4A4E-8BB4-987908B34875}.pdf

Bra eller Anus???
Kommentera

« · 713612